۷۷۳۸۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هدف جدید رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا

 رونالدو در این فصل برای ششمین قهرمانی خود در اروپا تلاش می‌کند.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، کریس رونالدو در سال های اخیر یکی از مهم ترین چهره های رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بوده است. ۱۲۰ گل در تنها ۱۵۳ بازی او را به آقای گل ادوار رقابت ها تبدیل کرده و حال رونالدو آماده پوشیدن پیراهن تیم جدید خود، یوونتوس در این رقابت هاست.

رونالدو با دو تیم قبلی خود قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کرده و حال قضد دارد برای قهرمانی با سومین تیم خود نیز بجنگد. اما رونالدو برای قهرمانی با یوونتوس در لیگ قهرمانان یک انگیزه شخصی هم خواهد داشت.

رونالدو در فصول ۰۹-۲۰۰۸ (منچستریونایتد)، ۱۴-۲۰۱۳، ۱۶-۲۰۱۵، ۱۷-۲۰۱۶ و ۱۸-۲۰۱۷ (رئال مادرید) پنج بار قهرمان این رقابت ها شده و در لیست پرافتخارترین ها در کنار دی‌استفانو، پائولو مالدینی، آلساندرو کاستاکورتا و تعدادی از بازیکنان رئال مادرید در قهرمانی های ۱۹۵۶ تا ۱۹۶۰ حضور دارد. اما در صدر این فهرست نام یک اسطوره رئال بالاتر از این بازیکنان قرار دارد.

هدف جدید رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا

پاکو خنتو، رئیس افتخاری کنونی رئال مادرید بعد از ۵ قهرمانی با رئال در فاصله سال های ۱۹۵۶ تا ۱۹۶۰، یک بار دیگر هم در سال ۱۹۶۶ با رئال قهرمان جام باشگاه های اروپا شد تا حال با ۶ قهرمانی در جام باشگاه ها/لیگ قهرمانان پرافتخارترین بازیکن تاریخ این رقابت ها لقب گیرد. رونالدو برای رسیدن به خنتو، به یک قهرمانی دیگر نیاز دارد که امیدوار است این قهرمانی را در همین فصل و به همراه یوونتوس جشن بگیرد.

رقیب چهارشنبه شب یوونتوس و رونالدو، والنسیا است که CR۷ خاطرات خوبی از رویارویی با آن دارد. رونالدو در دوران حضور در رئال، در ۱۶ دیدار لالیگایی برابر والنسیا قرار گرفت و ۱۵ بار دروازه این تیم را گشود.

مارسلینو گارسیا، سرمربی خفاش ها امیدوار است بعد از سوت پایان این مسابقه، تعداد گل های رونالدو در لیگ قهرمانان روی عدد ۱۲۰ باقی بماند اما یک ذکر یک نکته دیگر برای دلسرد کردن وی کافی است! رونالدو از سال ۲۰۱۲ تاکنون، در تمام بازی های خود در هفته های اول لیگ قهرمانان دروازه رقبا را باز کرده و فصل را با گلزنی شروع کرده است. آمار رونالدو در این سال ها در روزهای اول به شرح زیر است:

یک گل در برابر منچسترسیتی در سال ۲۰۱۲، هت‌تریک در برابر گالاتاسرای در سال ۲۰۱۳، یک گل در برابر بازل در سال ۲۰۱۴، هت‌تریک در مقابل شاختار دونتسک در سال ۲۰۱۵، یک گل در برابر اسپورتینگ لیسبون در سال ۲۰۱۶ و دو گل در برابر آپوئل نیکوزیا قبرس در سال ۲۰۱۷. والنسیا برای خراب کردن این روند نیاز به انجام کارهای زیادی در بازی امشب دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج