۷۷۴۸۲۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حسینی غایب بزرگ ترابوزان مقابل قوزتپه

هفته ششم رقابت های سوپرلیگ ترکیه در شرایطی امروز پیگیری می شود که ستاره ایرانی باز هم به عنوان غایب بزرگ ترابوزانی ها فرصت حضور در میدان را از دست خواهد داد.

ورزش سه: مصدومیت در تاشکند مقابل ازبکستان در بازی های ملی با پیراهن ایران باعث شد تا مجید حسینی حضور در ترکیب اصلی ترابوزان را از دست بدهد تا برای دومین هفته متوالی سکونشین شود. ستاره ۲۲ ساله ایرانی که در اولین تجربه لژیونری به یکی از مهره های کلیدی ترابزون تبدیل شده است به خاطر مصدومیتی که در تاشکند گریبانگیرش شد بعد از جدال با آلانیااسپور رویارویی امروز با قوزتپه را نیز از دست داد.

رسانه های ترک با اشاره به این که یانال کارامان ریسکی در قبال سلامتی مدافع جوان ایرانی خود انجام نداد مدعی شدند سرمربی ترابزون از زوج مصطفی آکباش و زارگو توره به عنوان مدافعان میانی این تیم مقابل قوزتپه بهره خواهد برد تا برای دومین بازی متوالی غیبت ستاره ایرانی خود را لمس کند.

اما وحید امیری دیگر ستاره ایرانی ترابزون مشکلی برای همراهی این تیم ندارد گرچه رسانه ها در پیش بینی های خود از ترکیب اصلی مد نظر کارامان مدعی شدند وحید امیری همچنان نیمکت نشین خواهد بود تا تنها برای دقایقی در نیمه دوم به میدان برود. ملی پوش ایرانی به خاطر مصدومیت پیش از فصل جایگاه اصلی خود را از دست داد تا منتظر یک فرصت برای بازپس گیری آن باشد.

ترابزون که هفته قبل شکست تلخی مقابل آلانیا اسپور در کارنامه اش ثبت شد امیدوار است در جدال امروز مقابل قوزتپه که از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سنول گونش آغاز می شود بردی دیگر به دست آورده و وضعیتش در جدول رده بندی را بهبود ببخشد.

حسینی غایب بزرگ ترابوزان مقابل قوزتپه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج