۷۷۵۳۳۶
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

پرداخت ۷۸ میلیاردی بدهی استقلال و پرسپولیس

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال موفق شدند پرونده‌های مالی و بدهی خود را در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان کاملا ببندند.

ورزش سه: مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس موفق شدند از فصل گذشته تا به امروز ۷۸ میلیارد از بدهی‌های انباشته خود را طی سالیان اخیر را تسویه کنند تا اکنون پرونده‌ای از شکایت بازیکنان در کمیته تعیین وضعیت از این دو باشگاه وجود نداشته باشد.

پرسپولیس که طی سه فصل اخیر همزمان با موقعیت‌های تیمی و کسب نتیجه در راستای برطرف کردن موانع مالی نیز اقدام کرده، اکنون توانسته تمامی پرونده‌های خود در کمیته تعیین وضعیت را مختومه کند تا بزرگترین چالش باشگاه طی سالیان اخیر را برطرف کند.

در این راه البته نباید از رفتار قابل ستایش بازیکنان کنونی تیم به سادگی گذشت. باشگاه برای برطرف کردن مشکلاتی که می‌توانست آنها را با جرایم سنگین اعم از حذف از لیگ قهرمانان آسیا، کسر امتیاز یا جرایم سنگین مالی مالی مواجه کند، در بیشتر زمان مجبور شد منابع مالی دریافتی را به این بخش اختصاص دهد و بازیکنان با صبر خود از دریافت قرارداد خود در زمان تعریف شده گذشتند تا باشگاه با مشکل مواجه نشود و اکنون همراه با موفقیت در کسب نتیجه در تاریخی‌ترین برهه باشگاه در پایان بدهی باشگاه نیز سهم خود را ایفا کرده اند.

باشگاه استقلال هم با پرداخت ۳۸ میلیاردی بدهی‌های خود به بازیکنان و مربیان سابق توانست بدهی‌های خود در کمیته تعیین وضعیت را به صفر برساند و اکنون مشکلی از این بابت متوجه این باشگاه نیست. بازیکنان استقلال هم همانند همتای خود طی مدت اخیر با توجه به این مشکل نسبت به پرداخت مطالبات خود با تاخیر مواجه شدند اما با پیشی گرفتن صبر و همراهی با باشگاه توانستند سهم عمده‌ای در پایان دادن به مشکلات و بدهی از آن خود کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از جیب مردم؟؟؟؟؟؟

    • هیچ بی نامفقیر

      جیب مردم حیف این همه پول اگه اینا رو هر سال به مردم سه چهار شهر بدن دیگه ایران فقیر پیدا نمیشه

    • بدون نام

      اونایی ک تا دو روز پیش میومدین ب زنوزی گیر میدادین ک چ خبر این همه پول خرج میکنه ،زنوزی از جیب خودش میداد ،،،،الان بیا منم منم بکن ک 78 میلیارد پول بیت المال پولی ک حق منه حق هر ایرانیه رفت بابت بدهی تیمای لجن پولیس و ششتقلال ک ی قرون فوتبال بازی نمیکنن و میرن بازیکنای بنجل و ب درد نخور کشورای دیگرو میارن پول مفت میریزن تو جیبشون

    • من خودم

      78,000,000,000میلیارد تومان پول بیت المال،،پول مفت،،پول بدبخت بیچاره هایی مث من ک باید جون سگ داشت تا تو این مملکت با این وضع زندگی کرد ،،ب همین راحتی پر کشید رفت،،

    • بدون نام

      آره دیگه از بیت المال خوب تغذیه میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج