۷۷۵۸۵۲
۲۷ نظر
۵۰۰۰
۲۷ نظر
۵۰۰۰
پ

تفاوت بزرگ بین برانکو و شفر

یکی از تفاوت‌های عمده سرمربیان پرسپولیس و استقلال در این است که برانکو ایوانکوویچ بر خلاف وینفرد شفر هرگز بابت مهره‌هایی که از دست داد گلایه نداشت و افسوس نخورد.

خبرگزاری مهر: مشکلات و مصائب تیم فوتبال استقلال در نقل و انتقالات تابستانی کم نبود و آنها تعدادی از مهره‌های خود را خواسته یا ناخواسته از دست دادند. ابراهیمی، حسینی، تیام، جباروف، نورافکن و قربانی ۶ بازیکن تیم استقلال بودند که در فصل جدید با پیراهن تیم‌های غیر ایرانی به میدان رفتند تا شفر از داشتن آنها محروم باشد.

این اولین بار نبود که در باشگاه استقلال چنین اتفاقی می‌افتاد و استقلال هم تنها تیمی‌ نبود که بازیکنان کلیدی‌اش را از دست می‌دهد. تنها با اندکی فاصله در کنار استقلال تیمی بود به اسم پرسپولیس که آنها هم تعدادی از مهره‌های کلیدی شان را در این فصل از دست دادند. صادق محرمی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و وحید امیری چهار بازیکن تاثیر گذار و ملی پوش سرخپوشان بودند که از این تیم جدا شدند.

برانکو در حالی این چهار بازیکن تاثیرگذار را از دست داد که تیمش از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود. سرمربی سرخ پوشان هرگز در این مدت نام بازیکنان جدا شده را نیاورد و بابت جدایی آنها نه غر و لند کرد، نه مدیران باشگاهش را تحت فشار گذاشت و نه هوادارانشان را تحت تاثیر قرار داد.

بلکه وی تنها با تکیه بر داشته‌هایش پیش رفت و تمرکزش را گذاشت روی مهره هایی که برای او باقی مانده است. اگر سرخ پوشان در لیگ خوب پیش می روند و در آسیا هم توانستند الدحیل قدرتمند را در دیداری حماسه وار مغلوب کنند، یکی از اصلی ترین دلایلش همین اعتمادی بود که برانکو به داشته هایش داشت.

در استقلال اما شرایط کاملا متفاوت بود. شفر که در روزهای اصلی نقل و انتقالات به جای حضور در تهران و مدیریت نقل و انتقالات و آغاز تمرینات پیش فصل در اروپا حضور داشت و به کارشناسی جام جهانی در یک شبکه تلویزیونی مشغول بود، به جای آن که به داشته هایش اکتفا و اعتماد کند، دائما روی مهره‌های جدا شده تاکید داشت و بارها مراتب تاسف و گلایه اش را از این بابت اعلام داشت.

سرمربی آبی پوشان بر خلاف همتای خود در پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم نبود و بازیکنان زیادی را هم به خدمت گرفت تا با خریدهای جدیدش جای خالی بازیکنان جدا شده را پر کند. اما شفر بر خلاف برانکو هنوز از فکر بازیکنان جدا شده بیرون نیامده و افسوس آنها را می‌خورد در حالی که می‌توانست روی داشته هایش که کم هم نیستند تمرکز کند.

پرسپولیس بعد از جدایی محرمی، احمدزاده، مسلمان و امیری تنها یک بازیکن به اسم علیرضا بیرانوند را در اردوی تیم ملی دارد در حالی که استقلال ۶ بازیکن ملی پوش دارد و مقایسه تعداد ملی پوشان دو تیم هم نشان می دهد که داشته‌های شفر به مراتب بیشتر از برانکو است.

ضمن این که استقلال به جز ۶ ملی پوش چند بازیکن باتجربه مثل رحمتی، حیدری، باقری و تبریزی به علاوه ۳ بازیکن خارجی، یک ملی پوش امید و چند بازیکن جوان خوب مثل صیادمنش، آقایی و آذری را در اختیار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تازه یک حامی قوی به اسم وزارت ورزش وخریدهای سفارشی وکمکهای چند میلیاردی وبلا عوض

    • عبدالصمد حسانی ، فراشبند فارس

      به نظر برانکو حس خودباوری را در بین بازیکنان فعلی تقویت کرده است و نگاهش رو به جلو است و به داشته هایش می بالد و به از دست رفته ها توجهی نمی کند ولی شفر هنوز در حسرت تیام و جباروف و امثالهم است و این امر حس خودباوری و اعتماد بازیکنان فعلی را نیز تضعیف کرده است و تا این حس تغییر نکند استقلال نتیجه نمیگیرد و چه بسا اوضاع از این هم خراب تر شود

    • بدون نام

      هميشه با همين هوچي گري ها و مظلوم نمايي ها از فدراسيون و وزارت باج ميگيرن.شفر زرنگه ميخواد ضعف هاي خودشو پشت اين حرفا قايم كنه.

    • تاجی یعنی اصالت و شرافت

      چرا چرت و پرت میگین؟ استقلال اصلا بدنسازی نداشت. از وازرت توفیقی و افتخاری مامور کردن جلوی استقلالی که دوباره اوج گرفته بود بگیرن که با موفقیت انجام شد. این مزخرفاتو چاپ نکنید مافیای لنگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنده باد برانکو

      • ع.م

        چقدر شما طرفداران تاج قبلی و استقلال فعلی،پر رو و بی منطق هستید. نویسنده دارد حرف حساب می زند، شماها دم از مافیا میزنید؟ به جای توهین به برانکو و تیم پرسپولیس قدیم و جدید،به فکر تقویت خودتون باشید. مرد باشید و ضعف خودتون رو قبول کنید و دست از تهمت زدن به رقیب خودتون بردارید. خداحافظ تاجی. دیدار ما بعد از دربی پنجشنبه.حرص و ناراحتی خودتون رو بگذارید برای بعد از بازی.

      • بدون نام

        خب خنگ خدا نویسنده همینو میگه مربی شل مغز تون تو اروپا نشسته بازی ها رو تفسیر میکنه برانکو سر تمرین تیمشه مقصر وزارتخانه س؟؟

      • Farhad Davoodi

        تاجی عزیز لونگی جماعت مثل کبک
        زیاد خودتو درگیرشون نکن

    • یونس پرسپولیسی

      زنده باد برانکو ، اینه تفکر یه مربی بزرگ

    • م

      مربیانی مثل پرمسئولیت پذیرنیستن حاضرنیستن درشکست وپست رفت تیم خودرامسئول بدانن میگن بعلت جدایی چندبازیکن است که نتیجه نمیگیریم همه تیمها بازیکن ازشون جدامیشه تازه خدایی اگه نگوییم بازیکنانی که تیم استقلال گرفته ازاوناکه جداشدن بهتراهستن امابدترهم نیستن

    • بهنام

      اخه تو میای تیام و چپارف و ابراهیمی و حسینی رو با کی مقایسه میکنی .برانکو تو زمان بودن مسلمان هم بهش بازی نمیداد دیگه محرمی و فرشاد تیتاپ که بود و نبودش فرقی نداره.استقلال بازیکنای از دست داده که هر کدومش یه وزنه بودن تازه بازیکن جدید گرفته که زمان میبره درست بشن و هماهنگ بشن.کلا رسانه ایران کارش همینه تیمی که میبره میشه همه چی تمام اخه پرسپولیس با تیم بازی کرده تا الان.صبر کن بذار لیگ به وسطاش برسه بعد بگو.

      پاسخ ها

      • ع.م

        چشم. به نظر شما الان فصل شروع شده یا نه؟ این هفت هفته که تیم ها بازی کردن، دست گرمی بوده؟ باشه تا شروی فصل صبر می کنیم.

    • تاج. دوقهرمانی آسیا. دونایب قهرمانی و سه مقام سومی. چهارفینال آسیا

      چیه؟ دارید واس برانگوه تبلیغ میکنید؟ چرا نمیگید مسلمان ک نیمکت نشین بود کلا سه تا بازیکن از لنگ جدا شد ک بجای دونفرش نورالهی و عالیشاه برگشتن. اما استقلال دقیقن شش تا ازبازیکنای اصلیش رفتن‌ تیمشو نابود کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برید جمع کنید

      • rira

        فقط از احمقهای مثل تو بر میاد که میگی سومی آسیا . آخه کیسه کش مگه سومی هم داریم؟عین اون یاور فتل فتوشاپی هستینو استاد جعل و چرندیات.

    • کاردوک

      البته کیسه دولت و خانومای مجلسم پشت خودش داره .
      کلا هر کی بیاد تو کیسه خلق و خوی کیسه ای میگیره ،خارجی و ایرانیم نداره.
      شعار کیسه ها تو دربی بعد از باخت:
      کیسه همیشه زیره زیر سر وزیره

      پاسخ ها

      • Farhad Davoodi

        اخه کیسه کش لونگی
        کی رفت ... ریس جمهور ترکیه

    • بدون نام

      استقلالیا ای خبرو 100 بار پشت سر هم بخونن

    • مرتضی

      درود بر پرفسور

    • بدون نام

      خدا شاهده آونگ رو وزارت ساپورت میکنه پسر وزیر میگه اس اس باید مثل لونگ ده سال روز خوش نبینه والا حفظ تیم سال قبل مثل آب خوردن بود اون تیم میمکند آونگ ده سوراخ میشد ببین پسر وزیر چه نفوذی داره به قران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لونگ وبرانکو هنوز به زمین سفت نخوردن الدحیل هم سایه تیم سال قبل نبود بازیکنان برانکو چندساله که باهم بازی میکنن.وزیر وپسر ملعونش له بهانه بیت لامال نذاشتن تیم قدر استقلال حفظ بسه وتوفیقی وافتخاری هم مامور بودن چهارتا بازیکن معلول روجایگزین امثال تیام وجبارف و...کنن واینجا بیت المال مه

      • ع.م

        یه بار دیگه بخون ، ببین خودت می فهمی چی نوشتی؟

    • ازاد

      لعنت به دستهای پشت پرده وزیر ، ای لنگیه سولاخ پولاخ
      رسوات میکنیم یه روز
      دست از سر اس اس بردار
      بدون که تا ابد تاج سر این اس اس

    • بدون نام

      فقط برانکو

    • ب

      ای کیو بازیکنان پرسپولیس بازیکنان نیمکت نشینش بودن

    • علی تاجی

      خبرگزاری مهر معلومه کبابی که برانگو بهتون میده بدجوری رفته توی ذات کثیفتون . هروقت فینال آسیا رو تیمتون دید بعد بیایید تا حرف بزنیم نمیگم قهرمانی آسیا و ستاره واقعی میگم فینالش چون میدونم مال این حرفا نیستین . این دربی باز شفر برای شما و جناب برانگو داره . ببینم مث پارسال باز برانگو سوپرایز داره یا دیگه براش جا افتاده تاجه که تاج کبیر آسیاست

    • بدون نام

      تنها دلخوشیم تو این دنیا اینه که لونگی نشدم
      خدایا صد هزار مرتبه شکرت
      کیسه کش های لونگی ، لقب به تاجی ها نچسبونید4

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج