۷۷۶۸۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ناامید کننده مثل سانچز؛ ۸۳۲ دقیقه بدون گل!

تمرکز فشارها بر روی ژوزه مورینیو است اما دامنه بحران در یونایتد گسترده تر است.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، در منچستر همگان ژوزه مورینیو را مقصر وضعیت این روزهای یونایتد می‌دانند اما بحران شیاطین سرخ نفرات دیگری را هم در بر می‌گبرد. یکی از این نام ها آلکسیس سانچز است.

این هافبک ستاره سابق بارسلونا که در ژانویه از آرسنال به منچستریونایتد پیوست بسیار پایین تر از حد انتظارات عمل کرده است. حال ۸۳۲ دقیقه از آخرین گل لیگ برتری آلکسیس می‌گذرد. در حقیقت برای یافتن آخرین گل ستاره شیلیایی در لیگ برتر باید به ۳۱ مارچ و برتری ۲-۰ یونایتد در مقابل سوانسی سیتی رجوع کرد.

از آن تاریخ تاکنون او تنها یک گل در مسابقات رسمی به ثمر رسانده که آن نیز مربوط به روز ۲۱ آپریل و برتری ۲-۱ یونایتد در مقابل تاتنهام در نیمه نهایی جام حذفی است.

فرم اسفناک سانچز البته از دید مورینیو دور نمانده و او دیگر آن مهره غیرقابل انکار روزهای اول حضور در اولدترافورد نیست. سانچز در طول این فصل، تنها در یک بازی لیگ برتری ۹۰ دقیقه کامل در زمین حضور داشته، برتری ۲-۱ مقابل لستر در روز آغازین لیگ برتر فصل ۱۹-۲۰۱۸.

ناامید کننده مثل سانچز؛ ۸۳۲ دقیقه بدون گل!

سانچز بازی دوم را به دلیل مصدومیت از دست داد و در بازی سوم در مقابل تاتنهام از دقیقه ۵۵ و به جای آندر هررا وارد میدان شد. او هر سه دیدار بعدی یونایتد در لیگ برتر را به عنوان بازیکن ثابت آغاز کرد اما هرگز نتوانست آن ها را به پایان برساند و در مقابل برنلی، واتفورد و وولورهمپتون به ترتیب در دقایق ۶۱، ۸۴ و ۶۳ جای خود را به بازیکنان دیگر داد.

وضعیت در مسابقات دیگر یونایتد حتی از این هم بدتر بوده است. سانچز در بازی لیگ قهرمانان مقابل یانگ بویز و در بازی شب گذشته جام اتحادیه مقابل دربی کانتی ۹۰ دقیقه کامل روی نیمکت نشست.

دیدن این وضعیت از سانچز زمانی عجیب تر به نظر می‌رسد که بدانیم او از زمان آمدن به اروپا همواره مشارکت بالایی در گلزنی تیم هایش داشته است. سانچز در ۱۶۶ بازی برای آرسنال ۸۰ گل زد و ۴۵ پاس گل داد. در ۱۴۱ بازی برای آرسنال ۴۷ گل زد و ۳۶ پاس گل داد و در اودینزه هم در ۱۱۲ بازی ۲۱ گل زد و ۲۰ پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج