adexo3
۷۷۶۹۳۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

شماتیک احتمالی پرسپولیس؛ سورپرایز روی نیمکت!

نتایج خوب چند هفته اخیر باعث می‌شود که برانکو با احتیاط بیشتری بازیکنانش را به زمین بفرستد یا پروفسور ریسک بازگشت به صدر را به جان می‌خرد؟

وبسایت نود: پرسپولیس برای بازگشت به صدرجدول باید از دربی با دست پر خارج شود و منتظر لغزش پدیده بماند. البته بعد از صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا، شاگردان برانکو از چالش اول فصل فاصله گرفتند و حالا در نقطه مطمئنی قدم برمی‌دارند. اتفاقی که دست برانکو را برای دو مدل از فوتبال باز می‌گذارد. هم می‌تواند ریسک بازگشت به صدرجدول تیم او را تهاجمی کند و هم اطمینان از شرایط فعلی، برانکویی محتاط را به دربی بفرستد. تمام آمارهای زیر براساس دیتای متریکا ارائه شده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی

علیرضا بیرانوند: فقط یک گل خورده در چهار مسابقه آمار فوق‌العاده بیرانوند در این فصل است. دروازه‌بانی که حتما فردا هم درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

محمد انصاری: یکی از سه بازیکنی که برانکو در این فصل هنوز تعویض نکرده و روی نیمکت نگذاشته، محمد انصاری است. بازیکنی که فردا کار دشواری برای مقابله با بازیکنان سمت راست استقلال دارد. جناحی که با حضور وریا غفوری، نقطه قوت این تیم محسوب می‌شود و احتمالا انصاری کمتر از همیشه نفوذ می‌کند.

شجاع خلیل‌زاده: شجاع در دربی قبلی اشتباهی داشت که منجر به گل استقلال شد. حالا خلیل‌زاده برای بازی فردا کوه انگیزه است تا آن اشتباه را جبران کند.

جلال حسینی: ترکیب پرسپولیس بدون او را در هیچ دیداری نمی‌توان متصور شد به خصوص اگر آن بازی دربی باشد. جلال حسینی ستون پرسپولیس در این بازی حساس است. مردی با تجربه‌های ارزشمند و خالق صحنه‌های ناب در این بازی. او جزو بازیکنانی از پرسپولیس است که نه در مورد حضورش تردیدی وجود دارد و نه در مورد پستش.

حسین ماهینی: اگر هفته‌های ابتدایی لیگ بود کسی روی ماهینی حساب ویژه‌ای باز نمی‌کرد اما نمایش درخشان او در چند بازی گذشته حالا او را به یک مهره مهم برای این بازی تبدیل کرده است. ماهینی برای بازگشت به محبوبیت و جایگاهی که در میان هواداران داشت به یکی از همان سانترهای طلایی‌اش مثل بازی با نساجی نیاز دارد. سانتری که مهاجمان پرسپولیس را به گل برساند و او را به اوج.

کمال کامیابی‌نیا: حضور کمال در این دربی به قدری برای برانکو بااهمیت بود که در بازی با سپیدرود، او را روی نیمکت قرار داد تا مبادا باز هم کامیابی‌نیا با کارت داور جریمه شود و بازی با استقلال را از دست دهد. با این تصمیم برانکو، دیگر کسی از حضور فیکس کمال کامیابی‌نیا در دربی ۸۹ شکی ندارد.

احمد نوراللهی: شماره هشت پرسپولیس در این فصل انقدری خوب بود که در بین ده بازیکن برتر فصل در نمرات سایت نود جای داشته باشد. احمد سهم پررنگی در نمایش جذاب چند مسابقه اخیر پرسپولیس هم داشت و در بازی فردا باید برای پرسپولیس میدا‌ن‌داری کند.

بشار رسن: او پاس گل نداده است اما بیشترین پاس کلیدی را برای بازیکنان پرسپولیس ارسال کرده است. فاکتوری که شاید در دربی هم مانند بقیه بازی‌‌های لیگ او را در ترکیب اصلی قرار بدهد. البته اگر مهاجمان و بازیکنان پرسپولیس از این فرصت‌ها بیشتر استفاده می‌‌کردند او می‌توانست به جای بازیساز خوب یک گلساز خوب باشد.

سیامک نعمتی: سیامک در این فصل دو گل زده و گل دوم پرسپولیس به نساجی هم روی حرکت تماشایی او به ثمر رسید. با توجه به اینکه در بازی آسیایی پرسپولیس محروم بود فرصت ریکاوری بیشتری هم داشت و احتمالا برانکو او را به زمین خواهد فرستاد.

گادوین منشا: در آسیا و در بازی آخر لیگ آنقدر خوب کار کرده است که حالا کمتر کسی تصور می‌کند او یکی از بیست و دو مرد دربی نباشد. بازیکنی که تا چند هفته گذشته جایی در ترکیب احتمالی‌ها نداشت حالا حدسیات را برای حذف یکی از بازیکنان از ترکیب اصلی به سمت هافبک‌ها کشانده است.

علی علیپور: زننده آخرین گل پرسپولیس در دربی، زننده بیشترین گل این فصل پرسپولیس، آقای گل فصل قبل پرسپولیس و خطرناک‌ترین بازیکن برانکو در این فصل از حیث نرخ تبدیل شوت به گل، علی علیپور است. بازیکنی که بیشترین امید سمت قرمزهای سکوهای آزادی برای گل زدن است.

شماتیک احتمالی پرسپولیس در دربی

شماتیک احتمالی پرسپولیس؛ سورپرایز روی نیمکت!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر مزخرف! ترکیب برانکو که همیشه ثابت و یارم کم دارن پس انقدر مطلب چرت نذارین!

    • بدون نام

      سلام پیروزی برنده این مسابقه خواهدشد چون شفر مربی ترسو است به امید خدا دو بر یک به سود قرمزپوشان پایتخت گل ایران وشوشتر

    • بدون نام

      میبریم استقلولو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج