۷۷۸۳۳۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تاکید فدراسیون؛ کی روش قرارداد بسته است

بعد از گزارش روزنامه مارکا مبنی مذاکره فدراسیون فوتبال مکزیک با کارلوس کی روش فدراسیون فوتبال دیروز بیانیه داد و دراین بیانیه تاکید کرد کارلوس کی روش قرارداد خود را با تیم ملی تا پایان جام ملت ها تمدید کرده است.

ورزش سه: یکی از مدیران فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خود نداشت در اینباره گفت: کارلوس کی روش قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال تمدید کرده است و این قدر مربی حرفه ای است که به این قرارداد پایبند باشد و با تیم های دیگر مذاکره نکند.

کاری به گزارش روزنامه مارکا ندارم اما اگر کی روش قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال امضاء نکرده بود برای بازید از امکات میزبان جام ملت های آسیا و شرکت در جلسات هماهنگی جام ملت ها به امارات نمی رفت!

این مدیر در پاسخ به این سوال که اگر کارلوس کی روش قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال تمدید کرده است پس چرا سایت فدراسیون فوتبال عکس آن را منتشر نمی کند تا به همه شایعات پایان دهد، گفت: ضرورتی به انجام این کار وجود ندارد. معمولا عکس قراردادها برای بار اول منتشر می شود اما این بار بحث تمدید قرارداد در میان بود.

حال من این سوال را مطرح می کنم مگر می شود یک طرف قرارداد بحث تمدید قرارداد را مطرح کند اما دیگری هیچ واکنشی از خود نشان ندهد؟ اگر کارلوس کی روش قرارداد نبسته نبود حتما نسبت به اطلاعیه فدراسیون فوتبال از خود واکنش نشان می دهد و به طور مثال می گفت خبر فدراسیون فوتبال صحت ندارد و من هنوز قرارداد نبسته ام. کما اینکه پیش از تمدید قرارداد چندین بار به این نکته اشاره کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای ایکس چرابخاطرمنافع شخصی خودت کیروش رونگه داشتی ازوقتی این یارواومده کدوم برددلچسپ روداشتیم ما؟چه به سراستقلال وپرسپولیس اورداین اقا؟مگه دوتیم بیش ازده بازیکن تولیست اخیرندارن؟مگه هفت تاشون جام جهانی نبودن؟اینه کیفیت فوتبالشون؟ایاسیدجلال وفرشیداسماعیلی بهترینهای بازی دربی نبودن کجای لیست گیروشتن؟؟خجالت داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج