adexo3
۷۷۹۳۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رویکرد قلعه‌نویی برنده شدن است

مربی تیم فوتبال سپاهان می گوید امیرقلعه نویی در هر مسابقه برای برد، تیمش را به زمین می فرستد.

ورزش سه: سعید الهویی مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص پیروزی این تیم برابر نفت مسجد سلیمان که سبب نزدیک تر شدن این تیم به صدر جدول شد، گفت: یک نکته خیلی مهم در تیم ما وجود دارد و آن این است که زیاد به جدول توجه نمی کنیم؛ هر بازی برای ما حکم فینال دارد و سعی می کنیم حداکثر امتیاز را بگیریم؛ اعتقاد داریم جدول زیاد واقعی نیست چه در زمین خودمان و چه در زمین حریفان باید تلاش کنیم تا بهترین کیفیت خود را نشان دهیم.

دستیار امیرقلعه نویی در پاسخ به این سوال که کیفیت نه چندان خوب ورزشگاه بهنام محمدی نفت مسجد سلیمان سبب شد تا سپاهان بتواند از نقطه قوت خود روی توپ های هوایی استفاده کند، توضیح داد: تیپ چمن ها معمولا در استادیوم های مختلف متفاوت است و زمین مسجد سلیمان فکر می کنم در این بین پایین ترین کیفیت را دارد؛ ما می دانستیم از کانال های کنار می توانیم ایجاد موقعیت کنیم.

الهویی با تمجید از کیفیت نفت مقسجد سلیمان در زمان حضور مرزبان ادامه داد: نکته دیگر اینکه تیم نفت مسجد سلیمان سبک بازی متفاتی از زمان حضور آقای مرزبان دارد و فکر می کنم فصل خوبی پیش رو دارد. گردش توپ بالایی دارند و فکر می کنم روزهای خوشی پیش روی این تیم قرار دارد.

مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد دیدار برابر نساجی مازندران که به حکم قرعه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود، بیان کرد: فکر می که خیلی مهم است که از این موقعیت استفاده بهینه داشته باشیم؛ همه چی در اختیارمان است که خوب جلو برویم ولی باید یادمان باشد که بازی های جام حذفی فشار زیادی دارد و می تواند در خانه فشار زیادی داشته باشد؛ درست که بازی نکردن در چمن مصنوعی امتیاز است ولی بازی کردن با تیمی که انسجام خوبی دارد، آسان نخواهد بود و سعی می کنیم با تمرکز بالایی در این مسابقه ظاهر شویم.

وی در مورد ارزیابی کادر فنی سپاهان از نساجی توضیح داد: بازی های آنها را دیدیم؛ همانطور که آنها هم ما را دیده اند و سعی می کنیم از نقاط ضعف آنها بهترین بهره را ببریم.

الهویی در مورد اینکه به نظر امیرقلعه نویی تمایلی برای دست زدن به ترکیب تیمش حتی در بازی های جام حذفی ندارد، گفت: ببینید یک رویکردی آقای قلعه نویی دارد و آن برنده بودن است؛ برایش فرقی نمی کند با چه تیمی بازی می کند؛ به نسبت همین رویکرد دنبال انتخاب بهترین ترکیب است.

در ذهن ایشان چیزی به عنوان فیکس و ذخیره وجود ندارد و کسی که بهترین عملکرد را داشته باشد بازی می کند. پس نباید به این فکر کنیم که به اصلی ها بازی می دهد یا به ذخیره ها؛ اصلا چنین چیزی نداریم؛ ما دو تا دفاع راست خوب داریم که بسیار خوب تمرین می کنند و همینطور هافبک های بسیار خوبی داریم که آقای قلعه نویی در نهایت از میان آنها انتخاب می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج