۷۸۰۱۴۱
۱۸ نظر
۵۰۰۰
۱۸ نظر
۵۰۰۰
پ

به نظرت برانکو می‌خواهد برگردی آقای طارمی؟

می‌گویند مهدی طارمی دارد خودش را به در و دیوار می‌کوبد که برگردد پرسپولیس!

خبرآنلاین: می‌گویند مهدی طارمی دارد خودش را به در و دیوار می‌کوبد که برگردد پرسپولیس! او در این چند روزی که پرسپولیسی ها قطر بودند، بارها با هم تیمی هایش حرف زده است. بارها هم برای بزرگترهای تیم پیغام فرستاده و سعی کرده واسطه بتراشد برای برگشتن. او اما بعید است شانسی برای این کار داشته باشد.

شرایط برایش طوری پیش رفته است که دیگر واقعا سخت می تواند برگردد. او بخشی از خاطرات بد پرسپولیسی ها شده است. همه سختی های امروز این تیم را هواداران و بازیکنان ریشه در ندانم کاری این بازیکن می دانند. بازیکنی که سال قبل هم تا پیشنهاد خوب گرفت، در این تیم نماند.

مهدی اما روند توپ خراب کردن هایش را در قطر هم ادامه داده و آنجا هم اصلا مثل ایران نیست که بازیکنی توپ خراب کند و انتظار داشته باشد که بماند. برای همین می داند همین روزهاست که عذرش را در قطر بخواهند.

برای همین به برگشت فکر می کند. ولی مهدی پل های پشت سرش را خراب کرده. برانکو اصلا آدمی نیست که زیر بار این نوع بازیکنان برود. او همان برخوردی را با طارمی کرد که با رامین رضاییان داشت و قبل از آن هم با بازیکنان دیگری مثل مسلمان و احمدزاده و پیام صادقیان کرده بود.

اگرچه خیلی از آنهایی که طارمی را می شناسند و حتی به برانکو هم نزدیک هستند، اعتقاد دارند در ماجرای خیریت، آنچه باعث این محکومیت شد، نه طارمی که دفاع مدیران پیشین پرسپولیس بوده است اما این که او حالا یک کابوس برای هواداران است و علیپور طوری جایش را در تیم گرفته که کسی جای خالی اش را احساس نکند را بگذارید کنار اینکه برانکو چند روز قبل گفته بود غیر از بازیکنانی که دارم و خریدم برای نیم فصل، یار جدیدی نمی خواهم!

راستش اگر این شایعات هم درست باشد، طارمیمسیری دشوار برای بازگشت به پرسپولیس دارد. درست مثل رامین رضاییان که حالا ناباورانه می گویند فقط از لیگ یک پیشنهاد جدی دارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیران وقت پرسپوليس در آن زمان مقصر اصلی هستند

    • بدون نام

      اصلا فکر برگشت هم به سرش نزنه....تو بدترین شرایط تیم رو تنها گذاشتی بیشرف

    • بدون نام

      بلخره نباید فراموش کرد که او روزی از نفرات اول تیم بزرگ پرسپولیس بوده

    • بدون نام

      وقتی می گفتن پرسپولیس یعنی طارمی

    • شهرام

      پرسپولیس مگه درو پیکر نداره ؟ کجا برگرده ؟ مگه آدم دوباره به جایی برمیگرده که با دست خودش نابود کرده ؟ با خسارتی که طارمی به پرسپولیس زد ، فقط برانکو بود که تونست قهرمان بشه و هر کس دیگه بود الان پرسپولیس رفته بود دسته یک .

    • بدون نام

      نه طارمی نه رضاییان و نه مسلمان بدرد پرسپولیس کبیر نمی خورن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسلمان چیکاره ست؟؟؟؟
        برانکو کردش بیرون

    • منوچهر

      طارمی باچه روی میخواد برگرده اینه همه ضرروفشار روی بازیکنان ومصدومیت هاشون باعثش کیه آقای طارمی واحمدزاده وصادق محرمی شماها هیچ جای توپرسپولیس ودل هواداران نداررررید

    • ح

      حالا که قطری ها نمی خانش یاد پرسپولیس افتاده


      یادمون نرفته چطور همه را گذاشت سر کار و رفت ترکیه اگه ترکیه کودتا نمی شد که برنمی گشت
      بعد چند وقتم که خودش باعث محرومیت پرسپولیس شد تا یه بوس پول قطری ها را فهمید مثل یه گربه بی چشم و رو اولین نفری بود که تیم را تنها گذاشت

      حالا دوباره با چه رویی می خواد برگرده؟

    • بدون نام

      هرکی رفت دیگه رفت به برگشت فکر هم نکنن بازیکنان میان و میرن ولی با معرفتاش تو دل هواداران میمونن نه یه آشغال مثل طارمی،زنده باد پرسپولیس کبیر.

      پاسخ ها

      • هر چی.برانکو بگه..

        مامنتظر برگشتتیم هرچند ضرر زیان زیادی زدی ولی دوستت داریم

      • بدون نام

        واقعانمیخوایمش به خدامن حالم ازش بهم میخوره بیشهوراین ادمه تیم بدبخت کرده

    • بدون نام

      اقای طارمی شانس یه بار در خونه پرسپولیس میزنه تو اومد ی پرسپولیس بزرگ شدی وزود خودتو گم کردی و پرسپولیس داره با مشکلاتی که تو پیش اوردی دست وپنجه نرم میکنه ولی ببین پرسپولیس امروز رو داره با کادر فنی وبازیکنانی شیر مرد اقایی میکنه ودیگه حای تو اونجا نیست وخواستی برگردی مستقیم برو بوشهر و درخدمت ایرانجوان باش

    • جلیل حسینی

      بیخود کرده برگرده،امارت عشق و حالشو کرده دلشو زده .هری بابا

    • بدون نام

      طارمی پرسپولیس خونه خاله نیست که هر موقع دلت خواست بری وهرموقع دلت خواست برگردی شماها که پرسپولیس رو در بدترین شرایط ترک کردین وپشت کردین به تیمی که هوادارا داشتن بخاطر محرومیت از نقل وانتقالات به اون دسته از بازیکنها التماس میکردن که اقا بمونید لااقل تا نیم فصل بعد هرجا خواستید برید ولی امثال تو که گفتی به من گفتن اگه بمونم تمام فوتبالم نابود میشه حالا ما میگیم توکه رفتی منتها برگشتی تو کار نیست گور پدر خودت و فوتبالت بعد فرشاد احمد زاده بازیکن درجع چندم تراکتور که برانکو تبدیلش کرده به یکی از بهترین هافبک ها اقا دوتا بازی هوادارا انتقاد کردن در میاد میگه رو من حساب نکنید میخوام برم لیگ معتبر لهستان تیم نمیدونم اشلاسک چی چی اونم پشت گوشش رو دید پرسپولیسم میبینه جوان جویای نام که حاضر نشد یه نیم فصل بمونه ورفت تیم رو با یهدفاع راست که فقط حسین خان ماهینی بود ترک کرد گفت دنبال پیشرفتم میرم فکر تیم هم نکرد اونم دیگه برای هوادار مرد وکسی که خدای حاشیه بود دوستت رو میگم اقای پاسور دم به دقیقه مصاحبه پشت مصاحبه برعلیه باشگاه که واویلا پولم رو ندادن واویلا حقوق نگرفتیم بخاطر دوتا سکه با اقای حاشیه دولابی مهمانی شبانه بدون اجازه باشگاه اخر سر هم برانکو دیپورتش کرد چون به حرف هیچکس گوش نکرد واسن بنده خدا اخری یه لایی انداخت به راموس تو جام جهانی با دستور مستقیم کیروش دلال برای نابود کردن برانکو وپرسپولیس کمر همت روبسته بود که باید برم ترکیه برای درامد سالهای اخر فوتبالم هست ودیگه وقتی ندارم قربون خدا برم که برانکو جای همتون بازیکن ساخت از چوب خشک بازیکن میسازه در ضمن علیرضا بیرو بهترین پیشنهاد با پول خیلی زیادی بهش دادن اما نرفت کمال ترکیه ای ها خواستنش با پول زیاد نرفت ممد انصاری چند تا پیشنهاد خوب با پول زیاد نرفت وعلی علیپور ومنشا وخیلی های دیگه موندن ومرام ومعرفتشون رو نشون دادن وهوادارا بخاطر اینها جونشون هم میدن حالا شماها همتون میدونید چرا پرسپولیس از سر زبونتون نمی افته چون دارید میبینید پرسپولیس به جایی میرسه با این چهارتا بچه که حتی تو خواب فکرشم نمیکردین اره دادا زمان ومکان وهوادار ومهمتر از همه پرسپولیس رو از دست دادید من حتی شنیدم سردار ازمون که پرسپولیس وبرانکو رو متهم میکرد علیه هش حرف زدن اونم استوری گذاشته وتبریک گفته حالا دیگه خودتون کلاهتون قاضی

    • یونس پرسپولیسی _عرب

      طارمی تروخدا دیگه اسم پرسپولیس رو نیار ، اگه بخوای برگردی هم ما نمیزاریم

    • محمد از علی اباد کتول

      غلط کرده که برگرده.تازه از گل نزدن هاش راحت شدیم.دیگه پرسپولیس جا نداری.بیشعور برو گم شو.فکر کردی خونه خاله هسته .هر موقع دوست داشتی بری و برگردی

    • بدون نام

      طارمی پرسپولیس را فروخت مگه یادتون رفته تلفن این ......را که زنگ زده بود به هدایتی جا دارد تو هر بازی پرسپولیس از خجالتش در بیاییم پر رو غلط بکند برگردد تا همین الان دستمون به گند کاری وطمع این بزمجه بنده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج