adexo3
۷۸۱۸۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اعتراف پیکه به اشتباه نابخشودنی‌اش

مدافع بارسلونا به اشتباه بزرگ خود در دیدار برابر لگانس اعتراف کرد.

ایسنا: به نقل از آس، بارسلونا یک‌شنبه‌ شب در هفته‌ هشتم لالیگا برابر والنسیا یک بر یک مساوی کرد. جرارد پیکه در باز شدن دروازه‌شان تاثیر مستقیم داشت و توپ پس از ضربه مدافع اسپانیایی به اسکیل گارای رسید و دروازه‌ بارسا باز شد. مدافع بارسلونا پیش از این نیز در برخی گل‌های دریافت شده تیمش نقش داشت.

او پس از بازی گفت‌: برابر والنسیا در مستایا بازی کردیم و این کار ساده‌ای نیست. توانستیم پس از دریافت گل زودهنگام، بازی را به تساوی بکشانیم. با این حال گل دیگری به ثمر نرساندیم تا پیروز میدان شویم و سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

پیکه در مورد باز شدن دروازه‌شان در اکثر بازی‌های این فصل گفت‌: زمانی که در یک روند بد قرار می‌گیرید خارج شدن از آن برایتان سخت می‌شود. باید در خط دفاعی بهتر عمل کنیم و انسجام بیشتری داشته باشیم تا به این روند بد پایان دهیم. اتفاقات دیدار برابر لگانس غیر قابل بخشش بود و همه از شکست ناراحت شدند.

مدافع بارسلونا در مورد وضعیت خود اظهار کرد: از لحاظ جسمانی در شرایط خوبی به سر می‌برم اما مقابل لگانس اشتباه بزرگی را مرتکب شدم. مردان زیادی از من انتظار دارند و من در زمین اشتباه می‌کنم. افراد زیادی در مادرید و بارسلونا هستند که اشتیاق زیادی برای انتقاد از من دارند.

می‌دانم این اشتباه‌ها بخشی از بازی است. من مدافع با تجربه‌ای هستم و به همین خاطر تمام عملکردم زیر ذره بین قرار می‌گیرد. این اتفاق عادی است که رسانه‌ها من را هدف بگیرند. به این شرایط عادت دارم.

بازیکن اسپانیایی در پایان به دیدار بارسلونا مقابل تاتنهام اشاره کرد و گفت‌: نحوه بازی‌مان مقابل این تیم خیلی خوب بود و باعث می‌شد حریف تحت فشار قرار بگیرد و بسته بازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج