adexo3
۷۸۳۸۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مسی می‌تواند در سال ۲۰۲۰ از بارسا برود

نشریه موندو دپورتیوو مدعی شد که باشگاه بارسلونا قصد دارد قرارداد لیونل مسی را برای یک سال دیگر تمدید کند تا از فعال شدن بندی که منجر به جدایی او می‌شود جلوگیری کند.

ورزش سه: قرارداد فعلی مسی تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد و بند فسخی در قرارداد او هست که به او اجازه می‌دهد در صورتی که نخواهد به یک باشگاه درجه یک بپیوندد، می‌تواند در سال ۲۰۲۰ بارسا را ترک کند.

مسی در نوامبر ۲۰۱۷ قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد و این قرارداد تا جوئن ۲۰۲۱ اعتبار دارد. امضا این قرارداد کمی به تاخیر افتاده بود زیرا پس از موضوع انتقال نیمار، باشگاه قصد داشت بند فسخی ۷۰۰ میلیون یورویی را در آن قرار دهد. اما مسی نیز راه فراری دیگر برای خود پیدا کرده و بند فسخی برای خروجش در جوئن ۲۰۲۰ در قرارداد ثبت کرده است.

طبق ادعای موندو دپورتیوو، بارتومئو در سال ۲۰۱۷ امیدوار بوده که تمدید قراردادش در آن سال با مسی، آخرین تمدید او نبوده باشد و باشگاه باز هم بتواند قرارداد مسی را بهبود داده و ستاره آرژانتینی به حضورش ادامه دهد.

در صورتی که بارسا بتواند به خواسته خود رسیده و قرارداد مسی را تمدید کند، این نهمین تمدید قرارداد با مسی خواهد بود. اولین تمدید در سال ۲۰۰۵ انجام شد، پیش از اینکه مسی به شهرت برسد و بدرخشد. او ۱۸ ساله بود که قراردادی تا سال ۲۰۱۰ امضا کرد. در سپتامبر همان سال، لاپورتا قرارداد او را بهبود داد و بندهایی در ان به وجود آورد. سومین تمدید در سال ۲۰۰۷ انجام شد، پیش از هت تریک معروفش مقابل مادرید که او را به یک شخصیت معروف بین هواداران بارسا تبدیل کرد. بند فسخ او در آن زمان ۱۵۰ میلیون یورو بود.

با حضور گواردیولا و در غیاب رونالدینیو، مسی بار دیگر قراردادش را تمدید کرد و در آن روزها دیگر به یک شخصیت معروف و مشهور در جهان تبدیل شده بود. پس از کسب سه گانه با بارسا در سال ۲۰۰۹، او قراردادی تا سال ۲۰۱۶ و با بند فسخ ۲۵۰ میلیون یورو امضا کرد.

در دسامبر ۲۰۱۲، مسی قراردادش را برای ششمین بار تمدید کرد. حقوق او ۱۰.۵ میلیون تا ۱۲ میلیون یورو است. بند فسخ مسی اما ۲۵۰ میلیون یورو باقی ماند. هفتمین تمدید قرارداد مسی پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود. پس از تمدید در سال ۲۰۱۷، قرارداد او تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد، وقتی که او ۳۴ ساله خواهد بود. بند فسخ او ۷۰۰ میلیون یورو است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج