adexo3
۷۸۴۵۱۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

فغانی: تمام تمرکزم رویِ جام ملت‌ها است

داور سرشناس فوتبال ایران که برای دو قضاوت به کره جنوبی رفته سه شنبه بازی دوم این تیم‌ را سوت می زند.

ورزش سه: علیرضا فغانی بعد از درخشش در رقابت های جام جهانی تبدیل به یکی از مطرح ترین داوران فوتبال جهان شده است به طوری که برخی کارشناسان معتقدند او در حال حاضر آماده ترین داور فوتبال جهان است. فغانی برای قضاوت دو بازی دوستانه تیم ملی کره جنوبی برابر اروگوئه و پاناما به این کشور سفر کرد و روز جمعه بازی کره برابر اروگوئه را که به پیروزی دو بر یک تیم میزبان انجامید قضاوت کرد.

فغانی درباره این بازی گفت: « بازی کره برابر اروگوئه بازی خوب و پرسرعتی بود. به نظر من کره جنوبی با مربی جدیدش خیلی نسبت به زمان مربی آلمانی اش ( اولی اشتلیکه) بهتر شده و بازی خوبی انجام داد و دو بر یک هم برد. بازی بعدی هم با پاناما است که سه شنبه برگزار می شود.»

فغانی درباره اینکه گفته می شود شاید مهاجرت کرده و برای زندگی از ایران برود گفت: « من همانطور که چند روز قبل گفتم این یک مساله شخصی است. فعلا که تمام تمرکزم جام ملت های آسیا است تا بعد از آن ببینیم خدا چه می خواهد.»

فغانی: تمام تمرکزم رویِ جام ملت‌ها است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فغانی به هواداران پرسپولیس خیلی ظلم کرد و با سوتهای اشتباه و مغرضانه و عمدی علیه پرسپولیس باعث از دست رفتن چند قهرمانی و باعث شد پرسپولیس چند دربی را نبرد و نزدیکترین اشتباه همین دربی چند هفته پیش بود که باید یک پنالتی برای پرسپولیس میگرفت و یک بازیکن کیسه را اخراج میکرد و نفرین پرسپولیس یه روز گریبانش را خواهد گرفت.ایشان پارسال با سوت اشتباه به نفع کیسه در جام حذفی باعث قهرمانی کیسه شد.

    • بدون نام

      چقدر بعضی از ایرانیها بی ظرفیت هستن ی ذره که مشهور میشن فیلشون هوای هندوستان میکنه . البته فغانی آش دهن سوزی نیست با اون قضاوتهای ناعادلانه ولی کاش شهامت داشت و میموند و مبارزه میکرد . البته اگر بمونه و روش قضاوتش را اصلاح کنه و میدون را خالی نکنه کار ارزشمندی میکنه و محبوب مردم میشه

    • بدون نام

      حیف تو نیست که به نفع کیسه سوت میزنی؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج