adexo3
۷۸۷۱۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مسجدی: خطر کسر امتیاز باشگاه را تهدید می‌کند

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان، گفت:متاسفانه خطر کسر امتیاز باشگاه را تهدید می‌کند و باید برای حل این مشکل راهکاری پیدا کنیم.

خبرگزاری فارس: محمداسد مسجدی در مورد اینکه آیا کار خود را در باشگاه استقلال خوزستان آغاز کرده است، عنوان کرد: ما از دو ماه گذشته کارمان را در هیأت مدیره آغاز کردیم و در کنار امیر سلطانی مدیرعامل وقت و سایر دوستان اقدامات لازم را انجام می‌دادیم. در حال حاضر تغییر و تحولاتی به وجود آمده که نیاز به زمان دارد و ما هم تلاش‌مان را برای ایجاد بستری مناسب برای تیم می‌کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال خوزستان با خطر کسر شش امتیاز مواجه شده است، اظهار داشت:‌متأسفانه در گذشته با بازیکن شاکی‌ای که از باشگاه به مراجع قانونی شکایت کرده، برخورد خوبی صورت نگرفته است، باشگاه در خطر کسر شش امتیاز قرار گرفته و باید اقدام لازم صورت بگیرد. مشکلی که با چند هزار دلار می‌شد آن را حل کرد، الان به یک معضل تبدیل شده است.

این بازیکن کشور را با دلخوری ترک کرده و چندین بار هم که سلطانی با او مذاکره کرد، پول جور نشد تا به او پرداخت شود، همین مسئله باعث شده او اقدام قانون انجام دهد و ما هم به دنبال این هستیم که از طریق اسپانسر پولش را پرداخت کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در رابطه با اینکه آیا نمی‌توان از این بازیکن تخفیف گرفت،‌ تصریح کرد: سلطانی بعد از مذاکراتی که با این بازیکن داشت اعلام کرد که او به قدری از برخوردهای گذشته دلخور است که به همین خاطر همکاری نکرده است، ما سعی می‌کنیم در این مدت ارتباط بیشتری با این بازیکن برقرار کنیم تا بتوانیم درنهایت رضایت او را جلب کنیم.

مسجدی در رابطه با مشکلات داوری و اعتراضاتی که اعضای این تیم به قضاوت داور در بازی با پارس جنوبی دارند، گفت:‌ متأسفانه اتفاقات خوبی در آن بازی نیفتاد، اگر خودم در ورزشگاه نبودم می‌گفتم کادر فنی به دنبال توجیه مسئله است، اما متأسفانه اشتباهات بسیار بدی از سوی داور رخ داد، در شرایطی که خطا به سود ما اعلام شده بود، بازیکن ما هم با کارت جریمه شد و دو مهره خود را در این صحنه از دست دادیم، ما اعتراض‌مان را به صورت کتبی به فدراسیون اعلام کردیم و راه چاره دیگری نداشتیم، واقعا برخوردهای داور در بازی مقابل پارس جنوبی بد بود.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا این اعتراض‌ها نتیجه‌ای در بر خواهد داشت، اظهار داشت: در نتیجه تاثیری ندارد اما ممکن است باعث شود در مسابقات بعدی شاهد این اتفاقات نباشیم.

وی در پایان در مورد اینکه آیا کادر فنی مورد حمایت او قرار دارد تصریح کرد:ما مجبور هستیم و باید از کادر فنی حمایت کنیم،هرگونه تغییری ممکن است شیراز تیم را برهم بزند، تیم وضعیت بدی ندارد و همان طور که ما از قبل حامی کادر فنی بودیم، همچنان هم این حمایت را ادامه می‌دهیم تا از این مقطعی که دچار مشکل شدیم، عبور کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج