۷۸۷۲۶۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

فتاحی: برنامه هفته دوازدهم لیگ برتر تغییر می‌کند

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: AFC مثل فیفا تاکید کرده ملی‌پوشان از ۱۶ روز قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا نباید در ‏مسابقات باشگاهی حاضر شوند.

خبرگزاری میزان: سعید فتاحی در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با توجه به در پیش بودن مسابقات جام ملت‌های آسیا قطعا ‏مسابقات فوتبال باشگاهی در قاره آسیا مثل ۴ سال گذشته در نیم فصل با تعطیلات بیشتری مواجه خواهد بود.

کنفدراسیون فوتبال ‏آسیا مثل فیفا و برگزاری مسابقات جام جهانی تاکید کرده که ملی‌پوشان از ۱۶ روز قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا نباید در ‏مسابقات باشگاهی حاضر شوند. حتی بازیکنان آسیایی شاغل در لیگ‌های اروپایی در مسابقات باشگاهی حاضر نمی‌شوند.

مدیر مسابقات تصریح کرد: ‏AFC‏ اعلام کرده از تاریخ ۲۹ آذر بازیکنان ملی نباید در مسابقات باشگاهی شرکت کنند رقابت‌های ‏جام ملت‌های آسیا هم در تاریخ ۱۲ بهمن سال جاری به پایان می‌رسد به این ترتیب همه لیگ‌های آسیایی در این زمان تعطیل ‏هستند.

ضمن اینکه تیم ملی ایران حدود یک هفته زودتر از این تاریخ اردوی آماده‌سازی خود را آغاز می‌کند. البته ما با تعاملی ‏که با کی‌روش داشتیم، اردوی تیم ملی در آبان ماه با ۴ روز تاخیر آغاز می‌شود تا مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر در روز‌های ‏‏۱۸ و ۱۹ آبان ماه برگزار شود. ‏

فتاحی در پایان خاطرنشان کرد: تقویم پیشنهادی مسابقات قبل از شروع مسابقات به نظر سرمربیان و باشگاه‌ها رسیده بود و این تقویم به تصویب ‏همه باشگاه‌ها رسید. ‏

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو که تا دیروز میگفتی برنامه ها تغییر نمیکند بازی سوپرجام حتما باید انجام شود حالا چه شده مدام برنامه بازیها تغیبر می کند حالا خودت بشین فکر کن چقدر کثیفی!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج