adexo3
۷۸۷۵۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قنبرپور: غرور نه، پرسپولیسی‌ها خودباوری دارند

پرسپولیس فردا در حساس‌ترین بازی چندسال اخیرش در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر می‌رود.

فرهیختگان: پرسپولیس فردا در حساس‌ترین بازی چندسال اخیرش در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر می‌رود. نکته عجیب بازارسیاه گسترده بلیت این دیدار در فضای مجازی است تا حدی که حتی قیمت سه‌میلیون تومانی نیز برای فروش بلیت بازی در نظر گرفته شده است؛ اتفاقی که واکنش باشگاه پرسپولیس را هم به دنبال داشته و از همکاری با پلیس فتا برای مقابله با این پدیده سخن گفته‌اند.

سرپرست تیم پرسپولیس نیز ازجمله افرادی است که نسبت به این ماجرا موضع‌گیری کرده است. گفت‌وگو با مصطفی قنبرپور را در ادامه می‌خوانید.

وضعیت پرسپولیس پیش از بازی با السد چطور است؟

خداروشکر تیم شرایط خوبی دارد. برانکو این روزها مدام با بچه‌ها صحبت می‌کند تا تیم را برای بازی با السد در شرایط خوبی نگه دارد. باید از بچه‌ها پیش از این بازی حساس مراقبت کنیم.

شرایط مصدومان و وضعیت روحی بشار رسن چطور است؟

عالیشاه و کامیابی‌نیا که با تیم تمرین می‌کنند و مشکل خاصی ندارند. (مصاحبه قبل از اعلام لیست پرسپولیس انجام شد. برانکو برای این بازی نام عالیشاه را از لیست قرمزها خط زده است) آنها درصورت صلاحدید برانکو می‌‌توانند برای پرسپولیس بازی کنند. بشار رسن هم از نظر روحی بهتر شده و برای بازی آماده است.

بازیکنان برای این بازی مهم استرس ندارند؟

بالاخره بازی حساس است و هرکسی ممکن است استرس داشته باشد. قاعدتا هر بازیکن در حد خودش ممکن است استرس داشته باشد. این را هم بگویم که السدی‌ها هم استرس دارند و می‌توانیم روی استرس آنها حساب و از غفلت این تیم استفاده کنیم. می‌خواهیم با وجود هواداران ۹۰ دقیقه خوب بازی کنیم و السد را شکست بدهیم.

یکی از مسائلی که باعث نگرانی هواداران می‌شود، غرور احتمالی بازیکنان به خاطر بازی رفت است، آیا چنین است؟

غرور نه ولی خودباوری دارند که بتوانند السد را شکست بدهند. ما سعی می‌کنیم تا روز بازی غرور بازیکنان را سرکوب کنیم. برانکو، سیدجلال و بزرگ‌ترها نمی‌گذارند کسی غرور داشته باشد. بازیکنان ما می‌دانند که اگر غرور داشته باشند نمی‌توانند پیروز شوند و به فینال برسند.

فکر می‌کنید پرسپولیس چقدر برای رسیدن به فینال شانس دارد؟

ما اگر مثل بازی رفت تلاش کنیم و به همان اندازه خوب باشیم و دوندگی هم داشته باشیم می‌توانیم فینالیست شویم. امیدوارم فردا وقتی داور سوت پایان را به صدا درمی‌آورد، ما و هواداران‌مان خوشحال‌ترین آدم‌های روز زمین باشیم.

روی هواداران خود چقدر حساب باز کرده‌اید؟

هواداران ما مثل بازی با الدحیل می‌توانند برگ‌برنده پرسپولیس باشند. ما روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم و امیدواریم مثل همیشه با قدرت ما را تشویق کنند تا با هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم. ما برای شکست السد نیاز داریم هواداران‌مان ۹۰ دقیقه بی‌امان تیم را تشویق کنند.

می‌دانید بلیت بازی پرسپولیس و السد در بازارسیاه تا مرز سه میلیون تومان هم ارزش‌گذاری شده است؟

واقعا این‌طور است؟! من چون حواسم به تیم است خیلی درگیر حواشی نیستم اما اگر این مساله صحت داشته باشد، اوج بی‌انصافی است. امیدوارم این داستان صحت نداشته باشد و هواداران با همان قیمت‌های همیشگی بلیت بخرند و به ورزشگاه بیایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج