جاباما
۷۸۸۷۱۳
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

تاج: صعود پرسپولیس اتفاق بزرگی بود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم بتوانیم یک میزبانی خوب و آبرومند در تهران داشته باشیم و نشان دهیم می توانیم میزبان جام جهانی فوتسال باشیم.

خبرگزاری فارس: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست روسای فدراسیونها با وزیر و معاونین وزارت ورزش و جوانان گفت: صعود پرسپولیس برای اولین بار به فینال جام قهرمانان آسیا بسیار اتفاق بزرگی بود. روز ۱۹ آبان رویداد بزرگی در این رقم می خورد و در این روز که فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود نشست کمیته مسابقات AFC برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۲۰ نفر از روسای فدراسیونهای آسیا، ۲۰ نفر از روسای لیگ های آسیا، رییس و هیات رئیسه AFC، پنج نفر از فیفا و چهار نفر از یوفا به ایران می آیند و فینال را از نزدیک می بینند. باید برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا که کمتر از فینال جام ملتهای آسیا نیست آماده شویم که خوشبختانه وزارت ورزش اقدامات را آغاز کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: باید با یک هماهنگی و هم افزایی همه جانبه و حساسیت زیاد، همه اقدامات را انجام دهیم تا در روز مسابقه به مشکلی بر نخوریم. در مجموع اتفاقات بسیار خوبی برای فوتبال ایران رقم خوره که بی نظیر بوده است. امیدوارم بتوانیم یک میزبانی خوب و آبرومند در تهران داشته باشیم و نشان دهیم می توانیم میزبان جام جهانی فوتسال باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      سال قبل که طارمی به خاطر دلار پرسپولیس را فروخت، لحظاتی با خودش خلوت نکرد که اولا در این تیم به شهره رسید؟ هرگز نخواست فکر کند که میلیونها هوادار نوجوان و سایرین افراد طبقه پایین جامعه هستند که بلحاظ مالی در مضیقه هستند، اما تنها دلخوشی و عشقشان همین بازیکنان و تیمشان است. اکنون زمزمه برگشت ایشان شنیده می شود. طارمی و امثال ایشان نمی توانند درک کنند که با سیستم پروفسور می توانند فوتبال بازی کنند. پرسپولیس به ایشان، مسلمان و احمدزاده و سایرین که پرسپولیس را تنها گذاشتند نیازی ندارد. امیدوارم آقای پروفسور شرایط روحی هواداران را درک کنند و اجازه ندهند اینگونه بازیکنان دوباره به پرسپولیس برگردند.

    • بدون نام

      چقدر لنگ و طرفداراش عقده رسیدن به فینال داشتن بدبختا خخخخ!!!!

    • بدون نام

      وقتی رقیب رو تضعیف کنی تا عقده رسیدن به فینال رو به شکلی رسوا خالی کنی، اسمتو چی میشه گذاشت؟!!!

    • ◇پاسارگاد◇

      آخه زرشکککک میزبانی پرسپولیس در آزادی کجاااا
      اونوقت میزبانی فوتسال کجاااا ؟؟؟؟

    • رضا

      درود برغیرت پرسپولیس اگر برنامه ریزی و سازماندهی واجرا ونظارت براجرا در مدیریت باشد کار به اتفاق و .....نمیکشدچرا از پیشکسوتان فوتبالی که در قاره آسیا حرفی برای گفتن دارند برای ریاست فدراسیون انتخاب نمیکنند آیا ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان شامل حال آقایان تاج و کفاشیان و سایر بازنشستگان مدیران فدراسیون های ورزشی نمیشود ؟؟؟

    • مرتضی

      اتفاق نه! یک رویداد بزرگ ورزشی!!

    • مرتضی

      سالها باید بخاطر این رویداد بزرگ ورزشی از برانکو و پرسپولیس تقدیر کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تقدیر پرسپولیس را کرد

    • تاج کبیر. چهارفینال آسیا .دوقهرمانی آسیا

      تبریک لنگی مافیا.

    • بدون نام

      استقلال رفت فینال اتفاق بزرگی نبود نه؟؟؟ اونم چهار بار تازه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج