۷۸۸۷۸۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

اویوا: هدف کاشیما قهرمانی است

سرمربی تیم کاشیما آنتلرز ژاپن از عزم قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: در دیدار برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، بعدازظهر امروز (چهارشنبه) سوون سامسونگ کره‌‌جنوبی در خانه خود تن به تساوی ۳ ــ ۳ مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن داد. در مجموع دو دیدار رفت و برگشت هم این تیم کاشیما آنتلرز بود که ۶ بر ۵ پیروز و راهی فینال این دوره از رقابت‌ها شد.

اویوا، سرمربی ۴۶ساله تیم کاشیما آنتلرز ژاپن پس از صعود به فینال دیدار لیگ قهرمانان آسیا گفت: ۲ بازی اخیر این رقابت‌ها مشکلات زیادی برای بازیکنانم ایجاد کرد اما آنها تا زمان رسیدن به بازی فینال تسلیم نشدند. هر چیزی برای تیم کاشیما آنتلرز امکان‌پذیر بود زیرا بازیکنان متحد و منسجمی در اختیار داشتیم. همواره به بازیکنانم اعتماد می‌کنم و ارزش زیادی برای آنها قائل هستم.

اویوا: هدف کاشیما قهرمانی است

وی درباره نخستین حضورش در فینال لیگ قهرمانان آسیا و آماده‌سازی کاشیما آنتلرز برای مسیر باقی‌مانده گفت: ما در فینال هستیم اما این هدف ما نیست. هدف‌مان فتح جام قهرمانی است. 2 بازی برای‌مان باقی‌مانده و می‌خواهم کاشیما آنتلرز را به‌خوبی مهیا کنم.

سرمربی تیم کاشیما آنتلرژ ژاپن درباره رمز صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار داشت: بازیکنانم در بازی امروز برابر سوون سامسونگ خیلی خوب با یکدیگر در زمین صحبت می‌کردند. حتی شرایط بحرانی در طول بازی به‌وجود آمد اما بازیکنان خیلی زیاد با یکدیگر صحبت کردند. خیلی خوب بود که بدانند چه‌کار باید کنند. فکر می‌کنم دلیل اصلی صعود کاشیما آنتلرز انسجام بازیکنان بود.

دیدار رفت تیم‌های کاشیما آنتلرژ ژاپن و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا روز 3 ماه نوامبر (12 آبان) در ژاپن برگزار می‌شود و شاگردان برانکو ایوانکوویچ روز 10 نوامبر (19 آبان) در ورزشگاه آزادی پذیرای نماینده ژاپن خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      آقاجان حتما حریفتو نشناختی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج