۷۸۹۶۳۴
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تراشتگن: جای خالی مسی را پر می‌کنیم

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسا از هم‌تیمی‌هایش خواست در ال‌کلاسیکوی فردا با تلاش بیشتر جای خالی لیونل مسی را پر کنند.

ورزش سه: بارسلونا فردا در حالی به مصاف رقیب ازلی خود رئال مادرید می‌رود که ابرستاره‌اش لیونل مسی را به دلیل شکستن دستش در جریان پیروزی ۴-۲ مقابل سویا در هفته‌ی گذشته در اختیار نخواهد داشت. مصدومیتی که ممکن است تا سه هفته مانع از حضور مسی در میادین شود.

روز چهارشنبه که مسی از روی سکوها شاهد پیروزی ۲-۰ تیمش مقابل اینتر بود، شاگردان ارنستو والورده در غیاب او نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند. تراشتگن دروازه‌بان آلمانی بارسا می‌گوید حالا وقت آن است که در غیاب مسی، بقیه‌ی ستاره‌‌های بارسا از این فرصت استفاده کرده و کیفیت خود را به دنیا نشان دهند.

تراشتگن در یک مصاحبه با DAZN گفت:" وقتی بهترین فوتبالیست دنیا دو تا سه هفته در تیم ما حضور ندارد، همه انتظار دارند که شاهد یک بارسلونای متفاوت باشند و البته حق هم دارند. ولی به اعتقاد من ما در تیم‌مان شخصیت تیمی فوق‌العاده‌ای داریم و در عین حال، از نظر کیفیت بازیکنان یکی از بهترین‌های دنیا هستیم و در نتیجه می‌توانیم نبود مسی را به بهترین شکل ممکن جبران کنیم.

مهم این است که در ال‌کلاسیکو شخصیت تیمی‌مان را نشان دهیم و به دنیا بفهمانیم که در این تیم چه فوتبالیست‌های خارق‌العاده‌ای داریم".

تراشتگن در ادامه گفت:" البته نباید دروغ گفت. نبود مسی اتفاق خوشایندی نیست. شکی نیست که ترجیح می‌دادیم او را در اختیار داشتیم ولی من شخصاً به بازیکنان تیم‌مان اعتماد ۱۰۰درصد دارم و نگران نیستم. ما بازیکنان باکیفیت زیادی داریم و به همین خاطر معتقدم نباید بیش از حد به نبود لئو مسی فکر کنیم.

هر چه به نبود او فکر کنیم فرقی به حال‌مان نخواهد کرد چون او نمی‌تواند بازی کند، همین و بس. تک‌تک بازیکنان مسئولیت دارند که جای خالی او را پر کنند. به نظر من همه باید دست به دست هم بدهیم و با استفاده‌‌ی بهینه از نقاط قوت‌مان کاری کنیم که نبود لئو در زمین اصلاً به چشم نیاید".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فوتبال امروز کاملا حاصل کار تیمی هست و دیگه ابر ستاره ها نتیجه رو تعیین نمیکنن، باید کل تیم و کار تیمی ستاره باشن ولیا راه به جایی نمیبرن! مثل پرسپولیس که خود تیمش ستارس البته تو فوتبال امروز نقش سر مربی پر رنگ تره که بتونه تیم رو ستاره کنه ولی نقش تکنیک و مهارت بازیکنها خیلی کمرنگ شده البته در عوض قدرت بدنی بازیکنان خیلی مهم شده

    • بدون نام

      شما انشا نگین لطف کنین زر هم نزنین اخه تو کینگ‌ مسی رو با لنگیا مقایسه میکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج