adexo3
۷۸۹۹۸۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توخل: امباپه جای زیادی برای پیشرفت دارد

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است که حساسیت دیدار امشب تیمش مقابل المپیک مارسی، موجب شکوفایی کیلیان امباپه خواهد شد.

ورزش سه: توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است که حساسیت دیدار امشب تیمش مقابل المپیک مارسی، موجب شکوفایی کیلیان امباپه خواهد شد.

امباپه در ۱۲ دیدار اخیر برای پی اس جی و تیم ملی فرانسه، ۱۳ گل زد اما در تساوی ۲-۲ چهارشنبه شب مقابل ناپولی، موفق به گلزنی نشد. با این وجود، توخل قصد ندارد این ستاره ۱۹ ساله برای دیدار امشب از ترکیب اصلی کنار بگذارد.

او به خبرنگاران گفت: " این بازیکنان با این کیفیت، دوست دارند بازی کنند و به این بازی ها نیاز دارند تا کیفیت خودشان را اثبات کنند.

بازیکنانی مانند کیلیان بازیکنانی نیستند که بتوانند برای مدتی طولانی، بدون بازی کردن، تمرین کنند. به نظر من این غیرممکن است؛ وقتی در سطح چمپیونزلیگ هستید و در این رقابت ها بازی نمی کنید، هر یک یکشنبه بازی می کنید و کل هفته را تمرین می کنید.

توخل: امباپه جای زیادی برای پیشرفت دارد

اما وقتی در بزرگترین رقابت ها حضور دارید، این باعث می شود بهترین عملکرد را داشته باشید. آنها نیاز به بازی دارند تا توانایی های شان را نشان بدهند، یاد بگیرند و سازگار شوند.

آنها می توانند با چیزهای زیادی تطبیق پیدا کنند. او کیفیت فوق العاده ای دارد و جا برای بهتر شدن در تمام کنندگی، در زمان سنجی، در دفاع کردن، در پیدا کردن فضا، در فهم بازی نیز دارد. چیزهای زیادی برای بهتر شدن وجود دارد."

مارسی در آخرین دیدارش، در رقابت های لیگ اروپا 3-1 مغلوب لاتزیو شد اما توخل معتقد است که شاگردان رودی گارسیا در دیدار امشب نمایش متفاوتی خواهند داشت.

" من خیلی به اینکه مارسی تا حالا چطور بازی کرده، فکر نمی کنم زیرا دیدار امشب کاملا متفاوت خواهد بود.

آنها فرصت بسیار فوق العاده ای دارند تا از شرایط دشواری که در آن قرار گرفته اند، خارج شوند. بعد از شکست در لیگ اروپا، آنها فرصت دارند تا اوضاع را عوض کنند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج