adexo3
۷۹۰۵۵۵
۱۰ نظر
۵۰۱۴
۱۰ نظر
۵۰۱۴
پ

جنجال برادر پاشازاده در ورزشگاه با آجر!

سیدمهدی سیدعلی داور دیدار تیم‌های فوتبال بادران و استقلال جنوب گفت که به خاطر ضربه‌ای که برادر مهدی پاشازاده زده تا ساعت ۱۱ شب در بیمارستان بوده است.

خبرگزاری تسنیم: در دیدار هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال بین تیم‌های بادران و استقلال جنوب، یک تکه آجر به سر کمک داور برخورد کرد. مهدی سیدعلی قاضی میدان در حالی که به سمت کمک داور می‌رفت، مورد حمله برادر مهدی پاشازاده سرمربی بادران قرار گرفت. برادر پاشازاده به طرز عجیبی داور بازی را کتک زد، به طوری که سیدعلی شب گذشته (یکشنبه) در بیمارستان بود و درد زیادی را تحمل کرد.

پس از این اتفاق، صورت‌جلسه‌ای نوشته شد و باشگاه بادران و مهدی پاشازاده تعهد دادند که اگر مشکلی برای سیدعلی بوجود آمد، برادر پاشازاده را تحویل مراجع قضایی دهند.

داود رفعتی رئیس دپارتمان داوری درباره حوادث بازی بادران و استقلال جنوب گفت: متأسفانه این اتفاق افتاده و کمیته انضباطی باید تنبیهات شدیدی در نظر بگیرد که کسی جرأت نکند دست به چنین کاری بزند و به سمت داور برود. ما به کمیته انضباطی شکایت کرده‌ایم و پیگیر حمله آن فرد به داور هستیم.

وی افزود: اسم این فرد (برادر پاشازاده) را نشنیده و حتی او را ندیده‌ایم و نمی‌دانیم چه کاره است. باشگاه بادران باید پاسخگوی این اتفاقات باشد.

سیدعلی داور این بازی هم در گفت‌وگویی کوتاه گفت: از من خواسته شده که صحبتی نکنم، فقط باید بگویم تا ۱۱ دیشب در بیمارستان بودم. آزمایش و سونوگرافی داده‌ام و پزشکان گفته‌اند باید ۲۴ ساعت استراحت کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فوتباله با وحشی خونه!
      تعطیل کنید بابا

    • پرهام

      الان منظورشما ازبرادر پاشازاده، خوده مهدی پاشازاده ست. یا برادرش؟
      چندبارخوندم امامتوجه نشدم

    • مهدی

      اینم از ادب و فرهنگ و مکتب کیسه

      پاسخ ها

      • پرهام

        همین دیروز بود که پرسپولیسی ها انواع فحش ها رو به علی دایی که ازاسطوره های فوتبال ایران و پرسپولیسه، میدادن و حسابی ازخجالتش دراومدن.
        خواهشا پرسپولیسی ها ازمکتب حرف نزنین که هنوز گندکاری های شیث رضایی و نصرتی. قلیان کشیدن های صادقیان. بی ادبی های میناوند و شجاع و سید بلال و ... جلو چشامونه...

    • بدون نام

      اخه همش میگن داور جوون وبی تجربه داریم وداریم اینده داوری میسازیم ولی داوران با تجربه مثل زرگر کرمانشاهی سید علیکه چندین ساله داوری میکنن چرا بازی ها رو به جنجال میکشن ؟داوری های بازی تیم های سرخ ابی رو که دیدیم واقعا داوری ها تو کشور افتضاحن من نمیدونم افرادی مثل زرگر کرمانشاهی چطور داور لیگ برتر شدن ؟هرموقع این دوتا بخصوص زرگر من دیدم داوریشو همیشه همون بازی به جنجال کشیده شد تا زمانی که پارتی بازی باشه دیگه داوری مثل فغانی توایران نخواهیم دید

    • بدون نام

      ملت رددادن راست میگن هر۴نفر۱نفرروانی اینابااین وضعشون که خوبه اینجورن چه برس به هم وطنان بیکاروفقیر

      پاسخ ها

      • ابوذر مهدور

        متاسفانه مشکلات فرهنگی اقتصادی اجتماعی و سیاسی به فوتبال هم سرایت کرده و جامعه ما رو به نابودی می ره و مسئولین هم خودشون به خواب زدن وقتی میگن هشتاد درصد مردم ایران افسرده هستند کسی قبول نمی کنه افسردگی وقتی درمان نشه تو مراحل بعدی تبدیل به خشم و پرخاش میشه که حتی آرام ترین افراد رو هم وادار به حرکتهای ناشایست میکنه

      • ابوذر مهدور

        تو سیستم فاسد ایران حتی فغانیم نمیتونه داوری کنه دیدید که در بی رو چیکار کرد ولش کنی همین الان می ره تابع یه کشور دیگه میشه البته داره ولی اما ....داره

    • بدون نام

      برادر پاشازاده را بدیدش دشت علی لایی ببخشید دایی تا چهار تا ابدولی چیگی و سیلی بهش بزنه

    • بدون نام

      کاش چند تا از این اوباش ها را به زندان سنگین و بازیکنان خاطی رو کلا محروم از فوتبال کنن حساب کار دست یه مشت احمق میاد این وقایع در فوتبال دنیا نادره و فعلا توی ایران داوران کاملا بی دفاع موندن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج