۷۹۰۷۴۸
۱۷ نظر
۵۰۰۰
۱۷ نظر
۵۰۰۰
پ

وزیر ورزش هم درگیر فینال لیگ قهرمانان شد

وزیر ورزش و جوانان امروز راهی ورزشگاه آزادی شد تا از درصد پیشرفت کار بازسازی ورزشگاه آگاه شود.

ورزش سه: مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان امروز راهی ورزشگاه آزادی شد تا از درصد پیشرفت کار بازسازی ورزشگاه آگاه شود.

پس از فینالیست شدن پرسپولیسی ها، مسئولان فدراسیون فوتبال و طبیعتا میزبانی از یکی از دو بازی رفت و برگشت و اهمیت آن برای نماینده کشورمان، مسئولان فدراسیون فوتبال به دنبال بازسازی و غلط گیری از ورزشگاه آزادی افتادند. آنها مستقیما به سراغ نقاط مورد نظر نماینده های ای اف سی رفتند تا با بازسازی و ترمیم قسمت هایی از ورزشگاه آزادی بازی سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان را در آن بلامانع کنند.

در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود، این موضوع آنقدر دارای اهمیت شد که امروز حتی وزیر ورزش نیز راهی ورزشگاه آزادی شد تا علاوه بر پیگیری روند بازسازی و ترمیم از درصد پیشرفت کار نیز آگاهی پیدا کند.

نکته قابل ذکر در این باره اینکه در صورتی که ورزشگاه آزادی مورد قبول نماینده های ای اف سی نباشد سرخ پوشان و فدراسیون فوتبال ایران مجبور خواهند شد تا دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را در کشور ثالث برگزار کنند.

وزیر ورزش هم درگیر فینال لیگ قهرمانان شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید هم وزیر پیگیر باشه اخه تیم حکومتی با ملیاردها تومان پول بیت المال و سر بریدن دیکر تیمها به فینال رسیده
      اقای وزیر استقال هم مال وزارت بود چرا به چشم رقیب بهش نگاه کردی به چه قیمتی تیم و قهرمان کردی؟ فردای قیامت چه جوابی میدی؟بقیه تیمها ایرانی نیستن؟

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        فق متاسفم برای کیسه هایی مث توکه ذره ای عرق وتعصب به مملکتت نداری. محض اطلاعت وباازینکه ازاستقلال متنفرم امابازی برگشتش باالسدازاول تااخربازی دعاکردم برنده تیم کثیف شماباشه چراکه پسوندش ایران بود.

      • بدون نام

        لایک

      • بدون نام

        چقدر کیسه ها از این قضیه می سوزن . اگه شما هم رفته بودین فینال وزیر اینکارها را می کرد . کیسه ها چقدر احمقن از درک و اهمیت این بازی عاجزند . این فقط یه بازی باشگاهی نیست فقط مختص به پرسپولیس نیست این بازی برگزار کردنش خیلی مهمه برای آبروی فوتبالی ایران در اسیا و جهان . کلی از مقامات فوتبالی کشورهای آسیایی میان ایران این کارها وظیفه وزیر ورزشه اگه این کار را نکنه پس چه کسی باید انجام بده

      • موسوی

        کیسه ها همه موفقیت تیم پرسپولیس را یا به داوری و یا... .تا چه حد در جهل مرکب هستین!!!!؟؟؟ همه بردهای لیگ داخلی را به داوری و ..‌. نسبت میدین ،جالبه در جام باشگاه آسیا هم از نظر کیسه ها بارها بر تعصب کور کورانه موفقیت پرسمولیس را قبول ندارن،یعنی همه بازیهای پرسپولیس را وزیر سفارش کرده و داوری به نفع پرسپولیس بوده!!!!؟؟؟

    • کاردوک

      میگن که کیسه که زیره زیر سر وزیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر وزیر بازیکنان اصلی تاج سرت رو از تیم دور نمی کرد اونوقت این حرفا رو نمیزدی. به نظرت تاج محروم بود یا لنگ. تاجی که نتونست شاکله اصلی تیمش رو نگه داره و برای سکوت هوادارش همه بازیکنان مصدوم رو براش خریدن.و هرچه که پزشک تیم جوش زد انگار که نه انگار. ولی لنگی که محروم بود ....

      • بدون نام

        اگر وزیر بازیکنان اصلی تاج سرت رو از تیم دور نمی کرد اونوقت این حرفا رو نمیزدی. به نظرت تاج محروم بود یا لنگ. تاجی که نتونست شاکله اصلی تیمش رو نگه داره و برای سکوت هوادارش همه بازیکنان مصدوم رو براش خریدن.و هرچه که پزشک تیم جوش زد انگار که نه انگار. ولی لنگی که محروم بود ....

    • بدون نام

      آقای وزیر فکری برای بازی در ساعت ۹:۳۰ صبح بنماید

    • بدون نام

      این بازی ازنظر بین المللی فقط ایران است نه پرسپولیس نه استقلال.امیدوا رم مسئولین ما ازاین موقعیت خوب استفاده کنند

    • غلام علی فرخ پور

      وزیرورزش نه وزیر پرسپولیس بازدید کرد چون وظیفش است

    • غلام علی فرخ پور

      وزیر ...........

    • بدون نام

      بله اقایون مسعول درسته تو ایران همه چیز بی در و پیکره وتا ورزشگاه ازادی رو سر مردم خراب نشه براتون اهمیت نداره ولی امروز که پرسپولیس فینالیست شده شماها رو مجبور کردن که به مشکلات این ورزشگاه برسین وگرنه بازی تو کشور دیگه برگذار میشه ایرانی جماعت ثابت کرده که همیشه باید چوب بالای سرش باشه تا کاری انجام بده و اگه غیر از این بود اقای وزیر ورزش تا صد سال دیگه هم پاش تو ورزشگاه نمی گذاشت

    • سعید

      کل ورزش رو ول کرده چسبیده به پرسپولیس وزیر پرسپولیسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون بازیهای چهارجانبه نیست . این یه بازی خیلی مهمه تو آسیا . کلی از مقامات فوتبالی و ورزشی کشورهای آسیایی میان ایران . وظیفه وزیر ورزش هماهنگی و تنظیم این کارهاست .

    • بدون نام

      پ ن این آقا پنجاه شصت سال چشم انتظار بوده چند سال وزارت ورزش تبدیل کرده به طویله پرسپولیس حالا درگیر نباشه

    • بدون نام

      من که میگم سهام لنگ رو خریده و لنگ یه تیم خصوصی هست. ولی چون وزیر ورزش هست،فعلا رو نمیکنن!!!! این حرف من رو داشته باشید.
      تازه وقتی از وزارت ورزش دور شد میگن: پسرخاله. عمو دایی وزیر سابق ورزش و جوانان سهام باشگاه لنگ را خریداری کرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج