۷۹۱۴۲۶
۲۰ نظر
۵۰۰۲
۲۰ نظر
۵۰۰۲
پ

رادوشوویچ: برای پرسپولیس بزن بهادر هستم!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من برای پرسپولیس یک مبارز، بزن بهادر، فایتر، دروازه‌بان، مهاجم، هوادار و هر چیزی که نیاز باشد خواهم بود، به خاطر اینکه این خصوصیات از فرهنگ ما می‌آید.

خبرگزاری میزان: بوژیدار رادوشوویچ در بازی مقابل سایپا برای پرسپولیس به میدان نرفت، اما یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های بعد از پایان مسابقه بود.

در تونل منتهی به رختکن برخی از بازیکنان سایپا و همچنین علی دایی به سمت این بازیکن حمله کردند تا با او درگیر شوند و علت این امر را هم توهین رادو می‌دانستند.

این دروازه‌بان کروات که محبوبیت خاصی هم بین هواداران پرسپولیس دارد درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

*از بازی با سایپا شروع کنیم. پرسپولیس در حالی که بازی را جلو بود در نهایت به تساوی رضایت داد.

مهمترین مسئله در بازی با سایپا این بود که مسابقه را نبازیم و اتمسفر مثبت را در تیم نگه داریم تا قبل از مسابقه بزرگ با کاشیما روحیه بالایی داشته باشیم. در ضمن خیلی مهم بود که در این بازی هیچکس آسیب ندید چرا که زمین بسیار نامناسب و بد بود. حالا هم با قوی‌ترین تیم به ژاپن بازی داریم.

*از کاشیما صحبت کردیم، حریف را چطور تیمی می‌بینی؟

بازی با کاشیما فینال است و هر دوی ما مستحق رسیدن به این مرحله بودیم. فکر می‌کنم که شانس ما و کاشیما ۵۰ - ۵۰ است. فکر می‌کنم که بتوانیم در آنجا نتیجه خوبی بگیریم و سپس با حمایت همیشگی هواداران پرشورمان در مسابقه برگشت به قهرمانی برسیم و جام را مال خودمان کنیم.

*بعضی‌ها این اعتقاد را دارند که کاشیما قدرت السد را ندارد و شما قوی‌ترین رقیب خود را شکست دادید. نظر تو در این باره چیست؟

نظر من این است که السد تیم خوب با بازیکنان خوب است. بازیکنانی مثل ژاوی، بونجاح، گابی، عفیف و ... که فوق العاده هستند. ما افتخار می‌کنیم که بهتر بودیم و بازی نیمه نهایی را بردیم و به فینال رسیدیم. فکر نمی‌کنم که کاشیما قدرت نداشته باشد. آنها بازیکنان ملی‌پوشی در تیم ملی ژاپن دارند و همچنین نفرات خارجی‌شان هم از کیفیت خوبی برخوردار هستند. بازی مشکلی خواهد بود و امیدوارم بتوانیم جام را به دست بیاوریم.

*از اتفاقات بعد از بازی با سایپا بگو. چه اتفاقی رخ داد و چرا بازیکنان و سرمربی سایپا به سمت تو حمله کردند. مگر کاری کردی؟

بعد از بازی چند بازیکن سایپا به من و هم تیمی‌هایم توهین کردند و من فقط گفتم که هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است. الان فقط می‌خواهم آن بازی را فراموش کنم و به فینال فکر کنم و تمرکز داشته باشم. من به زمین رفتم تا دست بدهم، اما آنها چنین ایده‌ای نداشتند. وقتی کسی به شما فحش می‌دهد اصلا کار زیبایی نیست.

*علی دایی هم در نشست خبری بعد از بازی گفت که پرسپولیس به جای یک دروازه‌بان یک بزن بهادر را آورده است. نظرت در این باره چیست؟

احترام بسیار زیادی برای علی دایی قائل هستم. من از او جوان‌تر هستم و نمی‌خواهم حرفی بزنم. او یکی از بزرگترین بازیکنان ایرانی بوده است و نیاز دارد که اسطوره باقی بماند چرا که خیلی از بچه‌ها او را دوست دارند راهش را ادامه دهند و با رفتار‌های او تربیت می‌شوند و پرورش پیدا می‌کنند. با این حال برای او در ادامه مسابقات و همچنین در زندگی‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم. اما درباره اینکه به من گفته بزن بهادر یا یک فایتر هستم باید بگویم او درست گفته است.

علی دایی با کروات‌های زیادی کار کرده به خصوص مربی من میاچ و دوست من ایگور پراهیچ و متاسفانه آنها دیگر در ایران نیستند، ولی او می‌داند که ما کروات‌ها چگونه رفتار می‌کنیم و چقدر با مردم و باشگاه صادق هستیم. حالا من می‌خواهم بگویم که برای پرسپولیس یک مبارز، بزن بهادر، فایتر، دروازه‌بان، مهاجم، هوادار و هر چیزی که نیاز باشد خواهم بود، به خاطر اینکه این خصوصیات از فرهنگ ما می‌آید و حالا هم خوشحال هستم که او به فداکاری من برای باشگاه پرسپولیس اشاره کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بانام

      اینم فهمیده سوراخ دعاکجاست

    • بدون نام

      آفرین بر غیرتت.

      پاسخ ها

      • TNT2

        تو غیرت خالیه ؟یه خارجی اومده هموطنت و زده.. گور پدر تیم..تو حاضری واسه طرفداری از یه تیم هموطنتو بفروشی بعد حرف از غیرت نداشتت میزنی ؟چقدر باید عقده ای بیشعور باشند اونهایی که طرفداری یه تیم فوتبال که اصلا یه بازی و تفریحه رو فدای وطن و هموطنشون کنن از پرسپولیسیها بعید نیست با چیزهایی که دیم واقعا طرفدارهای پرسپولیس تو گربه صفتی نظیر ندارند به سرمربی تیم ملی شون که این همه واسشون افتخار اورد واسه عقده قرمز و مرمز اون همه توهین کردند و حتی میگفتن دوست داریم تیم ملی ببازه ببین شعور تا چه حد و بی غیرتی به وطن تا چه حد بعد هم واسه یه خارجی و یه بازیکن به اسم شجاع که بی ادبترین بازیکنشونه به علی دایی که سالها واسه پرسولیس بازی کرد و زحمت کشید انواع فحش ها رو دادن اخه بگو نفهم د
        افتخاراتی که دایی واسه شما اورد ایا قابل مقایسه با اینها هست ؟شما ها نه بزرگتر نه کوچیکتر نه هموطن نه ادب نه هیچ و نمیشناسد خیلی رفتید تو مود قرمز و ابی. ظاهرا جوگیر شدنتون رد کرده والله به خدا من پرسپولیسی بودم از زمان ضیا عربشاهی و محرمی و علشوری و...تا همین چند وقت پیش و یکی از طرفدارهای قدیمی اما با این چیزها از این نسل جدید طرفدارها دیدم خجالت میکشم که بگم پرسپولیسی بودم .از پروین و کلانی و مهدی کیا و درخشان ....یاد بگیرید شما ها ابروی اونها رو هم بردید

    • بدون نام

      ....زیادی نخورا!!! اگر روی یک ایرانی دست بلند کردی تکه بزرگ بدنت زبان کوچکت هست. رفتی سراغ یه تیم که هوادار نداره. راست میگی واسه یکی دیگه از این خط و نشونه ها بکش!!! هر چند در این طور مواقع همه ایران هوادار تیم مقابلت هستند. مگه ایرانی رو هنوز نمی شناسی! خیلی باید احمق باشه اون تیمی که یه غریبه بخواد برای رقیب هم وطنش خط و نشون بکشه.
      لطفا هرچه زودتر عذر خواهی بکن نیمکت نشین مفتخور. که داری از این نیمکت نشینی لذت میبری!!!!

    • بانوی پرسپولیسی

      غیرت ملیت و نژاد نمیشناسه. غیرت آدمیت و شرافت می خواد
      رادو با اینکه هم ملیت ما نیستی اما بدون تو هم به اسطوره های تیم پر افتخار پرسپولیس اضافه شدی

    • بدون نام

      مرسی رادوی با تعصب . دوستت داریم که عاشق پرسپولیسی . با وجود اینکه ذخیره هستش ولی حرفه ای رفتار میکنه و این درسی است برای بازیکنان ایرانی. همیشه موفق و پاینده باشی رادو

    • بدون نام

      تو غلط میکنی مرتیکه اجنبی

    • a

      احسنت بااحترامی که واسه دایی قائل شدی طوری صحبت کردی وماهرانه کلمات وجمله هاراکنارهم گذاشتی که ازهزارفحش واسه دایی بدتر بود
      خدالعنت کنه دایی راکه دراین موقع حساس بابدجنسی وحسادتش افکارتیم پرسپولیس رابه هم ریخت

    • بدون نام

      تو بیجا میکنی اقصیر نداری چرکپولیسیها بازیکن خوب رو دوست ندارن بزن بهادر میخوان تا همه ازشون بترسه خدایی هم خرشانسن

    • arvin

      غلط کردی اجنبی بیای ایران هر غلطی دلت خواست بکنی

      پاسخ ها

      • حمید

        شما کوتاه بیا طِیِب خان،،،

    • مهدی

      ماشالا رادو باید میزدی دهنشو پره خون میکردی

    • بدون نام

      خدایی دروازه بان مودب و با کلاسی هست ولی تماشاگر نماها نباید بی احترامی کنند ..اصلا درست نیست خودشون رو نخود هر اش میکنند

    • TNT2

      این دیگه خیلی پر رو و بیخوده .علنی اعتراف کرد مقصر درگیری خودش بوده...چقدر ادم باید پر رو باشه بیاد تو یه کشوری و بازیکن ویا کلا یه فردی از اون کشور و بزنه بعد نه تنها عذرخواهی نکنه شاخ و شونه هم بکشه

    • بدون نام

      درود به تو تعصب یعنی این در حالی که خیلی از پرسپولیسیها در شرایط سخت تیمو تنها گذاشتن در حالی که رادی با تعصب با وحود چند سال نیمکت نشینی غیرت و تعصب خود رو ثابت کرد

      پاسخ ها

      • تاج

        اگر دلال بازی نبود. ذخیره و نیمکت نشین یه تیم دسته سومی هم نمیشد. اینجاست که باید به فکر رفت که چرا با وجود این همه نیمکت نشینی نمیخواد جدا بشه. پول مفت نیمکت هم مفت. یه مشت هم برا ایرانیها پر میکنه دلا رو از سوی مشتی آدم نفهم بدست میاره و با تعصب هم میشه. پس کو اون غیرت ایرانی. اینجا به هواداران آبی هم هستم.

    • بدون نام

      مرسی رادو

      پاسخ ها

      • بی نشان

        بنظرم اقا دایی باید طوری یزرگوارانه ورفتار میکرد که تو این مزحله پرسپولیس است درارامش باشه نه چوب توی کندو کنه علی دایی برای ما خیلی زحمت کشیده و کمکهای زیادی

        به غرب کشور کرد ولی اقای دایی شما اسطوره هستی وخواهی ماند ولی بنظرم این اسم ورسم باید نگه داشت مغرور نشد یه سوالی از دایی داشتم شما واکنش نشان دادی ولی سرمربی ما واگنشی انجام ندادچرا

    • کیسه فروشم

      خخخخ دمت گرم پسر خون گرم پرسپولیس حقته دهن یه الاف وبیخود ببندی برن گم شن هرکسی از تو بد چی گفتم برن گمش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفه زیادی زر میزنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج