۷۹۱۵۶۸
۱۳ نظر
۵۰۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
پ

ایوا: قاطعانه مهیای بازی با پرسپولیس می‌شویم

برخلاف تصورها خیلی ها در ایران، تیم کاشیما آنتلرز به واسطه نزدیکی به بازی با پرسپولیس از حضور در هفته سی و یکم جی لیگ معاف نشد.

ایران ورزشی: برخلاف تصورها خیلی ها در ایران، تیم کاشیما آنتلرز به واسطه نزدیکی به بازی با پرسپولیس از حضور در هفته سی و یکم جی لیگ معاف نشد.

بسیاری از پرسپولیسی ها تصور می‌کردند سازمان لیگ فوتبال ژاپن هم همان رفتاری را انجام می‌دهد که سازمان لیگ فوتبال ایران با پرسپولیس انجام داده اما زهی خیال باطل!

کاشیما بازی کرد و با جوان هایش اوزاکا را برد و به رده سوم جدول هم رسید. ایوا، سرمربی ۴۶ ساله تیم کاشیما آنتلرز به دنبال این پیروزی و صعود به رده سوم جدول رده‌بندی جی‌لیگ ژاپن گفت:«فکر می‌کنم با میدان دادن و اعتماد به بازیکنان جوان کار خوبی کردم. قدردان آنها به خاطر این پیروزی در بازی رسمی هستم.»

ایوا: قاطعانه مهیای بازی با پرسپولیس می‌شویم

وی سپس با اشاره به مهیا شدن تیمش برای رویارویی روز شنبه آینده برابر پرسپولیس در بازی رفت فینال فصل 19-2018 لیگ قهرمانان آسیا این صحبت ها را به زبان آورد:« می‌خواهیم قاطعانه مهیای نبرد با پرسپولیس و فتح اولین جام قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا شویم. ما نخستین پیروزی خود را پس از پنج بازی در جی‌لیگ به دست آوردیم و فکر می‌کنم می‌تواند احساس ما را برای بازی با پرسپولیس تغییر دهد.»

قطعا حضور کاشیما در این برهه حساس و مهم در رقابت های لیگ داخلی کشورش می تواند الگویی برای متولیان فوتبال ایران باشد که در چنین شرایطی هم تیمی را از حضور دررقابت های داخلی معاف نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نویسنده اسدق لالی !!! اونا اگه بازیشونو لغو نمیکنن، دلیل داره.اول اینکه همه چی شون استاندارده.و همه چی شون رو اصوله.زمینهاشون عالیه که احتمال مصدومیتشون کمه.مثل تیمهای ما نیستن که برن تو زمینی مثل زمین تختی بازی کنن که پر از چاله چوله اس و هرلحظه امکان داره پاشون پیچ بخوره. دوم اینکه مساحت ژاپن حدودا یک پنجم ایرانه.بعد مسافت ندارن که دنبال بلیط هواپیما باشن و ....دورترین جاهم که باشه با اتوبوس سه چهارساعته میرن.سوما شما چرا قیاس مع الفارغ میکنی؟ما رو با ژاپن مقایسه میکنی؟ اونا چندین سال ازماجلوهستن .ما چی مون به ژاپن میخوره که ما رو با اونا مقایسه میکنی؟بلیط فروشیمون درسته؟زمینهامون چمن خوبی داره؟ ورزشگاههامون استاندارده؟باشگاههامون حرفه ای هستن؟ و .....خیلی مسایل دیگه.

    • بدون نام

      داداش شما چه خوش خیالی
      مگه خبر نداری ک وزیر ورزش و تاج و صداوسیما و دولت روحانی ک تا ترکیه هم رفت و فردوسی پور(ببخشی لنگی پور)همه و همه دست بدست هم دادن ک هرجور شده لنگ بلاخره بعداز شصت سال بره فینال آسیا
      شما ژاپن رو با ایران قیاس میکنی؟؟؟؟
      زهی خیال باطل

    • بدون نام

      ۹ نفر از بازیکنان اصلی تیم رو بازی نداد و بهشون استراحت دادن حالا بنظر شما پرسپولیس که فقط ۱۱ بازیکن داره تو این برهه از زمان و نیمکت بسیار جوانی را دارد میشه بازی کنه؟ التماس تفکر!!!!

    • بدون نام

      اگه الان معاف میشد میگفتید ببینید چه کار خوبی کردن ...کلا ایرانی جماعت از همه چی ناراضیه

    • مرتضی

      هر جا شرایط خاص خودشو داره!!

    • بدون نام

      التماس تفکر، آخه پرسپولیس تو این شرایط که به زور فقط ۱۱ بازیکن داره و بازیکنان نیمکت نشین بسیار کم تجربه داره ،چطور می‌تونه بازی های لیگ رو انجام بده لطفاً یک طرفه به قاضی نروید

    • بدون نام

      التماس تفکر، آخه پرسپولیس تو این شرایط که به زور فقط ۱۱ بازیکن داره و بازیکنان نیمکت نشین بسیار کم تجربه داره ،چطور می‌تونه بازی های لیگ رو انجام بده لطفاً یک طرفه به قاضی نروید

    • بدون نام

      این معافیت مخصوص سوگلی وزارت بود فقط فقط

    • سعید

      اونجا مثل ایران نیست که یه تیمی رو بهش بالو پر بدن ، چشماشونو روی دوپینگ ببندند ، داوری ها رو به نفع یه تیمی برنامه ریزی کنن ، لیگ کشورشونو به خاطر یه تیمی معلق کنن ، جعل قرارداد کنن ، ورزشگاهاشونو به خاطر همون تیم بازسازی کنن... اونجا ژاپنه نه ایران

    • فرهاد حمیدی ازاصفهان

      اخه شما که کارشناس وخبرنگار هستیند چرا این مطلب را مینویسیند این تیم ژاپنی ۲۳ بازیکن دارد وتمام بازیکنان اصلی رااستراحت داده اما پرسپولیس کیا بزارد داخل زمین کهبتواند درلیگ بازی کند یه موقع اگه بازیکنی اسیب ببیند چی مشد

    • بدون نام

      خیلی دوست دارید برای باخت استقلال شریک پیداکنید

    • ج

      ایران هیچ تیمی رامعاف نکرده فاصله بازی کمتردوروزبوده مجبوربوده بازی راعقب بندازه

    • آبی

      بجای تضعیف روحیه بهتره کمی ملی فکر کنیم متن نگاشته شده مایه تاسفه شایداین وضعیت سال دیگر برای یک تیم دیگر ایرانی رخ بده باز هم بیاییم برای آنها حاشیه بسازیم این واقعا نامردیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج