adexo3
۷۹۱۹۱۲
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

درویش: داور گل سالم ما را نپذیرفت

محمدرضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا مدعی شد که داور مسابقه این تیم مقابل استقلال، گل سالم نارنجی‌پوشان را نپذیرفته است.

خبرگزاری تسنیم: رضا درویش، مدیر عامل سایپا پس از پیروزی تیم فوتبال سایپا مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بچه‌های ما واقعاً مردانه و غیرتمندانه بازی کردند. با وجود اینکه یک بازیکن کمتر داشتیم، موقعیتی برای تیم مقابل فراهم نشد.

از همه بازیکنان سایپا، کادر فنی تیم و علی دایی بسیار تشکر می‌کنم که در دیداری که یک بازیکن کمتر داشتیم و از حریف عقب بودیم، لطف خدا و امام حسین (ع) شامل حال ما شد و پیروز شدیم.

وی ادامه داد: انگیزه بازیکنان زیاد بود و بازی سختی در پیش داشتیم، اما هر چیزی در فوتبال امکان‌پذیر است. زمانی که ۱۰ نفره بودیم، موقعیت چندانی به استقلال ندادیم و توپی را هم که به تیر دروازه حریف زدیم، چند نفر از دوستان با من تماس گرفتند و گفتند که این توپ گل شده بود.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره قضاوت بیژن حیدری و کمک‌هایش در دیدار استقلال - سایپا تصریح کرد: قضاوت تیم داوری در مجموع خوب بود. تنها یک صحنه گل ما بود که آن را نپذیرفت. این گل را کمک داور مسابقه باید اعلام می‌کرد.

درویش با ابراز خرسندی از عملکرد خوب اکبرمنادی، دروازه‌بان جوان تیم سایپا گفت: منادی چنین عملکردی داشته است که دایی به او اعتماد کرده و از وجودش در ترکیب تیم استفاده می‌کند. فلاح‌زاده هم دروازه‌بان آماده و سرحال ماست،‌ اما منادی در بازی‌های اخیر عملکرد خوبی داشته است و از او استفاده می‌کنیم. همین باعث شده که فلاح‌زاده همیشه پرانگیزه است. این دو دروازه‌بان تیم ما با هم دوست هستند و فلاح‌زاده مانند یک بازیکن آماده، تیم را همراهی می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که سایپا در تعطیلات نیم‌فصل، چه بازیکنی به جای مهدی ترابی جذب خواهد کرد، اظهار داشت: منتظریم دایی بازیکنان موردنظر خود را انتخاب و به ما معرفی کند. الان همه تمرکز ما روی دیدار مقابل سپاهان است.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پایان تصریح کرد: قطعاً به بازیکنان و اعضای تیم برای برد مقابل استقلال پاداش خواهیم داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمی

      نه بابا تو دیدی و گفتی پنالتی به حق اس اس را بیژن نامرد نگرفت

    • بدون نام

      اتفاقا چندبار نشون داد که معلوم بود گل نشده!

    • رام

      پس به نظر شما بازیکنان استقلال بیدین و کافر بودند
      بابا بس کنین این حرفا رو شان ائمه را با این حرفاتون پایین نیارین . خوب نیس به خدا

    • hm@

      مقابل پرسپولیس با اون داوری چیزی نگفت ازاون بازی شرم اور مهدی ترابی.. ولی حالا با یه پنالتی سوخته استقلال به یه صحنه خنده داری گیرمیده که هیچکس درگا نشدنش شک نداره..استقلال ظاهرا خیلی بیش از اینها مشکل داره .یه کشور کمر به قتلش بستن وطلیعتا نمیشه با کمیته انضباطی داوران سازمان لیگ ومدیران بقیه تیمها همزمان مبارزه کرد..

    • بدون نام

      برا بابا مردک لنگی تواصلا میدونی توپ کجا باید بره که گل قبول شه ؟بابا اون خط های گوشه زمین بهشون میگن نقطه کرنر دروازه اونییه که دوتا تیر عمودی ویه تیر افقی بهشون وصله خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج