۷۹۲۲۱۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

والورده و پیش بینی در مورد حضور مسی مقابل اینتر

بارسلونا پس از کسب ۴ برد متوالی برابر سویا، اینتر، رئال و لئونسا، فردا در وایه کاس باید به مصاف رایو وایکانو برود.

ورزش سه: بارسلونا پس از کسب ۴ برد متوالی برابر سویا، اینتر، رئال و لئونسا، فردا در وایه کاس باید به مصاف رایو وایکانو برود.

بارسلونا هفته قبل توانست رئال را در ال کلاسیکو ۵-۱ شکست دهد و سپس در دیداری نه چندان جذاب توانست لئونسا را در کوپا دل ری با یک گل مغلوب کند. آبی و اناری ها برای حفظ صدرنشینی فردا به مصاف رایووایکانو خواهند رفت.

والورده و پیش بینی در مورد حضور مسی مقابل اینتر

والورده در نشست خبری این بازی گفت: « برابر سویا، اینتر و رئال فوق العاده بودیم و قدم های رو به جلوی خوبی برداشتیم. حالا حق نداریم در سایه این بردها بمانیم و نباید رایو را دست کم بگیریم. هر حریفی می تواند در لالیگا خطرناک باشد. آنها در خانه تیم خوبی هستند و تجربه شکست برابر لگانس به ما ثابت کرد که هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت.»

مسی در برابر اینتر: « تازه دو هفته از مصدومیت آرنج لئو می گذرد. طبیعی بود که او زود به تمرینات برگردد تا از فرم خودش دور نشود. باید همچنان منتظر او ماند. نمی توانم هیچ پیش بینی در مورد حضور او برابر اینتر داشته باشم. فعلا باید صبر کنیم.»

والورده و پیش بینی در مورد حضور مسی مقابل اینتر

حضور آلنیا در فهریت 18 نفره: « هدف من این بود که در این فصل همیشه با تیم اول باشد ولی خودش خواست که برای حفظ فرمش، در تیم دوم هم به میدان برود. او برابر لئونسا بسیار خوب بازی کرد و نشان داد می توانیم روی کمکش حساب کنیم. دعوت شدنش برای بازی فردا، پیغام مثبت من برای او بود.»

در جست و جوی مهاجم: « سوارز در بهترین شرایط است ولی طبیعی است که باشگاهی مثل بارسا همیشه نگاهی به بازار داشته باشد. نه فقط در خط حمله بلکه برای تقویت همه خطوط. این یک مساله منطقی و قابل درک است.»

نتایج خوب بدون مسی: « حس خوبی از این بابت دارم. مصدومیت مسی همه را نگران کرده بود. دوست داریم او زودتر برگردد چرا که وقتی مسی با ماست، همه چیز بهتر پیش می رود. این را همه می دانند.»

دمبله و ویدال: « دمبله باید در مواقعی که توپ را از دست می دهد، بهتر عمل کند. او باید بهتر برای پس گرفتن توپ تلاش کند. دمبله جوان است و یک سال از حضورش در بارسا می گذرد. نمی خواهیم امیدمان نسبت به او و دیگر بازیکنان تازه وارد از بین برود. ویدال هم پیشرفت بسیار خوبی داشته و در این روزها عالی تمرین می کند. در بازی های اخیر هم از عملکردش راضی هستم.»

درخشش آلکاسر در دورتموند:« برای او خوشحالم که در دورتموند به خوبی درخشیده و گل می زند. در مورد پاکو البته باید صبر کنیم ببینم در آینده چه پیش می آید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج