adexo3
۷۹۲۲۸۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

عامل اصلی حضور پرسپولیس در فینال آسیا

فقط یک فینالیست آسیا در آستانه بازی رفت خود در خانه حریف، می‌تواند اهمیت یک خط دفاعی مستحکم را با جان و دل درک کند. سرمایه بزرگی که سه فصل است در اختیار پرسپولیس قرار دارد و حالا در حساس‌ترین زمان ممکن باز هم مثل گذشته، به یاری این تیم می‌آید.

ایلنا: برانکو که آمد یکی از بزرگ‌ترین معضل‌های پرسپولیس که ضعف خط دفاعی‌اش بود، حل شد. نه که فقط حل شده باشد که خط دفاعی پرسپولیس بهترین شد. از همان فصل شانزدهم تا کنون، سه فصل است که این خط دفاعی مستحکم، به یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت پرسپولیس تبدیل شده است.

به خاطر همین است که پرسپولیس با اینکه در طول ۹ بازی گذشته‌اش در لیگ، تنها ۹ بار گل زده اما همچنان بین بالانشین‌های جدول است.

همین خط دفاعی مستحکم بود که فصل شانزدهم را تنها با ۱۴ گل خورده به پایان رساند. فصل گذشته هم تنها ۱۵ گل در ۳۰ بازی خورد تا یکی از اصلی‌ترین عوامل قهرمانی سرخپوشان باشد.

خط دفاعی پرسپولیس، در لیگ قهرمانان آسیا هم توانسته عامل موفقیت سرخ‌ها باشد و آنها را تا فینال بازی‌ها برساند. آنها در این رقابت‌ها، ۱۲ بار بازی کرده‌ و تنها ۱۰ گل خورده‌اند.

۶ کلین‌شیت آسیایی پرسپولیس را هم که کنار بگذاریم، باز هم این تیم با میانگین ۸/. گل خورده در هر بازی بهترین خط دفاعی آسیا را دارد.

بهترین خط دفاعی در آسیا بعد از پرسپولیس به گوانگژو چین تعلق دارد. این تیم در ۸ بازی ۸ بار دروازه‌اش باز شده و با میانگین یک گل خورده در هر بازی بعد از پرسپولیس بهترین خط دفاعی در آسیا را دارد.

سد محکم پرسپولیس در آستانه فینال، بزرگ‌ترین دلگرمی این تیم مقابل کاشیما در بازی رفت خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عامل اصلی پرسپولیس در فینال=وزیرورزش لنگی.فدراسیون فوتبال لنگی.کمیته داوران لنگی.کمیته انظباطی لنگی.هیئت فوتبال لنگی.کمیته استیناف لنگی که پرسپولیس را به عرش اعلاء رسانده و استقلال عزیزمان را با خاک مساوی کرده است.
      "خدا ازتون نگذره انشاءالله"

      پاسخ ها

      • hm@

        وعلاوه براینها استقلال که الهلال والعین رو ازگردونه خارج کرد ووزیر ورزش که بال وپر استقلال روتوسط مدیران مزدورش چید تا پرسپولیس توغرب اسیا به فینال برسه چون سرقیها اگه بودند عمرا پرسپولیس میومد فینال حتی محمدانش...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج