اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۹۴۹۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اوزیل: فقط افراد نزدیک به خودم برایم مهم هستند

مسوت اوزیل که اخیرا به خاطر تصمیم بازنشستگی از تیم ملی مورد حمله منتقدان قرار گرفته با ادعایی عجیب به این انتقادات واکنش نشان داده است.

خبرگزاری مهر: مسوت اوزیل، ستاره ژرمن آرسنال به انتقادات واکنش نشان داده و مدعی شده برایش اهمیتی نداره دیگران درباره او چه فکری می‌کنند.

اوزیل که سابقه ۴ فصل بازی در تیم فوتبال رئال مادرید را هم دارد و توانسته با آن تیم قهرمان لیگ اسپانیا، سوپرکاپ اسپانیا و جام حذفی هم بشود، مصاحبه‌ای با روزنامه انگلیسی دیلی میل انجام داده است.

او در این مصاحبه این چنین گفته است: ببینید، می‌دانم افرادی هستند که مرا دوست دارند، اما طبیعتا افرادی هم هستند که از من متنفر هستند. همیشه واقعیت زندگی همین است. اما برای من افرادی که در دایره نزدیک به خودم هستند مهم هستند.

انتقادات از او زمانی شروع شد که اوزیل اعلام کرد از تیم ملی کشورش بازنشسته خواهد شد و دلیل این تصمیم را هم تبعیض در تیم ملی عنوان کرد: وقتی ما برنده بشویم من ژرمن هستم، اما وقتی ببازیم من می‌شوم یک مهاجر.

اوزیل در نهایت هم درباره وضعیت این روزهای باشگاه آرسنال با سرمربی جدیدش صحبت کرد: برای شخص من که همه‌چیز خوب پیش می‌رود، اما این بدین معنی نیست که من دست از تلاش برمی‌دارم. مهم‌ترین چیز این است که تیم در حال حاضر خوب کار می‌کند. باید ادامه دهیم و تشنه برد باشیم و پیشرفت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج