۷۹۵۰۴۶
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

آمار‌های عجیب مربی موقت سرخ‌های تبریز

تیم فوتبال تراکتورسازی درحالی با هدایت محمد تقوی مقابل ذوب آهن به پیروزی رسید که این چهارمین پیروزی سرخ پوشان با این مربی بود.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حالی که در دیدار هفته دوازدهمش ابتدا با یک گل از میهمانش ذوب آهن عقب افتاد، توانست در یک بازی پرگل حریفش را با نتیجه ۴ بر یک مغلوب کند و با رساندن امتیازش به عدد ۲۲ به بعد از پدیده و سپاهان به رده سوم جدول صعود کند.

تراکتورسازی که فصل را با یک مربی پر آوازه به اسم جان توشاک آغاز کرد، در میانه راه دست به تغییر زد و محمد تقوی جوان را (به صورت موقت) جانشین توشاک باتجربه کرد تا در حین استفاده از این مربی موقت، به فکر استخدام مربی بین المللی با تجربه‌ای باشد. پروژه‌ای که البته شاید با روند امتیازگیری تقوی با تراکتورسازی نیمه کاره رها شود.

تقوی از هفته هفتم و دیدار مقابل پدیده صدرنشین کار خود را با تراکتورسازی آغاز کرد و در دیداری خارج از خانه توانست صدرنشین مسابقات را با مساوی بدون گل متوقف کند.

وی در هفته هشتم اولین پیروزی اش با تراکتورسازی را به دست آورد و موفق شد در دیداری پر گل، استقلال خوزستان را با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب کند تا میخش را روی نیمکت تراکتورسازی محکم کوبیده باشد.

هرچند تراکتوری ها در هفته نهم با تقوی پذیرای یک شکست خارج از خانه مقابل صنعت نفت شدند، اما در سه بازی متوالی مقابل سپیدرود، پیکان و ذوب آهن به پیروزی رسیدند تا با این روند امتیاز گیری عملا به جرگه تیم های مدعی پیوسته باشند.

محمد تقوی عملکردی خوب با تراکتورسازی داشته و از ۱۸ امتیاز ممکن ۱۳ امتیاز با این تیم گرفته تا با معدلی ۷۲/۲۲ درصدی، یکی از امتیاز آور ترین مربیان این فصل باشد. تراکتورسازان با هدایت تقوی توانسته اند به ازای هر بازی به طور متوسط ۲/۱۶ امتیاز به دست آورند که این آماری بسیار خوب برای یک مربی می باشد.

نکته بعدی در خصوص تراکتورسازیِ تقوی این است که این تیم در ۵ بازی از ۶ دیدار موفق به گلزنی شده تا از این حیث هم دارای رکورد جالبی باشد. سرخ پوشان تبریزی با هدایت تقوی ۱۵ گل در ۶ بازی زده اند تا با معدل ۲/۵ گل به ازای هر بازی، چهره یک تیم تهاجمی را داشته باشند. تراکتورسازان در ۴ دیدار از این ۶ دیدار خودگل خورده‌اند و تنها در ۲ بازی اولشان بازی مقابل پدیده و استقلال خوزستان موفق به ثبت کلین شیت شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میخواست دست یار شفر بشه وزیر ورزش لنگی نه گزاشتش

    • بدون نام

      فدراسیون و وزارت ورزش و بقیه تیمها باید متحد شوند و نگذارن که تراکتور از رده چهاردهم بالاتر بیاد وگرنه کلاهمون پس معرکه ست

      پاسخ ها

      • اس

        نگران نباش شما ّا هميشه با راند قهرمانيد...تراختور واسه ما زندگيه بيخيال مقام

    • بدون نام

      وقتی طرفداران سوراختور توی ورزشگاه ازادی پرچم ترکیه را اوردن و از ترکیه حمایت کردن هیچ ارگانی برخورد نکرد باعث شد که صدای وطنفروشان به گوش جهانیان برسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشتون دراد بازم میاریم✌

    • بدون نام

      دلارها را هدر ندهید! همین مربی وطنی عالی است

    • مهدی

      اگه پرسپولیسو ببره سرمربی میمونه

    • محمدرضا

      شما هم پرچم افغانستان رو بیارید هه هه هه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج