۷۹۶۱۹۶
۲۸ نظر
۵۰۰۴
۲۸ نظر
۵۰۰۴
پ

کی‌روش باید دست به سینه به «آزادی» می‌رفت!

 مربی اسبق تیم ملی گفت: وقتی رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال و کنفدراسیون آسیا برای تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا به تهران آمده اند، کارلوس کی‌روش هم باید دست به سینه به ورزشگاه آزادی می آمد.

ایرنا: نادر فریاد شیران، مربی اسبق تیم ملی اظهار داشت: عملکرد پرسپولیس شاهکار بود و کسب مقام نایب قهرمانی کم ارزش تر از قهرمانی نبود. متاسفانه کی روش علاقه ای به موفقیت پرسپولیس نداشت و حتی اقداماتی هم در راستای این مساله انجام داد. فراموش نکنید قبل از شروع فصل او به بازیکنان پرسپولیس می گفت اگر پیراهن تیم ملی را می خواهند باید این تیم را ترک کنند.

دروازه بان اسبق تیم ملی خاطر نشان ساخت: کی روش نه تنها نتوانست برای پرسپولیس حاشیه سازی کند و این تیم را از مسیر موفقیت دور سازد بلکه پرسپولیس را متحدتر و منسجم تر کرد و رفتارهای خصمانه اش باعث شد میلیون ها هوادار این تیم از وی متنفر شوند.

فریادشیران با انتقاد از مدیریت سابق پرسپولیس گفت: عده ای در پرسپولیس به شهرت رسیدند و برای این تیم مشکلات زیادی را ایجاد کردند. مگر قرار نبود آقایان درباره این که چرا پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم شد حرف بزنند؟ چرا حاضر به این کار نیستند؟

کی‌روش باید دست به سینه به «آزادی» می‌رفت!

او افزود: چرا هیچ نهادی به تخلفات و اقداماتی که در فوتبال و خصوصا در باشگاه پرسپولیس صورت گرفت رسیدگی نمی کند؟ تخلف از این گسترده تر که یک تیم به خاطر اشتباه و ندانم کاری بعضی افراد از 2 پنجره نقل و انتقالات بازیکن محروم می شود؟

وی با انتقاد از عدم حضور سرمربی تیم ملی در روز فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی گفت: در روزی که رئیس فدراسیون بین الملی فوتبال با جت اختصاصی به تهران می آید و رئیس و تمام مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه حضور دارند کارلوس کی روش در ایران نیست. این ناراحت کننده و تاسف برانگیز است.

فریاد شیران اظهار داشت: این ضعف مدیریت فدراسیون فوتبال است که توان مدیریت کی روش را ندارند. در فینال معتبرترین و مهم ترین تورنمنت باشگاهی قاره آسیا سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باید دست به سینه در ورزشگاه حاضر می شد.

مربی اسبق سایپا پیش بینی کرد کی روش پس از جام ملت های آسیا ایران را ترک می کند و گفت: او از همین حالا بهانه های ناکامی خود را آماده کرده است. اگر تیم ملی در جام ملت های آسیا نتیجه نگیرد، کی روش علی کریمی، حمید استیلی، زلاتکو کرانچار و برخی دیگر را عامل ناکامی خود معرفی می کند.

فریاد شیران در پایان گفت: متاسفانه تاج و دوستانش می خواهند به هر شیوه ای در فدراسیون باقی بمانند و برای همین مقابل تمام رفتار های کی روش کوتاه می آیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو از گوشت شنیدی ک میگفت از پرسپولیس برید جای دیگه؟یا جاج مایلی بیخیال شده شما ادامه دهنده راهش شدین؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ی بار تو زندگیت انسان باش و اگه نمیتونی حداقل ازاده باش

    • بدون نام

      این چه حرفهای بی سر و ته و غیر مسئولانه ای است که میزنید کی روش سرمربی تیم ملی است شما حرمت هیچ چیزی را رعایت نمی کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سر کیروش و تو بیشعور

      • بدون نام

        ایول خوب جوابشو دادی دمت کرم

      • بدون نام

        ایول خوب جوابشو دادی دمت کرم

      • بدون نام

        خاک بر سر تو لنگی که به یه ادم مودب فحش میدی

    • بدون نام

      تازمانی که مربی تیم ملی کی روشه ما هواداران پرسپولیس آرزوی شکست تیم ملی رادرهرمسابقه ای داریم .زنده باد پرسپولیس .برای ماپرسپولیسیها تیم ملیمون پرسپولیسه این رابه گوش کی روش وامسال کی روش برسانید که هوادارپرسپولس اول هوادارپرسپولیسه بعد اگرتونباشی هوادارتیم ملی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلن شما مهم نیستید تیم ملی به شما نیاز نداره ما ها بریم ورزشگاه پر که هیچ جای سوزن انداختنم نخواهد داشت زنده باد تیم ملی زنده باد کیروش کبیر

    • بدون نام

      آقای تاج احمق تا کی میخوای به این کی روش سگ ولگرد باج بدهی.کجای دنیا سراغ دارید مربی تیم ملی یک کشور بازی نماینده کشورش را در فینال جام باشگاههای قاره را تماشا نکند.واز تیم قهرمان چندین ساله لیگ فقط دو بازیکن دعوت کنه.

    • حسن رسول نژاد

      درود به شرفت آقای فریاد شیران،،،شیر مادرت حلالت....و تف به غیرت نداشته کیروش

    • بدون نام

      کی روش خواب ارام را از این ادمهای دروغگو وریاکار گرفته چون هرکجا به بن بست می خورند فوری میروند سر اسم کی روش اقای فریاد شیران خودت تا حالا چه کار کردید مگه ندانم کاری اقای طاهری،طارمی وان دلال بزرگ فوتبال که شبانه بازیکنان را جابجا میکرد ودرکنار قرارداد مالی بازیکنان جداگانه وچندبرابر پول میدادتا بازیکنان در اختیارش باشند حتی مدیران شما که پرسپولیس را به این روز انداختندو پشت دست میگرفتندبه اسم بازیکن چه؟درضمن تو انجا بودی که کی روش به بازیکنان پرسپولس گفت تیم را ترک کنید.یا دلال بازی خود اقای برانکو بود که بازیکنان بی کیفت را اورد حتی بدون با،ی تمام قردادشان راگرفتند اقای محرمی را چه کسی از پرسپولیس خارج کرد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلن این فریاد چی چی کیه کجای فوتباله

    • حسرت لنگی

      از خصوصیات کی روش اینه که برای کارهای جزئی وقت نمیذاره
      خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما کار مهمی داشته و اومده خونه شما مهمونی خخخخخخخ

    • امیر مسعود

      چرا باید همه بسیج بشن تا پرسپولیس موفق بشه؟
      چرا این همه حمایت از سپاهان و ذوب آهن وتراتور و استقلال نمیشه؟
      کیروش قطعا مشکلی داشته و دلیلی ، پرسپولیس تیم ملی نیست !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین زدی تو خال

    • بدون نام

      بروآب بریزاونجات که میسوزه.

    • بدون نام

      معذرت میخوام جناب فریاد شیران شما در کجای این فوتبال قرار دارید؟

    • شفیع

      یعنی اگرکیروش به آزادی میرفت پرسپولیس قهرمان میشد همیشه اصلهاراول میکنیم سفت میچسبیم به فرعیها بابامگه زوره دلش نمی خواد بره چون اونجا یه عده نفهم حتمآفحشش میدن حالا چون قهرمان نشدن مقصرکیروشه

    • بدون نام

      آهان بالاخره از زیرآب بیرون اومدی!آقای فریادشیران شما همون کسی هستی که قبل جام جهانی گفتی تیم ملی بدون امتیاز آخر میشه و اگه نشه ریش وسبیلم رو میزنم کمی خجالت کشیدن هم بدنیست

    • بدون نام

      کی روش در رئال با اون همه ستاره شش ماه تونست مربیگری کنه
      بعد هم به خاطر دیسکو و کاباره وقت دیدن فینال لیگ قهرمانان آسیا رو نداره واقعا تاسف باره که هنوزم سر مربی تیم ملی این آدمه هر مربی دیگر هم بود تیم ملی رو می برد جام جهانی کار اصلی موقعی هست از گروهی بره بالا با یه آدم بی شخصیت و بچه که همش قهر می کنه باید بیرونش کرد نه هفت میلیون دلار پول بیت‌المال بره تو جیبش که بهش تو دیسکو خوش بگذره واقعا تاسف باره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله . شما با همین پرانکو نتونستید یه امتیاز هم بگیرید تو جام جهانی جناب کارشناس ارشد

    • بدون نام

      دلال موزامبیکی بیشرف

    • بدون نام

      میگم این یارو یه مو مشکی تو سرش نیست چرا اینقدر دروغ وحرف خاله زنکی میزنه ؟بابا پاتون لب گوره ولی حسادت مثل خوره تو وجودتون رخنه کرده شماها که از صدقه سر فوتبال به همه چی رسیدین ولی ول هم نکنید کثافت کاریها تونو خودت پیش کیروش بودی که این حرف رو زده تاکی میخواین دروغ پشت سر این واون بگین اسم خودتون هم گذاشتین مرد خاک تو سرتون

    • موسوی

      کاملا گفته هاش واقعیت داره به چند دلیل :اول اینکه کی روش با رفتارش ثابت کرده که بازیکنان پرسپولیس در نیم ملی جایی ندارن،ا که دو نفر را دعوت میکنه صرفا به خاطر فشار افکار عمومیه.و چند نمونه های بارز دیگر که یکیش عدم حضور اون در فینال و.... . کی روش باید بدونه کینه و انتقام شمشیر دو لبه هستش و ابتدا خودش را ناکار میکنه.نمیدونم این چه تعصب کورکورانه هستش که باعث میشه طرفدار های کیسه واقعیتها را نبینن !!!!

    • بدون نام

      اولا اونایی که نمیدونن فریاد شیران کجای فوتباله لطفا سکوت کنن .اگه شما نمیدونید فریاد شیران کجای فوتباله چ جوری میگید شیشتقلال دوتا جام اسیایی داره .معلومه که فوتبال رو با تنیس از هم تشخیص نمیدین فقط طوطی وار دکل پیمایی میکنین ..اخه ابله کیه که ندونه کیروش تمام تلاشش رو انجام داد تا خار چشمش برانکو موفق نشه ..تا جایی که رضاییان بدون تیم رو تو تمرینات تیم ملی راه داد .کنعانی زادکان رو دعوت کرد بازیکنای پرسپولیس رو فراری داد تا ب تیم ملی دعوت کند .خاک بسرت کیروش دلال ...درود بر پرفسور برانکوی بزرگ ...درود بر اقای نادر فریادشیران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برانکو مربی مزخرفیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج