adexo3
۷۹۸۹۰۵
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

خانه تکانی در هیات مدیره استقلال

تغییرات گسترده هیات مدیره باشگاه استقلال با بازگشت وزیر ورزش از کشور بلغارستان کلید می‌خورد.

خبرگزاری مهر: قانون منع به کار گیری بازنشستگان بیش از هر جای دیگر در ورزش و به خصوص در فوتبال نمود پیدا کرد. بازنشستگانی که در سمت های اجرایی در فوتبال حضور دارند مثل همه بازنشستگان دیگر ملزم بودند تا تاریخ ۲۶ آبان با تسلیم استعفا، قانون را اجرا نمایند و آنهایی که در این راه مقاومت می کنند، باید منتظر ورود سازمان بازرسی از تاریخ ۱۶ آذر باشند.

این قانون باعث ایجاد تغییراتی در هیات مدیره باشگاه استقلال هم می شود. هیات مدیره ای که شامل ۴ عضو به نام‌های اکبر ملکی عباسی، حسن زمانی، جواد قراب و امیرحسین فتحی می باشد.

پیگیری‌های خبرنگار مهر مشخص کرد به زودی تغییرات اساسی در هیات مدیره این باشگاه انجام می شود و احتمال این که به جز امیر حسین فتحی، سایر اعضای هیات مدیره تغییر کنند زیاد است.

اکبر عباسی ملکی و جواد قراب بازنشسته بوده و شامل حال قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند و الزاما باید پست‌های خود را ترک نمایند. البته حسن زمانی بازنشسته نیست ولی گفته می شود وزارت ورزش تمایلی به ادامه فعالیت این عضو هیات مدیره استقلال ندارد.

باتوجه به حضور وزیر ورزش و جوانان در کشور بلغارستان، تغییرات هیات مدیره استقلال فعلا انجام نمی شود. اما پس از بازگشت سلطانی فر به کشور باید منتظر خانه تکانی در هیات مدیره باشگاه استقلال بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقایان هر کاری که لازمه رو واسه استقلال و پرسپولیس بطور مساوی در نظر بگیرند و در زمان مشخص به مشکلات دوباشگاه رسیدگی شود تا هیچ هواداری حق به جانبداری طرفین به ارگان خاص نگیرند.حالت دوم اینکه خصوصی سازی شوند تا هر تیم جوابگوی هوادارای خودش باشه وپول بیت المال هم واسه عمران وآبادی مملکت خرج شود.
      حالا سوم هم اینکه همینه که هست!!!!

      پاسخ ها

      • پاسارگاد ♡♡ پرسپولیس

        یکلام از بابابزرگ عروس خخخخخ

    • کریمی

      اصلان بیاید تیم استقلال منحل کنید تا فکر خیالتان راحت بشه این همه ظلم واسه چیه واسه اینه که چندین قهرمانی افتخارات داره‌و چشم دیدن این افتخارات را ندارید

    • بهنام

      البته اون سومی که گفتین خیلی مهمه هاااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج