۷۹۹۰۴۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گزارش AFC از قهرمانی فوتبال ساحلی ایران

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی را از قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره‌ای منتشر کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی در تارنمای خود به قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره ای ۲۰۱۸ پرداخت.

در گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است :

روسیه در گروه دوم پس از پیروزی برابر تاهیتی (۶ بر ۷) ، آمریکا (۱۳ بر ۳) و اما باخت در آخرین بازی از مرحله گروهی مقابل ایران -تیم نخست گروه با نتیجه ۳ بر ۲ ، درنهایت بعنوان تیم دوم کار خود در مرحله گروهی به پایان رساند تا در مرحله نیمه نهایی و در یک بازی پر استرس مقابل برزیل درحالی که نتیجه بازی ۵-۵ مساوی در وقت قانونی به پایان رسیده بود ، در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه سه بر یک برزیل قهرمان دوره قبل را شکست بدهد.

ایران مسیر همواری را تا رسیدن به فینال پشت سر گذاشت و بدون شکست برابر آمریکا (۸ بر یک)، تاهیتی (۴ بر ۲) و روسیه ، نهایتا مصر را در نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

روسیه که موفق شده بود تا در نیمه نهایی مسابقات ، برزیل را که ۶۶ بازی بدون باخت را پشت سر گذاشته بود ، شکست بدهد در وقت اول بازی فینال مقایل ایران با گل های کیانی (دقیقه ۳) ، محمد معصومی زاده (دقیقه ۶) و حمید بهزادپور (دقیقه ۱۱) سه گل عقب افتاد و به ایران اجازه داد به راحتی یکه تاز شود.

در آغاز نیمه دوم ، روسیه گل اول خود را در دقیقه ۱۳ بازی به ثمر رساند. با این حال، ایران جریان بازی را کنترل کرد و نتیجه را با تلاش محمد معصومی زاده در دقیقه ۲۴ به چهار بر یک تبدیل کرد. اما پاپوروتنی هفت دقیقه بعد از آن با دومین گل خود امید را در پنج دقیقه پایانی مسابقه برای روسیه زنده کرد.

تیم آسیای مرکزی فشار را تحمل کرده و در نهایت با نتیجه چهار بر دو به پیروزی دست پیدا کرد، در حالی که برزیل سومی خود را با پیروزی در دیدار رده بندی مقابل مصر با نتیجه پنج بر دو ، قطعی کرد.

حمید بهزادپور دروازه بان ایران جایزه برترین دروازه بان این دوره را کسب کرد، در حالی که فدور زمسکوف از روسیه جایزه بهترین گلزن را با به ثمر رساندن ۹ گل به دست آورد و جایزه برترین بازیکن هم به رودریگو از برزیل رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید رضا ملک نژاد

      خیلی از حرکت مبتدیانه وریر سلطانیفر در عجبم او خیلی ناشیانه رنگی است که خبر استیضاح او به گوش هم رسیده البته نه به خاطر اینکه او عاشقانه بعد از پایان بازی فینال اسیا بازیکنان را عاشقانه در اغوش میگرفت واشک غم به خاطر باختن تیم مورد علاقه اش میریخت بلکه به خاطر اینکه اگر نگاه ملی به بازیها است همزمان با فینال اسیا قهرمانان سر افراز فوتبال ساحلی قهرمانانه مقام اول جام بین قاره ای را بدست آوردند ودر آن لحظات اشک ریزان وزیر ...... کوچکترین حرفی از این پیروزی عظیم ملی زده نشد وهمه سردمداران ورزش ایران وحتی خیلی خیلی از خبرنگاران وروزنامه نگاران و در کل اهالی ورزش در باد رفتن تیم محبوبشان به فینال آسیا بودند اما دریغ از یک جمله حرف از پیروزی ساحلی بازان ....در صورتی که آنروز وزیر میتواتست درحضور انفانتینو رئیس فیفا بزرگترین تبلیغ را از این موضوع برای نشان دادن قدرت فوتبال ایران به رئیس فیفا گوشزد نماید ولی غافل از اینکه وزیر به طرف تیم باشگاهی قرمز غش کرده بود بله دوستان صحبت استیضاح وزیر فقط به خاطر نداشتن عرق ملی آنروز در نزد رئیس فیفا بوده ولا غیر .....اقای مدیر خواهشمندم به خاطر روشن شدن خیلی از حقایق چاپ کنید مرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج