۷۹۹۰۹۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دلسردی هواداران اسپانیا از ۱۲ بازیکن لاروخا

 تیم لوئیس انریکه نتوانسته به اهداف از پیش تعیین شده برسد.

وبسایت نود: بعد از انتصاب لوئیس انریکه به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از جام جهانی ۲۰۱۸، لاروخا ۶ بازی انجام داده و در این مسابقات ۴ برد و ۲ شکست در کارنامه خود به ثبت رسانده و البته نتوانسته به هدف اصلی اسپانیا یعنی صعود به مرحله پایانی لیگ ملت های اروپا برسد.

سرمربی آستوریایی در این مدت از ۳۲ بازیکن استفاده کرده و هواداران فوتبال اسپانیا معتقدند ۱۲ تن از این بازیکنان نتوانسته اند عملکرد موفقی در تیم از خود به جا گذارند.

مارکا در در یک نظرسنجی از هواداران فوتبال خواست برای هریک از این ۳۲ بازیکن یکی از گزینه های ناکام، قابل قبول، برجسته و فوق العاده را انتخاب کنند. ۱۲ بازیکن نتوانستند از هواداران رای قبولی بگیرند و در این نظرسنجی ناکام شدند.

در بین این بازیکنان آلوارو موراتا با کسب ۸۸ درصد رای ناکامی، پایین ترین اقبال را در بین هواداران داشت و داوید ده‌خیا و مارکو آسنسیو به ترتیب با ۸۲ و ۷۹ درصد رای در رده های بعدی قرار گرفتند. سرخیو راموس، ایسکو، سرخیو بوسکتس، رودریگو، رائول آلبیول، کوکه، سرخی روبرتو، تیاگو و ناچو نیز دیگر بازیکنانی بودند که از دیدگاه هواداران نتوانسته اند عملکرد خوبی داشته باشند.

البته هواداران در این نظرسنجی اقدام به انتخاب موارد دیگری نیز کردند. برای مثال تنها ۲۳ درصد از شرکت کنندگان تیم مورد علاقه شان را با دروازه بانی ده‌خیا وارد میدان می‌کنند. از دیگر موارد جالب نیز آن است که هوداران عقیده دارند مارک بارترا باید جلوتر از ناچو و اینیگو مارتینز، زوج سرخیو راموس در قلب خط دفاعی باشد.

به عنوان گزینه بازیکن شماره ۹ نیز هواداران پاکو آلکاسر را به یاگو آسپاس، رودریگو و موراتا ترجیح دادند. از بین بازیکنانی که هنوز توسط انریکه به اسپانیا دعوت نشده اند نیز هوداران بیشترین رای را به پابلو سارابیا داده اند و علاقه مند به حضور بازیکن سویا در تیم خود هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج