۷۹۹۳۲۱
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

برانکو: خودم را درگیر مربی‌های دیگر نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم، مصاحبه منتسب به خود در مورد کی‌روش که توسط یک روزنامه کروات منتشر شده است را تکذیب کرد.

ایسنا: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم اظهار کرد: من گفتم تنها مربیان خارجی که در ایران نتیجه گرفته‌اند، مربیان کروات بوده‌اند. از استانکو گرفته تا ایویچ و بلاژویچ، من و کرانچار. هر کسی که گفته من راجع به کی‌روش آن حرف را زدم بیاید و صحبت‌های من را تکذیب کند.

او در پاسخ به این که می گویند او در مورد کی‌روش گفته است که او اخراج می شود، گفت: اولا این شیوه ارتباط گیری من نیست. من چنین حرفی نزدم. خودم را درگیر کار مربی‌های دیگر نمی‌کنم. فقط راجع به مربیان کروات صحبت کردم. این‌جا مربیان خارجی از کشورهای مختلف کار کرده‌اند اما آن‌هایی که نتیجه گرفته‌اند کروات بوده اند. از هیچ کسی اسم نبردم چون علاقه‌ای به این مطالب ندارم.

سرمربی پرسپولیس هم‌چنین درباره این که گفته است فرقی ندارد چه کسی مدیرعامل پرسپولیس شود بیان کرد: من چنین حرفی نزدم. گفتم پرسپولیس به عنوان یک باشگاه نمی‌تواند قائم به فرد باشد. حالا چه بازیکن، چه مربی و چه مدیرعامل. این‌جا یک سازمان بزرگ است.

گرشاسبی خیلی عالی کار را دست گرفت و امروز هم در مصاحبه ام گفتم که همه نتایجی که ما امروز کسب می کنیم فقط نتایج من یا بازیکنان نیست و نتایج مشترک همه ماست. از گرشاسبی و کادر مدیریتی گرفته تا بازیکنان و کادر فنی همراه با حمایت فوق‌العاده هواداران. همین‌طور کسانی که در بخش تدارکات تیم فعالیت می‌کنند.

او ادامه داد: من قوانین را نمی‌دانم اما گرشاسبی کارش را به نحو احسن انجام داده است. همه می‌دانیم که چه مشکلاتی داشتیم و داریم و با این که نتوانستیم بازیکنان جدید بگیریم عملا به طور موازی چند کار را پیش بردیم. گرشاسبی با مدیریتش وضعیت مالی را به ثبات رساند که به نظر من به خوبی انجام شد.

تعداد زیادی از بدهی‌هایی را که می‌توانستند ما را از لیگ قهرمانان آسیا محروم کنند، پرداخت کرد. برای گرفتن بازیکنان جدید هم کار کردیم. الان هم در تمرین رفیعی و شریفی را دیدید. ما با ترابی و شیری هم توافق کردیم. در کنار این‌ها نتایج خوبی هم گرفتیم. در بالاترین سطح موفق بودیم.

برانکو درباره بازی‌های آینده تیمش هم بیان کرد: بازی‌های سختی داریم. کل این فصل تا به حال درگیر بودیم. قبل از فینال لیگ قهرمانان بازی سختی با سایپا داشتیم و نخواستیم بازی عقب بیافتد. چند بازی را مثل بازی برابر نساجی، پیکان و نود ارومیه بدون ملی‌پوشان برگزار کردیم. با این که خلاف مقررات بود. هیچ‌وقت نخواستیم کسی کمک کند و کمکی هم نشد. به طور قاطع می گویم طبق آمار تیمی که در ۳،۴ سال اخیر ضرر کرده، پرسپولیس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدی

      میدونی تنها مربی هستی ک دنبال حاشیه هستی..

      پاسخ ها

      • رضا

        احتمالا شما شفر رو با براكو اشتباه گرفتي. اگه حاشيه ميخواست درست كنه بهونه مياورد و ملي پوشان رو به تيم ملي نميداد . معلومه كه هيچي از فوتبال نميدوني برو تيمتو تشويق كن كه تو ازادي سه تا نخورين

      • بدون نام

        دمت گرم جواب دندانشکنی به این کیسه کش ابله دادی.زنده باد پرسپولیس مرگ بر دشمنان قسم خورده اش ازاجنبی گرفته تا ایرانی که البته توایرانی بودن بعضیاشون شک دارم چون به عرب وژاپن تمایل وشباهت بیشتری دارند زنده وپایدارباد برانکو به کوری چشم کی روش ونوچه هاش

    • بدون نام

      اقای برانکو حق با شماست اما شما واقای کی روش که از مربیان بزرگ فوتبال هستید بزرگترین شکست را از رسانه های تفرقه انگیز داخلی ایران خوردید رسانه های داخلی ایران کذاب و دوبهم زن هستند که در این بخش شما وکی روش شکست خوردید.رسانه های داخلی ما با سیخ کباب ادم میفروشندواصلا فرقی برایشان نمیکندکه طرف چه کسی هست.

    • مونتلا

      ششتقلاشی با حمایت های مکرر فدراسیون و کمیته داوران به هیچی نمیرسه چندین میلیارد رو ریختن تو گلویی اینها این همه بازیکن خریده دوباره میخواد بخره ولی سوراخ تور با حمایت های تاج و کیروش تمام بازیکنان خوب رو خریده هنوز نتوانسته به ثبات برسه خدا خودش پشت پرسپولیس بوده و هست حسرت فینال واقعی آسیا آرزوی چهارتای ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش منظورت از 4دقیقا چیه؟واسه کیسه کشا بشکاف قضیه رو چون اینجور مواقع کند ذهن میشن ذی شعورا

    • ناشناس

      آقای برانکو یادتون هست همین رسانه ها چه بلائی سرت آوردن سال ۲۰۰۶ چقدر بد گویی تو رو و اون دادکان رو کردن ؛ یادت باشه آدم عاقل از یه جا دوبار گزیده نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداوکیلی حرف حق زدی دمت گرم چه خوش گفتی

    • سعید

      آقای برانکو شما در سطح مربی بزرگی مثل کیروش نیستی که بخوای خودتو درگیرش کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج