adexo3
۸۰۰۲۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کوواچ: اولیور کان فرزند بایرن مونیخ است

بعد از انتقادهای اخیر اولیور کان به ریاست باشگاه بایرن مونیخ و شایعات مربوط به جانشینی او به جای اولی هوینس، نیکو کوواچ به تحسین و تمجید کان که زمانی در بایرن همبازی‌اش بوده پرداخت.

ورزش سه: روزنامه‌ی آلمانی بیلد در گزارشی به شایعات متعدد منتشر شده در فضای رسانه‌ای آلمان در مورد جایگزینی اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ با اولیور کان اسطوره‌ی این باشگاه و دروازه‌بان افسانه‌‌ای سالهای نه چندان دور ژرمنها پرداخته و این سوال را مطرح کرده که آیا بایرن مونیخ به زودی رئیسی جدید پیدا خواهد کرد؟

به گزارش بیلد نیکو کوواچ زمانی که در بایرن مونیخ بازی می‌کرد در این تیم با اولیور کان همبازی بود به حمایت از همبازی سابقش برخاست و در مصاحبه‌‌ای گفت:" اولیور کان فرزند این باشگاه است. او با بایرن مونیخ افتخارات زیادی بدست آورده و جامهای زیادی فتح کرده است. اولیور کان یک شخصیت بزرگ است، کسی که با جذابیت و کاریزمای فوق‌العاده‌اش همیشه مثل یک وزنه در فوتبال آلمان حضور داشته است".

اما کوواچ در عین حال گفت:" صحبت درباره‌ی ریاست باشگاه وظیفه‌ی من نیست. در باشگاه ما نهادهایی هست که وظیفه‌شان تعیین رئیس باشگاه است. من شک ندارم که کارل هاینتس رومینیگه و اولی هوینس کارشان را خیلی خوب انجام می‌دهند. من نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد ولی حدسم این است که هر دوی آنها تا مدتهای طولانی به مدیریت باشگاه ادامه خواهند داد".

بیلد می‌گوید با اینکه به نظر می‌رسد کوواچ از شایعات مربوط به تغییر رئیس باشگاه بایرن نگران شده و قصد دارد با سخنان خود نه سیخ را بسوزاند و نه کباب را، یعنی نه هوینس و رومینیگه را از خود برنجاند و نه اولیور کان را، اما او خوب می‌داند که مهمترین وظیفه‌اش در حال حاضر این است که امروز شنبه در مقابل فورتونا دوسلدورف سه امتیاز را بدست بیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج