adexo3
۸۰۰۷۴۸
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

هواداری ژاپن، عصیان سیدجلال و حواشی اسماعیلی

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرد.

برترین‌ها: هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرد. در بازی حساس هفته میان تراکتور و پرسپولیس، هواداران تراکتور با پرچم ژاپن به ورزشگاه آمدند، کتف کمال دوباره در رفت و سید جلال به شدت از مسئولان پرسپولیس انتقاد کرد. در خوزستان هم استقلالی ها در مصاف با همنام خوزستانی در زیر بارش سیل آسا با یک گل به برتری رسیدند تا به وضعیت خود در جدول سر و سامانی بدهند. در پایان بازی هم فرشید اسماعیلی با یک فرد درگیر شد.

بازی پرسپولیس و تراکتورسازی بی شک حساس ترین بازی این هفته بود. هرچند بارندگی شدید تهران مانع از این شده بود که مثل همیشه، این بازی در ورزشگاهی مملو از تماشاگر برگزار شود. با این وجود، این بازی حساس با چند نکته حاشیه ای هیجان بیشتری هم پیدا کرد. یکی از موقعیت جالب این بازی زمانی بود که هواداران تراکتوری حاضر در ورزشگاه آزادی یک پرچم ژاپن را روی دست گرفتند و به نمایش درآوردند.

موضوعی که خیلی زود با واکنش هواداران پرسپولیس و همچنین عادل فردوسی پور، گزارشگر بازی همراه بود؛ به طوری که او حتی نسبت به دلایل وجودی این پرچم دچار تردید شده بود. مهم‌ترین سوال این بود که چرا هواداران تراکتورسازی پرچم ژاپن را در ورزشگاه نمایش می دهند؟ دو دلیل هم وجود داشت: اول حضور سوگیتا، بازیکن ژاپنی در ترکیب تراکتورسازی و دیگر، شکست چند روز پیش پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا در برابر تیم کاشیما آنتلرز ژاپن بود.

هواداری ژاپن، عصیان سیدجلال و حواشی اسماعیلی

هواداران پرسپولیس به حضور این پرچم اعتراض داشتند اما هواداران تراکتور می گفتند که این پرچم را برای سوگیتا بازیکن ژاپنی شان به ورزشگاه آورده بودند. تراکتوری ها معتقد بودند اگر می خواستند برای کری خوانی این پرچم را بیاورند پرچم کاشیما را به ورزشگاه می آوردند.

هتریک کمال در مصدومیت کتف

کمال کامیابی نیا بار دیگر به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف بازی را نیمه کاره به مقصد بیمارستان رها کرد تا زیر نظر کادرپزشکی بیمارستان کتف خود را بار دیگر جا بیندازد.

هافبک پرسپولیس که یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این دیدار بود و تا زمانی که در زمین حضور داشت با نمایشی موفق و فیزیکی و جنگندگی بالا شرایط را برای خط میانی تراکتورسازی سخت کرده بود. با این حال در اواسط نیمه دوم این بازیکن بعد از دفع توپ سرگردان نزدیک به محوطه جریمه تیمش، با برخورد به زمین بار دیگر از ناحیه کتف دچار آسیب شد و بعد از دقایقی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

کامیابی نیا دقایقی بعد از مرخص شدن از بیمارستان به خبرنگار ما در خصوص وضعیتش گفت: چه بگویم. بدشانسی آوردم و سر بودن زمین هم باعث شد تا بعد از دفع توپ، مچ پایم پیچ بخورد و با کمر به زمین برخورد کردم و این شکلی شد که سر از بیمارستان در آوردم.

وی ادامه داد: قبلا هم گفتم. مصدومیتم به شکلی است که باید بیهوشی بزنم و بعد کتفم جا بیندازند و کمتر از 5 دقیقه طول می کشد و الان خانه هستم و فردا هم ان شاالله در تمرین حاضر می شوم.

هواداری ژاپن، عصیان سیدجلال و حواشی اسماعیلی

با احتساب امروز او در نیم فصل تاکنون سه بار اسیر این مصدومیت شده؛ مصدومیتی که حالا برای هواداران پرسپولیس عادی است اما وقتی پای درد در میان باشد هرگز برای کسی که آن را تحمل می کند، عادی نخواهد شد.

کامیابی نیا که یکی از موثرترین بازیکنان تیم محسوب می‌شود و با اعتقاد ویژه برانکو همیشه کارت سبز حضور در ترکیب اصلی را دارد، در تمرینات این هفته باید با انرژی بیشتری بازیکنان همدسته را آماده حضور در ترکیب کند.

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس بعد از بازی با تراکتورسازی در مصاحبه ای به شدت از مسئولان باشگاه پرسپولیس انتقاد کرد تا همگان تصور کنند که این انتقادات از گرشاسبی مدیر عامل این تیم بوده ولی حسینی در مصاحبه دوم خود انتقاد از گرشاسبی را تکذیب کرد و گفت همه پشتیبان مدیر عامل باشگاه هستیم و انتقادات من متوجه افراد دیگری در باشگاه پرسپولیس است.

سیدجلال: مدیران پشت ما پنهان شده‌اند

حسینی: از گرشاسبی حمایت می‌کنیم

تلاش استقلالی‌ها برای بازی در باران

استقلال در حالی آخرین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر در خانه استقلال خوزستان را با پیروزی پشت سر گذاشت که در تلاش بود با برتری بیش از یک گل، این مسابقه را تمام کند و با شرایط بهتری فصل را ادامه دهد.

پس از گلی که استقلال توسط روح‌الله باقری به ثمر رساند، در حالی که سوار بر بازی بود، سعی داشت به گل دوم دست پیدا کند؛ ولی توقف بازی در دقیقه ۳۷ با نظر محمدحسین زاهدی‌فرد موجب شد آنها نتوانند روند خوب بازی‌شان را ادامه دهند.

هواداری ژاپن، عصیان سیدجلال و حواشی اسماعیلی

هواداری ژاپن، عصیان سیدجلال و حواشی اسماعیلی

توقف بازی به دلیل بارش شدید باران در ورزشگاه غدیر اهواز، صدای مربیان و بازیکنان استقلال را بالا برد و آنها به این تصمیم زاهدی‌فرد که از روند بازی خوبشان جلوگیری کرد، اعتراض داشتند.

زاهدی‌فرد البته بدون توجه به واکنش‌ها، پس از پنج دقیقه و با کم شدن شدت بارش باران در اهواز، بازی را به جریان انداخت.

هواداری ژاپن، عصیان سیدجلال و حواشی اسماعیلی

هواداری ژاپن، عصیان سیدجلال و حواشی اسماعیلی

هواداری ژاپن، عصیان سیدجلال و حواشی اسماعیلی

هواداری ژاپن، عصیان سیدجلال و حواشی اسماعیلی

عکس ها از رضا سعیدی پور

در پایان بازی هم فرشید اسماعیلی با یک فرد درگیر شد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

هواداری ژاپن، عصیان سیدجلال و حواشی اسماعیلی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاوشگر فضایی

      برخی ها بی فرهنگی رو به حد نهاییش رسوندند ...

    • بدون نام

      سریعا اسماعیلی رومحروم کنید،،،این نوکیسه ها آبروی هرچی فوتبالیسته بردند

    • بدون نام

      چطور خانزاده ب خاطر درگیری با ی هوادار فوتبال نه ماه محروم شد،،،اسماعیلی باید سریعا دوسال محروم بشه،،

    • بدون نام

      پسرعمه من بوده ک بااسماعیلی بی ،،،در درگیرشده،،هرچی فحش تودنیا هست نصبیش کردیم،،،دیشب فراریش دادن ،،دفعه بعد بیاد هرجایی توخوزستان،،،اول واخرشو یکی میکنیم،،،

    • پرچم وبارون و جوج لات

      پرچم ژاپن کاغذ a4نبود بفرستید اونکه ندیده مدیر عامل خائن !ببیند .وهمه پرچم بدستان را اعدام صحرایی کنید مثل ژاپن . این بارون وتوجیه تو اوج رگبار که اصرار به ادامه بازی خوبشان.....وردهای مهدی رحمتی هست و دچار کابوس شده؛ اسماعیلی هم گند لات ......شده بگید ببند زیر بغلت یه کورک زده فکر کردی هندوانه زده بیرون!

    • ج

      بذار خوش باشن وبراشون ثابت شده که خودشون درمقابل پرسپولیس هیچن وبه کاشیمای ژاپن افتخارکنن همین هم مارابس که به ذلیل بودن خودتون درمقابل پرسپولیس مهرتاییدزدیدبادردست گرفتن پرچم یه کشور خارجی خخخخخخخخ

    • تاج کبیر. چهارفینال آسیا .دوقهرمانی آسیا

      اسماعیلی بنده خدا که هیچی نگفت. اون فرد بود ک فقط داشت بدو بیراه میگفت.‌شرف و وجدان داشته باشید خودتون ببینید

    • بدون نام

      اقا شما طرفداری از لنگ و به بالاترین حد رسوندید .چرا از وحشی بازیای علیل زاده چیزی نمیویسید و همش به تاج گیر میدید .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه تو دیگه هیسسسس درحدحواب دادن نیستی

    • ف.ازادبخت

      قابل توجه حسنزاده!من فرشیداسماعیلی دیروزدرورزشگاه دعواکردم اقدام لازم را مبذول فرمایید باتشکرازشما وفامیلاتون همچنین خلیلزاده!

    • ف.ازادبخت

      کاشیماانتلرزسازی ایران!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ... ننگ برشما

    • بدون نام

      بی فرهنگ ها شعارشان را با چی لاپوشانی میکنید آقای نویسنده واقعا شرم دارد صدا که نمیشه لاپوشانی کرد پرسپولیس تا فینال رفت بدون بازیکن اما تیمهایی که به یک هشتم نرسیدن چی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج