adexo3
۸۰۱۱۰۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

یادداشت امیر حاج‌رضایی؛ از اقتدار پدیده خوشحالم

خیلی علاقه‌مند هستم بعد از سقوط تیم‌های خراسانی به دسته‌های پایین‌تر، یک نماینده‌ی قدرتمند از خراسان در لیگ برتر داشته باشیم.

وبسایت نود: خیلی علاقه‌مند هستم بعد از سقوط تیم‌های خراسانی به دسته‌های پایین‌تر، یک نماینده‌ی قدرتمند از خراسان در لیگ برتر داشته باشیم؛ به دلیل اینکه خراسان پتانسیل بسیار زیادی دارد و استان ثروتمندی هم است.

الان که می‌بینم پدیده در صدر جدول رده بندی قرار دارد و موفقیت‌های این تیم در هفته‌های گذشته استمرار داشته، خوشحالم و این قدرتمند شدن پدیده را به سود فوتبال ملی ایران می‌دانم. از طرفی یک مربی جوان ایرانی این تیم را هدایت می‌کند و حضور مربیان جوان، تحصیل‌کرده و پرانرژی می‌تواند چرخه‌ی فوتبال ایران را قوی‌تر کند.

پدیده تیمی است که به یک انسجام و وحدت کلی رسیده. این تیم در مشهد از دو استادیوم خوب برخوردار است به خصوص استادیوم جدید این شهر که واقعا سطح بازی را در این شهر بالا می‌برد. امیدوارم که این روند موفقیت پدیده ادامه پیدا کند. باشگاه پدیده هر چه قدر که از این تنش‌ها و نوساناتی که خارج از زمین فوتبالاست دورتر باشد، می‌تواند خود را در بین مدعیان لیگ برتر نگه دارد.

همه‌ی ما با تیم پدیده فاصله داریم و از قاب تلویزیونی این تیم را می‌بینیم. در شروع فصل واقعا من پیش بینی نمی‌کردم که پدیده در پایان هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر، صدرنشین جدول رده بندی باشد.

موفقیت پدیده عوامل مختلفی دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به مدیریت خوب باشگاه و در بحث فنی هم به اینکه یحیی گل‌محمدی توانسته عملکرد قابل قبولی در این تیم داشته باشد، اشاره کرد. گل‌محمدی در گذشته هم رگه‌هایی از موفقیت را در تیم‌های خود نشان داده بود و یک شخصیت آرام و متینی دارد.

نمی‌شود همه‌ی موفقیت یک تیم را به مربی نسبت داد، مربی باید ابزار لازم را داشته باشد تا بتواند افکار خودش را در تیم پیاده کند. من امیدوارم که یحیی گل‌محمدی این ابزار را در پدیده داشته باشد چون در مقطعی شنیدم که می‌خواست این تیم را ترک کند و مسائلی بوده که آزرده شده‌ و خوشبختانه در این تیم ماندگار شد.

واقعا فوتبال بازی عدالت نیست به دفعات ما شاهد بوده‌ایم که تیم برتر زمین شکست خورده است و یا داور بازی به اشتباه سوتی زده است که موجب عوض شدن نتیجه‌ی بازی شده بنابراین فوتبال با عدالت و منطق سرکار ندارد و این موضوع کارشناسان بزرگ دنیا را هم دچار تردید می‌کند و آن‌ها هم نمی‌توانند به راحتی قهرمانی یک تیم را پیش بینی کنند.

اگر این مسیر پدیده با یحیی گل‌محمدی ادامه پیدا کند، این تیم شانس دارد که در رتبه‌های بالای جدول رده بندی قرار بگیرد و کسب سهمیه برای استان خراسان می‌تواند اتفاقی تازه باشد.

وقتی برای اولین بار یک تیم از این استان بتواند خودش را به لیگ قهرمانان آسیا برساند، همین موضوع باعث می‌شود که مسوولین استان توجه بیشتری به این تیم داشته باشند. حضور پدیده در آسیا و آمدن تیم‌های آسیایی به خراسان می‌تواند به رشد و پویایی این استان ثروتمند و با ظرفیت بالا کمک زیادی کند.

برای قهرمانی در رقابت‌های این فصل یک مربع را در نظر دارم که امکان دارد یک ضلع دیگر به این مربع اضافه شده و تبدیل به پنج ضلعی شود. مربع قهرمانی برای لیگ هجدهم تیم‌های پدیده، سپاهان، تراکتورسازی و پرسپولیس هستند. شاید بعد از نیم فصل اول رقابت‌ها استقلال تهران بتواند این چهار ضلعی را تبدیل به پنج ضلعی کند که البته من آن را بعید می‌دانم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی سرزمین تر از باد

      با کدام ساز نرقصیدی؟ نان به نرخ روز خوردن هم حدی دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج