۸۰۱۱۴۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

زنوزی و گرشاسبی: یاشاسین ایران، تهران و تبریز

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی روی خط برنامه نود آمد و به سوالات عادل فردوسی‌پور پاسخ داد.

وبسایت نود: محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی روی خط برنامه نود آمد و به سوالات عادل فردوسی‌پور پاسخ داد.

زنوزی درباره گل سالم تراکتورسازی که به اشتباه توسط کمک داور آفساید اعلام شد اعلام کرد:

داور هم مثل هر انسان دیگری ممکن است اشتباه کند اما توجیه این موضوع کار شایسته ای نیست. اگر بگویند گل سالم به ثمر رسیده اما اشتباه داوری رخ داده مشکلی نیست. همین! فیفا و قانون صریحا این صحنه را درست تلقی میکنند و مهم این است.

زنوزی در پاسخ به سوال فردوسی‌پور مبنی بر حضور پرچم ژاپن در میان تماشاگران تراکتورسازی نیز گفت: اگر شما به بازی های تراکتورسازی در تبریز دقت کنید از هفته دوم یا سوم هم این پرچم در ورزشگاه ما به اهتزاز در آمده و ارتباطی به موضوع کاشیما ندارد و به خاطر بازیکن ژاپنی ماست. ما می‌خواهیم فضا، فضای فوتبالی باشد نه چیز دیگر. ما برعکس تیم های پایتخت تریبون همیشگی نداریم و احقاق حق برایمان مشکل تر است.

وی در مورد وضعیت استوکس نیز گفت: تلاش ما این است تا او در تراکتورسازی باقی بماند و فردا نیز با مدیرعامل آقای اسدی جلسه خواهد داشت.

زنوزی درمورد شعارها به نفع کاشیما در بین طرفداران تراکتور در ورزشگاه نیز گفت: از روزی که به فوتبال آدم سعی داشتم تا جو متشنج ورزشگاه ها را بشکنم و برای تیم هایی که به تبریز می‌آیند میزبان شایسته ای باشیم. در بازی گذشته شروع کننده جو منفی در ورزشگاه طرفداران پرسپولیس بودند اما قول می‌دهم ما در تبریز مهمان نوازی کنیم.

همچنین او در پاسخ به سوال عادل فردوسی‌پور مبنی بر وضعیت مالکیت هم‌زمان او بر دو باشگاه ماشین سازی و تراکتورسازی و مغایرت با قوانین فیفا گفت: اگر بشود همین فردا ماشین‌سازی را تعطیل می‌کنم تا لیگ ۱۵ تیمی بشود! قبلا هم گفتم اگر کسی خریدار ماشین‌سازی است بسم الله! قبول دارم که حضور دو تیم با یک مالک ممکن شبهه برانگیز باشد اما از شما سوالی دارم. آیا استقلال و پرسپولیس هر دو متعلق به وزارت ورزش نیستند؟ آیا این دو تیم به همین دلیل در کمیته انضباطی و سازمان لیگ و ... نفوذ ندارند؟

در این لحظه حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس روی خط برنامه نود آمد. او صحبت هایش را با این جملات آغاز کرد: شروع کننده پرسپولیسی ها بودند ؟ ایشان(زنوزی) در VVIP حضور داشتند و همه صحنه ها را به ریز دیدند و شاهد بودند . ما هم که وقتی ۱۰ درصد سهم تماشاگران تراکتورسازی بود و دیدیم بیشتز از ظرفیت حضور یافته اند اجازه ورود دادیم و مهمان نوازی کردیم. لذا ما حسن نیت خود را نشان دادیم .

ما همواره اینگونه بودیم و در لیگ قهرمانان آسیا نیز تیم اخلاق مسابقات شدیم و هرگز شروع کننده جو متشنج نبودیم. کاش صحنه هایی مثل اهتزاز پرچم کشور های مختلف را شاهد نبودیم چراکه ما ایرانی هستیم و در کشور ایران و پایتخت ایران به میزبانی ما این اتفاقات زیبنده نبود. تاکید می کنم ما شروع کننده نبودیم و امیدوارم با توجه به قولی که آقای زنوزی دادند در تبریز هم شاهد مهمان نوازی تراکتوری ها باشیم.

زنوزی در پاسخ به گرشاسبی گفت:‌ ما هم مشکلی نداریم و اگر ظرفیت ورزشگاه به ما اجازه دهد به پرسپولیسی ها اختصاص می دهیم. هرچقدر هوادار داشته باشند در خدمتشان هستیم و پذیرایی هم از ایشان خواهیم کرد.

سپس گرشاسبی ادامه داد: ما خود در سکوهایمان کنترل داریم و مسایلی که رخ می دهد را کنترل می کنیم و با توجه به اینکه آقای زنوزی گفتند تنش ها باید کاهش پیدا کند امیدوارم ایشان هم از خطاهای طرفدارانشان چشم پوشی نکنند و ما شاهد بهبود جو در ورزشگاه ها باشیم.

گرشاسبی در پاسخ به سوال فردوسی‌پور مبنی بر اعتصاب بازیکنان پرسپولیس گفت:‌ هرگز چنین نیست! مصاحبه جلال حسینی؟ نخیر ایشان معترض به اهتزاز پرچم ها در ورزشگاه ها بودند و این حرکات روی اعصاب بازیکنان ما رفته است.
سپس فردوسی پور از وی پرسید پس چرا امروز بازیکنان پرسپولیس تمرین نکرند؟ که گرشاسبی توضیح داد: هرگز! حتی خود جلال هم گفته است امروز تمرین بدنسازی انجام داده ایم.

گرشاسبی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت بازنشستگی اش گفت: تا 15 آذر تکلیف مشخص خواهد شد. باید وزارت ورزش و جوانان که پیگیر کار و مسایل قانونی آن است در این باره پاسخ دهد.

در این لحظه زنوزی از فردوسی‌پور در مورد حضور پرچم کرواسی در بازی های پرسپولیس پرسید که عادل گفت به خاطر برانکو این اتفاق می‌افتد. در ادامه زنوزی اذعان داشت پرچم ژاپن در ورزشگاه ما هم به خاطر سوگیتا است. یاشاسین ایران یاشاسین آذربایجان! مگر من خدمت کمی به تیم ملی کردم؟(اشاره به تخصیص هواپیمای اختصاصی برای پرواز های تیم ملی)

در نهایت هم گرشاسبی روی خط برنامه اعلام کرد: یاشاسین تهران! که با همراهی زنوزی همراه شد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا انصافا کدوم حرف زنوزی غیر منطقی بود؟...همه چی رو ول کردین چسبیدین از پرچم چرا؟؟باور کنین همه جای دنیا حل شده س این مشکل..یه کم آپدیت تر باشیم نسبت به مسائل روز...ضمنا مالکیت سپاهان و ذوب آهن و مس کرمان و ...زیر نظر وزارت صنعته یا همین صنعت نفت آبادانو و...زیر نظر یه وزارت دیگه س.و گل سرسبدشونم همین تیمای پایتختن...اول مشکلات ریشه ای حل بشن بعد بیاییم به تیمای دیگه گیر بدیم....

    • سلمان معصومی

      یاشاسین پرسپولیس قهرمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج