اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۰۱۵۲۶
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

فوتبال ایران یک بزرگتر ندارد!

دعوای کارلوس کی‌روش و برانکو دیگر دارد روی اعصاب همه فوتبالدوستان ایران می‌رود.

خبرآنلاین: دعوای کارلوس کی‌روش و برانکو دیگر دارد روی اعصاب همه فوتبالدوستان ایران می‌رود.

یک روز کی روش،یک روز برانکو.مصاحبه ای بی جواب نمی ماند.دو گانه بچه گانه که خیلی وقت است از عرف خارج شده و به کل کلی تبدیل شده که بدون شک دود آن به چشم فوتبال ایران می رود.این یک سوال خیلی ساده است از مسئولان ورزش کشور.از رییس فدراسیون،از مدیرعامل پرسپولیس و از هر کسی که بزرگتر این فوتبال است.

واقعا یک نفر در فوتبال ایران پیدا نمی شود که به کی روش و برانکو بگوید دیگر کافی است؟دیگر تمامش کنید و دیگر ادامه ندهید؟نه فدراسیون توان کشیدن ترمز کی روش را داد و نه پرسپولیسی ها می توانند برانکو را به سکوت دعوت کنند.حرف خوب را کریم باقری زده بود که فدراسیون باید قاطع برخورد کند و طرفین دعوا را هر کسی که بود در صورت ادامه دادن این اختلاف جریمه کند.ظاهرا اما این فوتبال بزرگتر ندارد.کسی را ندارد که خیلی قاطع مقابل این دعوای بچه گانه بایستد و بگوید:«تمام».

صبح امروز بود که برانکو در واکنش به سوال خبرنگاران درباره کی روش گفته بود:«او را ولش کنید و دیگر درباره اش سوال نکنید.»و به شب نرسیده کی روش پاسخش را داد!

کار آنقدر بیخ پیدا کرده که دبیر فدراسیون فوتبال نامه ای نسبتا تهدید آمیز به باشگاه پرسپولیس می فرستد و از آنها می خواهد تا برانکو را ساکت کنند.از آن طرف گرشاسبی،مدیرعامل سرخ ها هم جواب ساکت را می دهد تا از قافله عقب نماند.

کی روش و برانکو؛دو مربی ای که روزی همه گمان می کردند اتحاد آنها و رابطه خوب شان به پیشرفت فوتبال ایران کمک بیشتری می کند حالا اختلاف شان به یکی از مهمترین چالش ها تبدیل شده است.

پرسپولیس تا فینال آسیا می رسد و در یکی از مهمترین بازی های تاریخ ایران در رده باشگاهی سرمربی تیم ملی حضور ندارد و از آن طرف هم برانکو بدون توجه به اینکه تیم ملی ایران در آستانه مهمترین رویداد آسیای اش است بی خیال جواب دادن به کی روش نمی شود.

هر دو هم یاران مخصوص خودشان را دارند و در لشکر کشی در فضای مجازی کم نمی آورند! مقصر کی روش است یا برانکو در این برهه از زمان اهمیتی ندارد مهم این است که فوتبال ایران یک بزرگتر ندارد تا به این دعوای بچه گانه پایان بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا دارد اسمش میدونیدکیه؟کی روش

    • بدون نام

      شما هم که سالهاست رسانه جناب کیروش تشریف دارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • مجید

      کی روش برای این فوتبال هیچ کاری نکرده وباید از ایران برود حتی با قهرمان کردن ایران هم نمیتواند دل مردم را شاد کند کسی که همیشه خودش را بالاتر از دیگران بداند هیچ نیست

    • مهران احمدی

      سلام فکر کنم این اقای کیروش کینه ای و حسود است

    • بدون نام

      هردو اینها چون پیشنهادی بالای دارند اون هم بخاطر این است در فوتبال ایران این افتخار کسب کردن ! والان هم دلار در فوتبال ایران نیست زدن به سیم آخر که اخراج شوند!!؟

    • بدون نام

      کسی که درسش را پس داده ، و چند سالی است به لطف وزیر و دار و دسته اش و جادوگری نتیجه میگیرد ، در حدی نیست در مورد کی روش حرف بزند لا اقل تا زمانی که سر مربی تیم ملی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج