۸۰۱۷۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بوفون: مثلث هجومی لیورپول از PSG بهتر است

جان‌لوئیجی بوفون دروازه‌بان اسطوره‌ای ایتالیایی در مصاحبه‌ی اختصاصی با روزنامه‌ی انگلیسی میرر، مثلث تهاجمی لیورپول را بهترین خط هجومی این روزهای دنیای فوتبال دانست.

ورزش سه: بوفون که این روزها در پاری سن ژرمن سنگربانی می‌کند امروز چهارشنبه در چهارچوب رقابتهای چمپیونزلیگ رو در روی لیورپول و مثلث تهاجمی مرگبارش قرار خواهد گرفت. بوفون در مصاحبه‌ی اختصاصی با روزنامه‌ی انگلیسی میرر تایید می‌کند که ایستادن در مقابل این مثلث هجومی در خانه‌ی پاری سن ژرمن، استادیوم پارک دو پرنس، برای او آزمونی دشوار خواهد بود.

بوفون که در دوران فوتبالی ۲۴ساله‌اش در مقابل یا در کنار بسیاری از بزرگان سه دهه‌ی اخیر فوتبال دنیا بازی کرده در این مصاحبه می‌گوید خط تهاجمی لیورپول حتی از نیروی هجومی درخشان و گران‌قیمت پاری سن ژرمن هم قدرتمندتر است.

این اظهارات بوفون بسیار عجیب به نظر می‌رسد چرا که نیمار و کیلین امباپه مهاجمین PSG دو تا از گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ هستند و ادینسون کاوانی راس سوم مثلث هجومی پاری سن ژرمن به عنوان مهاجمی در کلاس جهانی و یکی از مهاجمین برتر امروز شناخته می‌شود.

ولی بوفون ۴۰ساله به میرر گفت:" لیورپول تیم فوق‌العاده قوی‌ای دارد ولی برای من به خصوص بازیکنان خط حمله‌ی این تیم اهمیت زیادی دارد. لیورپول با داشتن صلاح، مانه و فیرمینو در خط حمله چنان سرعت و خلاقیتی دارد که آن را به خطرناک‌ترین تیم دنیا تبدیل کرده است. سه مهاجمی که مقابل دروازه فوق‌العاده تهدیدکننده هستند".

بوفون در ادامه گفت:" من در دوران فوتبالی‌ام همیشه دلم می‌خواست خودم را در مقابل بهترین‌ها محک بزنم و در حال حاضر در اروپا هیچ تیمی دیگری نیست که خط تهاجمی‌اش به اندازه‌ی لیورپول قوی باشد".

قیمت محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو مثلت تهاجمی لیورپول روی‌هم‌رفته به چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون پوند بالغ می‌شود و این در حالی است که که نیمار به تنهایی چیزی نزدیک به دو برابر این سه نفر برای پاری سن ژرمن هزینه برداشته است. از این گذشته مجموع قیمت مثلث تهاجمی PSG متشکل از نیمار، امباپه و کاوانی به رقم شگفت‌انگیز ۴۰۰ میلیون پوند می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج