adexo3
۸۰۱۹۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صعود بارسلونا و دورتموند؛ لیورپول در آستانه حذف

بارسا و دورتموند با کسب نتایج لازم صعودشان به مرحله بعد قطعی شد و لیورپول با شکست مقابل سن‌ژرمن صعودش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

تسنیم: هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برتری پاری‌سن‌ژرمن مقابل لیورپول، پیروزی تاتنهام مقابل اینتر و سرگروهی بارسلونا در شب تساوی تیم کاوه رضایی پایان یافت.

در گروه سوم ، پاری‌سن‌ژرمن در خانه خودش ۲ بریک لیورپول را برد و ضمن افزایش امیدهایش برای صعود، رقیب را در خطر حذف قرار داد. برنات در دقیقه ۱۳ و نیمار ۳۷ برای میزبان و میلنر در دقیقه ۴۴ (از روی نقطه پنالتی) برای لیورپول گل زدند.

در دیگر بازی این گروه، ناپولی در خانه ۳ بریک ستاره‌سرخ را برد.همشیک در دقیقه ۱۱، مرتنس در دقایق ۳۳ و ۵۲ برای ناپولی و فاردو بن در دقیقه ۵۷ برای تیم صربستانی گل زدند. در جدول، ناپولی ۹ امتیازی بالاتر از پاری‌سن‌ژرمن ۸،لیورپول ۶ و ستاره سرخ ۴ امتیازی اول است.

در گروه اول ، کلوب بروژ در حالی که کاوه رضایی را روی نیمکت داشت در خانه دورتموند به تساوی بدون گل رسید و با این نتیجه در جدول، پس از اتلتیکوی ۱۲، دورتموند ۱۰ امتیازی هم به دور بعد رسید و بروژ ۵ امتیازی راهی لیگ اروپا شد.

در گروه دوم ، تاتنهام با تنها گل اریکسن در دقیقه ۸۰ در خانه خودش یک بر صفر اینتر را برد و ضمن افزایش امیدش به صعود مانع راهیابی زودهنگام اینتر به دور بعد شد. بارسلونا هم که هفته پیش صعودش را قطعی کرده بود به راحتی ۲ بر یک در خانه آیندهون به برتری رسید و سرگروه شد. مسی در دقیقه ۶۱ و پیکه در دقیقه ۷۰ برای بارسا و دی‌یانگ در دقیقه ۸۳ برای آیندهوون گل زدند. در جدول پس از بارسلونای ۱۳ امتیازی، تاتنهام و اینتر ۷ امتیازی برای صعود تلاش می‌کنند و آیندهوون یک امتیازی هم حذف شده است.

در گروه چهارم هم پورتو ۳ بریک در خانه‌اش شالکه را برد. میلیتائو در دقیقه ۵۲، کورونا در دقیقه ۵۵ و ماره‌گا در دقیقه ۴+۹۰ برای پورتو و بن‌طالب در دقیقه ۸۸ از روی نقطه پنالتی برای شالکه گل زدند. در جدول اول شدن پورتوی ۱۳ امتیازی قطعی شده و شالکه ۸ امتیازی هم صعودش را جشن گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج