۸۰۱۹۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نامداری: نیم‌فصل دوم استقلال متفاوتی می‌بینید

استقلال تهران بعد از غلبه بر استقلال خوزستان کمی از بحران فاصله گرفت و حالا باید امروز در تهران از صنعت نفت آبادان میزبانی کند و در دو بازی بعدی تا پایان نیم‌فصل هم به مصاف سپیدرود و پدیده برود.

فرهیختگان: استقلال تهران بعد از غلبه بر استقلال خوزستان کمی از بحران فاصله گرفت و حالا باید امروز در تهران از صنعت نفت آبادان میزبانی کند و در دو بازی بعدی تا پایان نیم‌فصل هم به مصاف سپیدرود و پدیده برود. مربی دروازه‌بان‌های استقلال پیش‌بینی کرد این تیم تا پایان نیم‌فصل اول در هر سه بازی خودش به برتری خواهد رسید و یک رتبه خوب را در جدول به دست خواهد آورد. گفت‌وگو با اشکان نامداری را در ادامه می‌خوانید.

شرایط استقلال پیش از بازی امروز مقابل نفت آبادان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم. بچه‌ها بعد از بردی که مقابل استقلال خوزستان به دست آوردند با روحیه بسیار خوبی در تمرینات حضور یافتند و خود را برای دیدار مقابل نفت آبادان آماده می‌کنند. ما به برد مقابل استقلال خوزستان نیاز داشتیم زیرا باعث شد جایگاه‌مان در جدول رده‌بندی بهبود یابد.

از شرایط گلرها در تیم‌تان راضی هستید؟

داشتن گلرهای خوب باعث خوشحالی کادرفنی و بازیکنان می‌شود. هر دو گلر ما در بهترین شرایط قرار دارند و همین باعث شده خیال کادرفنی راحت باشد.

همچنان رحمتی فیکس خواهد بود یا دوباره فرصت به حسینی می‌رسد؟

شفر باید درخصوص اینکه کدام یک از آنها در ترکیب تیم به میدان خواهند رفت، تصمیم‌گیری کند. ما خوشحالیم که هردو گلرمان آماده هستند.

سه بازی تا پایان نیم‌فصل باقی مانده است. از شرایط استقلال تا اینجای فصل راضی هستید؟

فکر می‌کنم عملکرد استقلال بد نبوده است. با وجود همه بدشانسی‌ها توانسته‌ایم نتایج نسبتا خوبی را کسب کنیم. هواداران استقلال مطمئن باشند با برگشتن مصدومان و برطرف‌کردن نقاط ضعف و قوت یک استقلال متفاوت را در نیم‌فصل دوم شاهد خواهیم بود.

با گذشت 13هفته از لیگ کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی می‌دانید؟

مطابق همیشه تیم‌های سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور مدعیان اصلی قهرمانی خواهند بود. امسال لیگ بسیار جذابی را شاهد هستیم. تیم‌ها فاصله‌های نزدیکی با یکدیگر دارند و با توجه به اینکه دو هفته مانده به پایان نیم‌فصل هنوز نمی‌توان پیش‌بینی کرد کدام تیم قهرمانی این مسابقات را به دست خواهد آورد.

حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید در مصاحبه‌ای اعلام کرد چرا قرارداد شفر از 300هزار دلار به یک‌میلیون دلار تبدیل شده است. در این باره چه نظری دارید؟

حمید استیلی آدم قابل‌احترامی است و من خیلی او را دوست دارم. بهتر است به استیلی به‌عنوان پیشکسوت احترام بگذاریم.

خیلی‌ها می‌گویند تا پایان نیم‌فصل بازی با پدیده سخت‌ترین بازی شما خواهد بود.

مطمئن باشید ما هر سه بازی‌ای را که تا پایان نیم‌فصل در پیش داریم، پیروز خواهیم شد. فکر می‌کنم و اعتقاد دارم بردن پدیده برای استقلال کار سختی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج