adexo3
۸۰۲۲۳۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

ستون‌های بنای مستحکم برانکو؛ دیوار و صخره

جلال حسینی و شجاع‌خلیل‌زاده تا این‌جای فصل به عنوان ستون پرسپولیس توانسته‌اند این تیم را سرپا نگه‌داشته و با بهترین کیفیت ممکن به پایان راه نزدیک کنند

وب‌سایت نود: ضرباتی که به پرسپولیس وارد شد این پیش‌بینی را بوجود آورده بود که تیم برانکو با افت شدید مواجه شود. پیش‌بینی‌ای که تا حدود زیادی درست نبود و آن‌ها، به لطف زوج طلایی شجاع و سیدجلال تا فینال لیگ قهرمانان جلو رفتند و هنوز بین مدعیان اصلی لیگ برتر هستند

دو مدافع میانی آماده که مانند دوستون پرسپولیس را سرپا نگه‌داشته‌اند و این تیم را به سلامت از نیم‌فصل سخت بدون بازیکن عبور می‌دهند. خط دفاعی پرسپولیس نه تنها وظیفه خود را به بهترین نحو انجام می‌دهد و با ثبت عدد ۴ در ستون گل‌های خورده یک رکورد منحصربه فرد را ثبت کرده‌اند، در بعضی از بازی‌ها مثل بازی با ماشین‌سازی حتی جور خط حمله را هم کشیده‌اند.

شاید در ابتدا به نظر برسد که این آمار به این دلیل است که خط دفاع پرسپولیس با کمترین تغییر در ابتدای فصل مواجه بوده است. خط دفاعی پرسپولیس فقط صادق محرمی را از دست داده و برخلاف فاز هجومی با ریزش چندانی مواجه نبوده است. حتی اگر این فرضیه درست باشد ادامه فصل و اتفاقاتی که افتاد آن را زیر سوال می‌برد.

حسین ماهینی و محمد انصاری دو بازیکنی بودند که به خاطر فشار مسابقات از اواسط فصل پرسپولیس را تنها گذاشته و تا اطلاع ثانوی خانه‌نشین شدند. سیامک نعمتی که جانشین ماهینی در دفاع راست شده بود هم به لیست مصدومان اضافه شده است. در این میان تنها سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده با حضور در تمام بازی‌های پرسپولیس در هر سه جام رکورددارند.

در لیگ برتر ۱۰۸۰ دقیقه، در جام حذفی ۹۰ دقیقه و در آسیا ۵۴۰ دقیقه این دو بازیکن در ترکیب ثابت تیم‌شان به میدان رفته‌اند. بیشتر از ۱۷۰۰ دقیقه بازی برای کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به شرایط سنی‌اش یک رکورد ویژه محسوب می‌شود و شجاع خلیل‌زاده هم که این فصل بازی به مراتب با کیفیت‌تری نسبت به گذشته به نمایش می‌گذارد در این کورد شریک بوده است.

به لطف درخشش خط دفاعی پرسپولیس، بیرانوند در این بازی هم توانست چهلمین کلین‌شیت خود در پرسپولیس را به ثبت برساند و با وجود تیم نصفه و نیمه برانکو، بیرانوند و خط دفاعی پرسپولیس رکوردشان را بازی به بازی بهتر می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته این دفاع عالی و این دو ستون پرتوان پرسپولیس رو مربیان تیم ملی کور بودند ندیدند , بازیکنانی در تیم ملی در پست این دو نفر بازی می کنند که 30 درصد قابلیتهای اینها رو هم ندارند

    • بدون نام

      ایول کلاس تیتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج