adexo3
۸۰۳۴۳۹
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

رهبری‌فرد: کسی نمی‌تواند جای جلال را پر کند

کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: سیدجلال برای پرسپولیس یک وزنه است که نقش او حتی وقتی در افت باشد و اشتباه کند، باز هم از باقی بازیکنان پررنگ‌تر به چشم می‌آید.

خبرورزشی: بهروز رهبری‌فرد، کاپیتان پیشین پرسپولیس در مورد خداحافظی سیدجلال حسینی از حضور در بازی‌های ملی واکنش نشان داد. او به ما گفت: «من هرگز این انتظار را ندارم که یک بازیکن برای همیشه در یک تیم بازی کند. یک روز بالاخره نوبت سیدجلال هم می‌شد که از تیم ملی کنار بکشد، اما در مورد او، یکسری مسائل وجود دارد که حیفم می‌آید ناگفته بماند.»

رهبری‌فرد اضافه کرد: «سیدجلال برای پرسپولیس یک وزنه است که نقش او حتی وقتی در افت باشد و اشتباه کند، باز هم از باقی بازیکنان پررنگ‌تر به چشم می‌آید، چون قدرت رهبری تیم را دارد. بی‌خود و بی‌جهت ۱۱۵، ۱۱۶ بازی ملی برای یک بازیکن رقم نمی‌خورد.

الکی نیست یک بازیکن بتواند با ۳۷ سال سن، گل صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را به ثمر برساند. همه چیز به تمرکز، قدرت بدنی، قدرت فکری، قدرت رهبری و توانایی در همه زمینه‌ها برمی‌گردد. سیدجلال مقابل بهترین مهاجمان آسیا اشتباه نکرد و همیشه شجاع و جسور بازی می‌کرد.»

کاپیتان پرسپولیس در دهه ۸۰، حرف‌هایش را این‌طور به پایان رساند: «من هم مثل خیلی‌های دیگر معتقدم به سیدجلال حسینی در تیم ملی ظلم شد. او می‌توانست آخرین جام جهانی را حتی به عنوان یک بازیکن نیمکت‌نشین تجربه کند. می‌توانست حداقل یک سال دیگر برای تیم ملی بازی کند و مثلاً در جام ملت‌های آسیا کنار تیم باشد.

او یک مغز متفکر است و مطمئن نیستم جای خالی سیدجلال به این سادگی پر شود همان‌طور که در همین مدت که از لیست خط می‌خورد، هیچ بازیکنی نتوانست جایش را در تیم ملی پر کند و مثل او قدرت رهبری داشته باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جمع کن کاپیتان لنگی تو خودت چی بودی اصلاااااامورچه خودش چیه که کله پاچش چی باشه

      پاسخ ها

      • تاج کبیر آسیا

        چرا لنگی ۲زاری تو میتونی ، هیچی نمیتونه جای لنگ و لنگی رو بگیره
        سریع آب به خودتون جذب میکنین زودهم خشک میشین دیگه چی بهتر از لنگ و لنگی خخخخخخخخخخخخخخخخ

    • م

      این همه بازیکن از تیم ملی به ناحق خط خوردن حالاسید بلال لنگی گورشو گم کرده از تیم ملی مگه چی شده که همه ایران دارن زار زار ناله وگریه میکنن....منکه فک کردم اول این اقا بکن باور هستش ...بابا یه ادم وحشی وبی ادب بیش نیس

    • PS

      کیسه کشای جرخورگوش کنن شماها حتی به خداحافظی سید جلالم عکس العمل نشون میدید اینا همش ازحسودیتونه بمیرم واستون یه بازیکن درست حسابی توتیم ملی نه داشتید نه دارید خیال کردید اینم مثل اون ستاره های چهارجانبه اسیایتونه که الکی بچسبونید اینا زحمت داره اینا یه چیزاییه که باید داشته باشی که ملت بینن وبفهمن مثل علی دایی کریم باقری مهدوی کیا علی کریمی وحالام سید جلال ؛اگه امثال کیروش تواین فوتبال کثیف ملی نبودن الان جایگاه واقعی سید جلال معلوم بود هرچند که امثال شماها که نمبینن سوای ازپرسپولیسی بودنم امثال مثل سید جلال روباید درود بفرستیم که بااین سن روی هرچی جوون پولکیه کم کردن رجب زاده نویدکیا

    • بدون نام

      مخاطب PS,ی خورده اهسته تند نرو ادب داشته باش اونی که سوخته شما ووزارت هست بدترین هوادار آبی از شما لنگیها بهتره شما کجای فوتبال وگرفتین اخه بی ادبی تو خونتون هست میدونم ولی احترام بذار به استقلال این دو ستاره افتخار ایران هستش نه الکی به قول خودت چسبوندن ایرانی باش کاری کردید که صدای هوادار ن تیم های دیگه دراومده با این رفتاراتون به خودتون بیاین وبه تیم های دیگه با احترام نگاه کنید تا دیگران هم با احترام به شما نگاه کنند

    • بدون نام

      کیسه کشا اگه نظر ندن روزشون شب نمیشه.
      اسطورتون فرناز مجیدی کجاست.
      حیف اون کیسه که لقب استقلاله.
      کیسه کشو بد دارن میسوزن.
      کیسه کشه قهرمان امسال یک جامی بیار.
      نایب قهرمانم بشید از نظره ما قهرمانید کیسه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج