۸۰۴۲۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آدیداس ستاره بارسا را به دادگاه کشاند

کمپانی آدیداس، رافینیا ستاره‌ی بارسلونا را به دلیل تخطی از مفاد قراردادش با این شرکت به دادگاه کشانده است.

ورزش سه: رافینیا ستاره‌ی برزیلی بارسلونا در سال ۲۰۱۳ با آدیداس، تولیدکننده‌ی بزرگ لوازم و تجهیزات ورزشی آلمانی یک قرارداد اسپانسرینگ امضا کرده ولی اخیراً رابطه‌ی دو طرف دچار مشکلات زیادی شده و حالا آدیداس به اتهام تخطی رافینیا از مفاد قرارداد با این شرکت از او به دادگاه شکایت کرده و خواستار دریافت غرامتی ۹۰هزار پوندی به ازای هر روز است.

دولف سگار وکیل شکرت آدیداس اعلام کرده که این پرونده در دادگاهی در شهر آمستردام پیگیری خواهد شد چرا که امضای قرارداد آدیداس با رافینیا توسط یکی از نماینده‌های غول بزرگ آلمانی انجام شده که مقرش در شهر آمستردام هلند واقع بوده است.

رافینیا در سال ۲۰۱۳ با امضای یک قرارداد اسپانسرینگ با آدیداس پذیرفته بوده که در جریان بازی‌ها و تمرینها تنها از کفش‌های آدیداس استفاده کند و در زمان حضور در برنامه‌های رسمی رسانه‌ای هم تنها لباسهای آدیداس را به تن داشته باشد. قراردادی که مدت زمان آن در تاریخ ۳۰ ژوئن سال جاری به پایان رسیده است.

اما آدیداس، غول تولید لوازم ورزشی آلمانی ادعا می‌کند رافینیا به درخواست‌های آدیداس برای تمدید قرارداد هیچ واکنشی نشان نداده و آدیداس طبق بندهای قرارداد اولیه، رأساً قرارداد خود با ستاره‌ی برزیلی بارسلونا را تا ماه مارس ۲۰۲۳ تمدید کرده است.

اما رافینیا می‌گوید همه‌ی توافق‌های او با آدیداس روز اول ژوئیه‌ی سال جاری به پایان رسیده و در نتیجه او می‌توانسته از آن تاریخ به بعد با شرکت دیگری قرارداد اسپانسرینگ امضا کند. رافینیا که البته اخیراً مصدوم شده در بخش عمده‌ی فصل جاری ا زکفش‌های تماماً سیاه‌رنگ برند میزونو استفاده کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج