جاباما
۸۰۹۱۵۲
۲۱ نظر
۵۰۰۰
۲۱ نظر
۵۰۰۰
پ

شجاعی: از مسئولان نا امیدیم، مردم کنار ما باشند

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از این که "مسئولان در کنار تیم ملی نبوده‌اند" انتقاد کرد و از مردم خواست که به خاطر تیم ملی در کنار تیم باشند.

ایسنا: مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پیش از عزیمت تیم ملی به قطر، اظهار کرد: ما به قطر می‌رویم تا تمریناتمان را شروع کنیم. این آخرین اردوی ما قبل از جام ملت‌هاست. هر کاری که بود باید تا الان انجام می‌دادیم. در این روزهای پایانی فقط باید از لحاظ ذهنی آماده شویم تا بتوانیم این تورنمنت سخت را پشت سر بگذاریم.

او در مورد نبودن مسئولان در آخرین حضور تیم ملی در ایران هم بیان کرد: حرفی برای گفتن نیست. فکر می‌کنم این اولین بار است که این اتفاق می‌افتد. هر چه ما حرف می‌زنیم به کسی بر نمی‌خورد. واقعا از این زشت‌تر نمی‌شود. ما به خاطر مردم و این که تیم ملی کشورشان را دوست دارند تلاش می‌کنیم. ما می‌خواهیم نتیجه بگیریم تا جواب بی احترامی که به ما شد را این گونه بدهیم. حرف زدن ما دیگر لوث شده است.

شجاعی همچنین گفت: این تیم آن قدر پتانسیل دارد که فکر می‌کنم همه چیز آماده است تا نتیجه بگیریم. فقط کم لطفی مسئولان است که دیگر توجهی به آن نداریم چون وقتی نداریم در موردش صحبت کنیم. باید تمرکزمان را فقط روی بازی‌ها بگذاریم. مطمئنم که اتفاق خوبی برای ما می‌افتد.

کار ما سخت است و انگیزه بازیکنان به خاطر انجام دادن یک کار مهم بیشتر می‌شود. به این قضیه امیدوارم. از مسئولان نا امید هستیم. امید ما فقط به مردم و در مرحله دوم به پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی تیم ملی است، که امیدوارم آنها با هر نظری که دارند و با همه اختلاف نظرات، به خاطر تیم ملی در کنار تیم ملی باشند و ما را حمایت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا مسعود برادر تو دیگه چرا؟تو که صابون اینها به تنت مالیده اینها رو بهتر میشناسی.مگه کسی هست که به خواسته ها ونیازهای فوتبالی فکر کنه؟همه تو فکر مقام و میز خودشونن و مثل کبک سرشون رو کردن زیر برف خیلی وقته که دیگه مردم از اینها توقعی ندارند خواهش میکنم شما هم توقعی نداشته باشید ولی بدونید تمام ایران دوستون داره و منتظر درخشش تو جام ملتها هستیم مثل همیشه قهرمانانه بازی کنید و مطمئن باشید دعای همه مردم پشت سرتونه و نگاهمون به ساقهاتون عشق من ایران من
      عشق ما ایران ما فقط و فقط . نامردها و لاشخورها و بادمجان دور قاب چین ها رو خدا رو سیاه میکنه

    • س

      پیرمرد خجالت بکش

    • بدون نام

      کیروش دلال ودسیارهای آشغالش احترام بزارن به مردم به عقاید مردم به اسطوره های مردم تا احترام ببینن
      در ضمن جناب شجایی توکه سطح بازیت درحده پاکستان هست وبا دلالی باکیروش جای بازیکنای بااستعدادی مثل فرشیداسماعیلی سیامک نعمتی...روگرفتی درمورده تیم ملی نظرندی سنگین تری

    • مرتضی

      ما هم از شما و سرمربی تون نامیدیم!!!!

    • m h m

      مردم همه پرسپولیسین میفهمی که

    • مرتضی

      به امید قهرمانی پرسپولیس در آسیا!!!!

    • بدون نام

      بابا برو گم شو دیگه انگار تیم ملی ارث پدرشه ول کن نیست.

    • بدون نام

      چقدر غرمیزنید ... جای ما باشین چکارمیکنین شماکه همه چیتون درسته

    • الکی خوش

      آقای کی روشی پور هست، کافیه نیاز به مسئولین و مردم ندارید

    • صداقت

      امیدت به خدا باشه.لایق احترام نیستین همه کیروشی ها

    • بدون نام

      مسعودجان‌خداواهالی‌فهم‌پشتتونن.به‌اراجیف‌آفتابه‌قرمزهااهمیت‌ندید.فقط‌درزمین‌این‌حیوانات‌وزوزه‌های‌شومشون‌روبیادبیاریدوواسه‌روسیاهیشون‌بجنگیدکه‌این‌بهترین‌انگیزه‌واسه‌موفقیت‌وبخاک‌مالیدن‌پوزه‌این‌نجاستای‌بی‌هویته.خداهمراهتون‌ودعای‌مابدرقتون.

    • شهرام

      اتفاقا فقط بچسبین به مسئولین . مگه اونا کاری براتون بکنن که البته به لحاظ نتیجه ای که تا امروز گرفتین ، زیادی هم کمکتون کردن ولی اگه بازم پول و دلار لازم دارین زنگ بزنین فدراسیون عزیزتون .

    • بدون نام

      مگه نگفتیم لنگیا دیگه نظر ندن کثیف کردین خبر ورزشیرو

    • امیدخان

      تااین آدم الدنگ سرمربی تیم ملی اوضاع بهترازاین نمیشه خودتوبغیرخطاکردن مگه دیگه کاری بلدی فعلا که تیم ملی ماپرسپولیس وبس

    • بدون نام

      بائر کن مردم هم از تو و اون تیم میلی نا امیدن و براتون تره هم خرد نمی کنن

    • رضا

      خودتو با دلال بازی وبا ناحق درتیم ملی بازی میکنی....یادت رفته تا همین چند وقت پیش هیچ تیمی نداشتی ولی پایه ثابت تیم ملی بودی !!!!!!!!!! یادت رفته درآزادی مردم تو را هو میکردند.....انشالله شر این کیروش ودستیارانش از سرتیم ملی کنده تاامثال شما وخیلی های دیگرمثل تو که بناحق درتیم جاخوش کرده اید هم کنده بشه.بازی با فولادرا همه مردم دیدند که یک توپ ساده را نمی توانستی پاس بدهی......!!؟؟؟!!!

    • بدون نام

      مردم از دست تو و اربابت کیروش خستن کی میرید که ما حمایتمون شروع کنیم

    • محسن

      تا وقتی کیروش سرمربی تیم ملی باشه همه از تیم ملی ناامید هستند دلال

    • بدون نام

      ما خیلی وقته که از مسئولین نا امیدشدیم،

    • جابر

      پرسپولیس که جانه..عشق،سالاره ولی تیم ملی ما ایران.با اینکه تیم میلی کیروشه ولی حال نمیکنم که به عرب ها و شرق اسیا ببازیم.این 7جام ملت هاییکه میخوام ببینم و با جدیت میگم که نچسب ترین و چرک ترین تیم با اختلاف نسبت به تیم های قبلیمونه که دلیلش یه کم بخاطر کیروش و سهم عمدش بخاطر 70درصد بازیکناشه.از چشمی و منتظری و خانزاده بگیر تا رضاییان و طارمی و ازمون.اووف تو هم که دیگه از نظر من توپ طلای مزخرفی رو داری.خیلی الکی و بخاطر کیروش 4تا 5 از هافبک های طراح 5 6سال اخیرمون پشت سرت موندن و تو شدی بیشترین حضور در جام جهانی و جام ملت ها!!!ای خدا یعنی هر کی جز کیروش از مربیان برتر دنیا اگر الان بود تو باید توی نهایتن 30سالگی از تیم ملی خداحاظی میکردی.زر اضافی نزن برو بازیت و بکن و بعدشم گمشو لطفا.با اینکه لیاقت قهرمانی رو ندارین نسبت به 2 یا 3تا از نسل های ادوار گذشته جام ملت ها ولی ایشالله قهرمان شین و پرچم ببرین بالا...شجاعی حالم از بازیت بهم میخوره

    • بدون نام

      امسال کلا مسئولین تیم ملیشون رو عوض کردنو تیم حکومتی لجنپولیشو کردن تیم ملیشون و کل ایران هم فهمید این موضوع رو!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج