adexo3
۸۱۰۹۷۱
۴۲ نظر
۵۰۰۲
۴۲ نظر
۵۰۰۲
پ

رضاییان: وقتی در لیست نیستی دهانت را ببند

مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید هیچ قهرمانی‌ای ساده به دست نمی‌آید.

ایسنا: رامین رضاییان درباره اردو تیم ملی در دوحه قطر اظهار کرد: اردوی خوبی را برگزار کرده‌ایم که می‌تواند به ما در روند آماده‌سازی کمک کند تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم و دل مردم ایران را خوشحال کنیم. باید اعتراف کنیم امکاناتی که در کمپ دوحه برای ما محیا شده در ایران وجود ندارد.

او افزود: وقتی در زمین مسابقه به میدان می‌رویم همه نگرانی‌ها و مشکلات را فراموش می‌کنیم و فقط به خوشحال کردن مردم ایران فکر می‌کنیم چون ما سرباز تیم ملی فوتبال ایران هستیم. درحال حاضر هم با کادر فنی و بازیکنانی که داریم می‌خواهیم همه دست به دست هم بدهیم و مثل یک زنجیر باشیم و تلاش کنیم تا دل مردم ایران شاد کنیم.

مثل جام جهانی که می‌دیدیم مردم در خیابان‌ها خوشحالی می‌کردند و این برای ما نعمت و انرژی بزرگی بود. مطمئنا اگر اتفاقاتی که می‌خواهیم پله پله رخ دهد دوباره می‌توانیم دل مردم را شاد کنیم. فوتبال این‌گونه است و می‌تواند اشک شوق برای مردم به همراه بیاورد.

رضاییان درباره رویارویی دوباره ایران با عراق در جام ملت‌های آسیا و این که آیا ایران با مشکلات و چالش داوری رو به رو خواهد شد یا خیر؟ گفت: چالش همیشه در فوتبال است. همیشه کی‌روش می‌گوید در زمین مسابقه باید طوری از حریف پیش باشید که یک گل برای داور و یا اشتباهات بازیکن خودتان کنار بگذارید چون در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می‌دهد.

در جام ملت‌های قبلی برابر عراق بازی کردیم و بازی با نتیجه سه بر سه به پایان رسید و در نهایت هم در پنالتی باختیم. مطمئنا اتفاقات آن بازی باز هم خواهد بود اما می‌رویم که بجنگیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. البته معتقدم شانس هم در فوتبال مهم است و امیدوارم این شانس با ما همراه باشد.

این مدافع تیم ملی فوتبال ایران در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا قهرمانی در جام ملت‌های آسیا آسان است یا خیر؟ گفت: من این گونه فکر نمی‌کنم. هیچ قهرمانی ساده به دست نمی‌آید. هیچ کس را در دنیا پیدا نمی‌کنید که راحت به قهرمانی رسیده باشد.

برخی هم که می‌گویند قهرمانی ساده است، نباید این حرف‌ها را بزنند چون در گذشته هم تیم ملی شرایط سختی را سپری کرده و نتوانسته به آن هدفی که می‌خواهد برسد. بنابراین رسیدن به این هدف که قهرمانی است، بسیار سخت است. در کل معتقدم بازی با بازی متفاوت است.

در جام جهانی همه فکر می‌کردند تیم ملی اسپانیا به ایران ۱۰ گل بزند یا کریستیانو رونالدو به ایران ۵ گل بزند و یا ایران باید آرژانتین را در جام جهانی برزیل شکست می‌داد. می‌خواهم بگویم همین‌گونه شاید یمن مقابل ایران خوب دفاع کند ما هم هرچه بزنیم به گل تبدیل نشود. فوتبال همین است. همان کاری که ما برای اسپانیا کردیم شاید اینجا رقبا برای ما به اجرا در بیاورند.

وی تصریح کرد: برخی بزرگان فوتبال فکر می‌کنند واقعا کاری که پیش رو داریم ساده است. البته آن‌ها هم به خاطر قدرت تیم ملی چنین تفکری دارند اما این که می‌گویند تیم ملی باید قهرمان شود درست نیست. ما بایدی نداریم. تیم ملی در جام ملت‌های آسیا تمام تلاشش را می‌کند و ما هم فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم اما بایدی نداریم. فوتبال ورزش اتفاقات است.

ما گاهی با تیم ضعیف بازی دوستانه داریم مربی تیم در رختکن می‌گوید کسی حق ندارد بازی را شوخی بگیرد. ما همیشه مثل سرباز با تمام وجود برای تیم ملی بازی می‌کنیم.

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره لیست نهایی تیم ملی هم گفت: اگر در لیست تیم ملی نباشم دلیلی ندارد واکنشی نشان بدهم چون برای من فقط موفقیت تیم ملی مهم است. این درست نیست بگوییم موفقیت تیم ملی برایمان مهم است و بعد زمانی که نامت در لیست نبود، برویم و از آن حرف‌ها بزنیم. اگر مردی زمانی که در تیم ملی هستی حرف بزن و وقتی نیستی دهانت را ببند.

شما نمی‌توانید بگویید زمانی یک فرد خوب است و زمان دیگری بگویید آن فرد بد است. اگر زمانی هم آن فرد بدی کرد باید به خاطر خوبی‌ها فراموش کنید چون شاید به خاطر خوبی‌های آن فرد است که تو الان به اینجا رسیدی. این اتفاق برای من رخ داده و من همیشه قدردان کادر فنی و مربیان تیم ملی هستم چون با تمام سختی‌هایی که کشیدم برایم شیرین بوده که در کنار تیم ملی باشم.

رضاییان در ادامه درباره اتحاد درون تیم ملی هم گفت: ما اتحاد خوبی در تیم ملی داریم و مطمئنا با همین اتحاد برابر رقیبان قرار خواهیم گرفت.

وی درباره دیدار ایران برابر یمن، ویتنام و عراق هم گفت: چالش خوبی در انتظار ماست. این بازی‌ها کمک می‌کند بازی به بازی بهتر شویم و بتوانیم تاکتیک‌های مد نظر مربی را اجرا کنیم. اگر تاکتیک‌هایی که مربی تیم ملی به ما می‌گوید را در زمین پیاده کنیم می‌توانیم به آن هدفی که داریم برسیم.

نباید حتی یک بازی را هم دست کم بگیریم. از نظر من ژاپن و استرالیا از حریفان قدرتمند ما است و عربستان هم مثل گربه سیاه برای ماست. ان‌شاءالله شانس هم داشته باشیم و توپ‌های‌مان به گل تبدیل شود تا مرحله به مرحله پیش برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منظورش شجاعه
      مو قرمز چیش به تو؟؟؟:/

      پاسخ ها

      • mohamad

        سروش رو هم میگه

      • کثیف ترین تیم های تاریخ:کیسه ترتر شله زرد

        اگه خیلی مردی الان حرف بزن آقای رضاییان
        تو وقتی رو نیمکت پرسپولیس بودی چرا قیافت رو کج و کوله میکردی؟ و به همین اصولی که میگی پایبند نبودی؟
        واقعا برانکو خیلی خوب تو رو شناخت و دیپورتت کرد
        دمش گرررررم

      • بدون نام

        دورود به اقا رامین بازم خوب بازی کنین دهن تیم مفلس حکومتی را ببندین اونا یه مشت بچه های برانکون

    • سجاد

      خاک بر سرت کنن چقدر منت کیروش میکشین خخخخ
      حالا میفهمم چرا برانکو انداختت بیرون

    • سام

      سلام
      ان شرلی

    • بدون نام

      الدنگ
      فعلا که با پاچه خواری تو تیم ملی هستی
      یه روز میشه که اینکارا دیگه جواب نمیده

    • بدون نام

      منظورش سروش رفیعیه دیگه یه پرسپولیسی نباید اسم این نوچه کیروش رو بیاره تمام برای مادیگه مردی آقای رضاییان

    • شاهین

      اخه مرتیکه مزخرف پس چرا اردوی قبل تیم ملی که اسمت تو لیست نبود ول کن اردو نبودی پرو پرو اومدی تمرین حتی با سفارش بعضیها رو سکو هم نفرتی و رو نیمکت نشیتی
      پس دقیقا به قول خودت ....

    • بدون نام

      بدم میاد ازش ولی این حرفش رو قبول دارم نون به نرخ روز خور نباشید آهای ادمای.........

    • بدون نام

      فکنم سروش باشه ...ولی در کل کیروش مربی بزرگی نیست ..ما بزرگش کردیم

    • بدون نام

      منظورش سروش لنگیه........

    • بدون نام

      خیالت راحت تو جام ملتها تیم ملی حذف میشه

    • بدون نام

      پرسپولیس و برانکو باعث شدند که تو دیده بشی و با پشت کردن تو به پرسپولیس درهای تیم ملی به روی تو باز شد وگرنه باید الان غاز می چروندی

    • بدون نام

      آخ ایول داداش خوب زدی تو دهن شجاع و سروش ...لنگیای بی مصرف وطن فروش

      پاسخ ها

      • کثیف ترین تیم های تاریخ:کیسه ترتر شله زرد

        وطن فروش اونیه که کاشیما کاشیما میکنه و پرچم ژاپن رو میبره ورزشگاه
        یا میره تو اینستاگرام ریزه اسپور عرعر میکنه که شکایت کنید
        ما که بر ضد تیم ملی اقدامی نکردیم
        ما با سرمربی مزخرفش کار داریم

    • بدون نام

      اخه به درد نخور تو که وقتی هم بدون تیم بودی تیم میلی دعوت میشدی
      دلیلش هم این بود که پرسپولیس رو به خاطر کیروش کنار گذاشتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطو حامیان پرسپولیس میشن وطن فروش؟؟؟؟حامیان کی روش میشن وطن دووووست؟؟؟؟؟؟؟؟منطق ندارین،،،د اگه منطق داشتین پرسپولیسی بودین:)

    • mmpi

      وقتی بازیکنی که تو لیست تیم ملی نبود و با تیم تمرین کرد، و در نهایت رو نیمکت تیم ملی تو بازی دوستانه نشست...این هزار بار بدتر از اینه که بازیکنی در مورد لیست نظر بده.نظر دادن جرم نیست ،اینکه تو لیست نباشی و رو نیمکت بشینی سیرک حالب تری هست...

    • ارتش سرخ

      امسال هم خیلی زود خذف خواهید شد

    • بدون نام

      پاشو از گلیمش درازتر کرده و هنوز نمیدونه اندازه استوک سروش هم نیست

    • بدون نام

      بچه سوسول یه کم از از رنگ موهات مایه بزار تو عددی نیستی که بخوای در باره یه بازیکن ارزشی و با اخلاق مثل سروش ... کنی

    • مرتضی

      ادب را از که آموختی از رضاییان!!!

    • بدون نام

      زر نزن اسب

    • بدون نام

      آخه رضاییان لیلقت تیم ملی داره!!؟

    • لنگیای مغز فندقی

      آهای علیل زاده
      میدونی که دهانتو ببند یعنی چه؟؟
      یعنی خَف ، اونم برای همیشه

    • شهرام

      افاضاتی که فرمودند بیش از ۹۰ درصدش محمل و چرت بود . جملاتی بود که یا حفظ کرده بود و یا جایی خونده بود و امروز گفت . فقط یه جمله داشت که لازمه من هم یه جمله بهش اضافه کنم . ایشون افاضات فرمودند که قهرمانی همیشه سخت است و به آسانی بدست نمیاد و کاش در ادامه میگفت کار هر بز نبست خرمن کوفتن ، گاو نر میخواهد و مرد کهن . جناب آقای خودشیفته که خودت خیال میکنی خوشتیپی ( البته فقط خودت خیال میکنی ) ، قهرمانی و این جور اصطلاحات کلا توی کلاس شماها نیست . این تیم میلی که کیروش واسه خودش درست کرده ، اصلا در حد و اندازه این صحبتها نیست . اینقدر هم دم از دلخوش کردن ملت ایران نزن چون کلا خنده داره . خوش باشید و خوش بگذرونید .

    • محمد

      حرف نزنی نمی گن لاله، نگران نباش وخفه شو.

    • مسعود.

      مرتیکه بی‌شعور آخه تو چه سختی کشیدی که به تیم ملی رسیدی.؟ توکدوم تیم بازی میکنی که سختی کشیدی؟ اگه از پرسپولیس اخراجت نمیکردن حالا توتیم ملی نبودی! بنابراین دهانت رو ببند و خداراشکر کن که بدون هیچ زحمتی وفقط بخاطر چاپلوسی کی‌روش دلال داری توتیم ملی بازی میکنی.

    • صدای مردم

      تو کجای فوتبالی که بخوای به بازیکنایی که دلال موزامبیکی حق اونا رو خورده راه و چاه نشون بدی . برو تا آخر عمرت زیر بلیط اون دلال بی همه چیز و خواب پرسپولیسو ببین ...

    • مهدی

      .انگشت کوچکه شجاع هم نمیشی

    • مسیح

      همه میدونن کیروش تیم ملی رو هرجور دلش بخواد میبنده مخصوصا شما ک اصلا تیم ملی حقت نیست توش هستی خیلیا ک حقشونه تیم ملی نیستن چ استقلالی چ پرسپولیسی

    • ایرانیم.

      درست مث طارمی.اینامعلوم نیس کجاتربیت شدن.

    • محسن الخاص پور

      آقای رامین خان اگه مصاحبه سروش رو خوب گوش میکردی الکی خودنت رو خراب نمیکردی جواب بی ربط نمیدادی

    • بدون نام

      منظورش سروش رفیعیه یا شجاع

    • بدون نام

      منظورش سروش رفیعیه که بهتره تو دهنتو ببندی با اون ریختت

    • کامران

      امثال این رو دو نفر فالو میکنن جو گیر میشن، خیلی خوشحالم که می بینم بازم حق با برانکو بوده، منظور یا کمال هست یا سروش، یکی نیست بگه آخه آنشرلی یه انتقادی کردن مگه نوچه ی طرفی که میای اینطوری جواب میدی؟ تیم ملی یه کادر فنی بی نظیر داره تو جواب دادن این انتقاد ها، ضمنا تیم بزرگتر داره کاپیتان داره، لازم نکرده تو خود شیرینی کنی

    • بی نام

      رامین ،زیپ دهانت را ببند .

    • عمار

      اگر این فوتبال صاحب می داشت و روی اصول بود امثال تو که چند ماهه بدون تیم هستید تو تیم ملی بازی نمی کردید
      شماها پاچه خواری کنید تا جاتون محفوظ بمونه

    • سمیه م

      رامین جان من واقعا از ته قلبم دوستت دارم ولی ازت خواهش میکنم در مورد ارتش سرخ نظر نده تو یه روزی متعلق به ارتش سرخ بودی و باید احترام بگذاری کی روش امسال نه سال دیگه گورشو گم میکنه میره پس تو شان خودتو حفظ کن لطفا بفهم چی میگی؟؟؟؟

    • موسوی

      تز بدیم گفتن جواب ابلهان خاموشیه.ابن آقا از ظاهر و باطنش پیداست که سکوت بهترینه.چیزی که مهمه و تحربه ثابت کردهدآدم خائن و پاچه خوارممکنه موقتا پیشرفت کنه و به بالا بالا بده ولی هرچه قدر بالاتر بره،سقوطش سخت تر هستش.ان شاء الله بعد جام ملتها و بیرون رفتن کی روش خائنین و پاچه خواران در تیم ملی جایی ندارن.

    • بدون نام

      با رفتن کیروش خیلی از آشغالای تیم ملی باید برن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج