اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۱۱۵۲۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

برنامه استقلال برای تمدید قرارداد ستاره‌ها

پس از آنکه گزینه‌های موجود در لیست خرید وینفرد شفر مشخص شد، این سرمربی آلمانی درنظر دارد برای بحث تمدید قرارداد بازیکنانش هم اقدامات لازم را انجام بدهد.

فرهیختگان: پس از آنکه گزینه‌های موجود در لیست خرید وینفرد شفر مشخص شد، این سرمربی آلمانی درنظر دارد برای بحث تمدید قرارداد بازیکنانش هم اقدامات لازم را انجام بدهد.

وریا غفوری، سیدحسین حسینی، جابر انصاری، پژمان منتظری، سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، علی کریمی و آرمین سهرابیان، هشت بازیکنی هستند که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد و با فرارسیدن تابستان آینده می‌توانند به‌عنوان بازیکن آزاد استقلال را ترک کنند.

از این رو شفر تصمیم دارد به‌غیر از جابر انصاری با سایر بازیکنان گفت‌وگو جهت تمدید قرارداد را آغاز کند تا توافق اولیه برای حفظ تیمش را انجام دهد. غفوری، حسینی، منتظری و کریمی چهار بازیکنی هستند که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جام ملت‌های آسیا فعلا دردسترس نیستند و پس از این مسابقات تصمیم‌گیری خواهند کرد.

کلیدی‌ترین ستاره: عقاب جوان

سیدحسین حسینی که با نمایش آماده و مناسب در مسابقات لیگ برتر به اردوی تیم ملی برای شرکت در جام ملت‌های آسیا راه‌یافته، به احتمال بسیار زیاد پس از علیرضا بیرانوند، دومین انتخاب کارلوس کی‌روش برای حضور در قفس توری تیم ملی خواهد بود.

در دوره مدیرعاملی سیدرضا افتخاری، پندار توفیقی اعلام کرده بود درنظر دارند قراردادی پنج ساله به این بازیکن ارائه بدهند که هیچ‌زمان این اتفاق رخ نداد و او اکنون می‌تواند پیشنهادهای مطرح‌شده را بررسی کند، با توجه به آنکه اگر شانس حضور در ترکیب اصلی تیم ملی برای جام ملت‌ها را هم کسب کند، قطعا تیم‌های حاشیه خلیج‌فارس شرایط خرید او را پیگیری می‌کنند.

حسینی در فصلی که گذشت، چالش‌هایی داشت و بارها بحث جداشدنش مطرح شد. با این حال، مسئولان باشگاه و کادرفنی ضمن تاکید بر مسائل انضباطی تلویحا علاقه‌مندی به حفظ این گلر را اعلام کرده‌اند و طبعا در پی تمدید قرارداد او هستند.

تمدید قرارداد انصاری بعید و غیرمنتظره!

جابر انصاری از این رو در لیست تمدید قرارداد حضور نخواهد داشت که سرمربی آلمانی درحال حاضر چند مهاجم در اختیار دارد و با بازگشت مرتضی آقاخان تصمیم دارد این مهاجم را کنار بگذارد. البته او در تابستان هم از علاقه کادرفنی به خودش مطلع بود اما با توجه به اینکه باشگاه، حاضر به فسخ قرارداد نشد، او با توجه به توافق قبلی در تمرینات حضور پیدا می‌کند و آماده است درصورت لزوم به ترکیب اضافه شود.

ملی‌پوشان در اولویت

غیر از حسینی، سرمربی استقلال مفتخر است که علی کریمی، وریا غفوری، آرمین سهرابیان و پژمان منتظری را به‌عنوان نماینده آبی‌پوشان در اردوی تیم ملی دارد. این بازیکنان هم قطعا با پیشنهاد سایر تیم‌ها مواجه خواهند شد و البته باشگاه استقلال تصمیم ندارد به‌راحتی آنها را از دست بدهد و شفر نیز خواهان حفظ همه آنهاست.

رحمتی؛ هنوز در اوج

دروازه‌بان باتجربه با وجود اینکه ۳۵ساله است، از آمادگی کاملا بالایی برخوردار بوده و در مسابقات نیم‌فصل اول لیگ برتر در ثبت کلین‌شیت بهتر از سایر سنگربانان لیگ برتری عمل کرده است. رحمتی با بازگشت پرویز مظلومی به استقلال از پیکان جدا شد و به استقلال پیوست؛ با معرفی علیرضا منصوریان، او قرارداد سه‌ساله امضا کرد و در پایان فصل هم قراردادش به پایان می‌رسد.

شفر درخصوص او نیز موضعی مانند حسینی دارد و خواستار تمدید قراردادش است اما طبعا پیشنهاد به رحمتی برخلاف حسینی یک قرارداد بلندمدت نخواهد بود.

حیدری، شانس کم برای ماندن

درمورد خسرو حیدری نیز گفته می‌شود احتمالا قراردادش تمدید نخواهد شد. شفر در مسابقات اخیر از این بازیکن باتجربه کمتر استفاده کرده و حیدری نیز تا حدی از دوران اوج فاصله گرفته و جداشدنش از استقلال محتمل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ستاره هههههه خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • .

        جان ما ستاره قحطی بود عکس جابر گذاشتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج