adexo3
۸۱۱۸۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مدیر یووه: جذب رونالدو به آسانی انجام شد

فابیو پاتریسی، مدیر ورزشی یوونتوس مدعی شد که جذب کریستیانو رونالدو، برای باشگاه یوونتوس کار آسانی بوده و آنها نیاز پیدا نکردند ستاره پرتغالی را متقاعد به این انتقال کنند.

ورزش سه: فابیو پاتریسی، مدیر ورزشی یوونتوس مدعی شد که جذب کریستیانو رونالدو، برای باشگاه یوونتوس کار آسانی بوده و آنها نیاز پیدا نکردند ستاره پرتغالی را متقاعد به این انتقال کنند.

سوپراستار پرتغالی در تابستان گذشته با ۱۰۰ میلیون یورو از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست. حال مدیر ورزشی یووه اعلام کرد که پروسه جذب رونالدو برای آنها کار دشواری نبوده است.

مدیر یووه: جذب رونالدو به آسانی انجام شد

او گفت:" جذب رونالدو برای ما کار آسانی بود زیرا ذهن او کاملا متمرکز شده بود که به یووه بپیوندد. نیازی نبود که او را به این انتقال متقاعد کنیم. فکر می‌کنم پس از فینال چمپیونزلیگ او تصمیمش را گرفته بود. او گفته بود: « اگر یووه من را بخواهد، من هم فقط یووه را می‌خواهم.» وقتی ما با ژرژ مندس مذاکره کردیم، درباره ژائو کانسلو حرف زدیم و او به من گفت : « شما باور نمی‌کنید ولی رونالدو می‌خواهد به یووه بپیوندد.» من گفتم : « اینطور نیست که ما باور نکنیم، ولی برایمان سخت است که همه چیز را جفت و جور کنیم.»

آندره آ آنیلی خیلی به اتفاقات باشگاه مسلط است بنابراین توانستیم به راحتی با هم ملاقاتی در این رابطه داشته باشیم. من به او گفتم که این موقعیت پیش آمده و او از من یک یا دو روز فرصت خواست که در این رابطه فکر کند ولی پس از سه ساعت با من تماس گرفت. مذاکرات انجام شد، یک ویلا در جامیوره اجاره کردیم و مذاکرات را انجام دادیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج