اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۱۲۲۵۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

هیچ کدام از بازیکنان رئال سراغی از من نگرفتند

خسه رودریگز، مهاجم جوان و سابق رئال مادرید از اتفاقات تلخی که بعد از مصدومیت براشی رخ داد صحبت کرد.

ورزش سه: خسه رودریگز در روزهای حضور کارلو آنچلوتی در رئال مادرید جایگاه مناسبی در ترکیب این تیم پیدا کرده بود اما این مهاجم جوان به یکباره دچار افت محسوسی شده و انتقال به پاری سن ژرمن باعث شد خسه رودریگز کم کم از سطح اول فوتبال محو شود.

هیچ کدام از بازیکنان رئال سراغی از من نگرفتند

خسه رودریگز گفت: "زمانی که جوان تر بودم همیشه از شرایط رضایت داشته و اهداف بزرگی داشتم اما تطبیق یافتن با شرایط دشوار است و مشکلات نیز از همین جا شروع می شود. در سن 16 سالگی موفق شدم برای تیم بزرگسالان رئال مادرید گلزنی کنم و به من قرارداد حرفه ای هم پیشنهاد دادند.

همه چیز تا پیش از مصدومیت شدید برایم خوشایند بود اما زمانیکه از بند مصدومیت رها شدم، انگار دیگر میلی به پیشرفت نداشتم و این در حالیست که در فوتبال باید تحت هر شرایطی مبارزه کرد.

نمی خواهم از بازیکن خاصی انتقاد یا گله کنم، اما زمانیکه شرایطم بد شد هیچ‌یک از هم تیمی هایم در رئال مادرید هرگز سراغ من را نگرفتند. پیش از آن فکر می کردم که بازیکنان این تیم با من دوست هستند اما متوجه شدم آنها دیگر اهمیتی به من نمی دهد زیرا شرایط من برای آنها مهم نبودم و هیچکس جواب پیغام های من را نمی داد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا میشه گفت بهترین استعداد فوتبال اسپانیا در ده سال گذشته و آینده بود این خسه .من هنوز بازی هاش قبل مصدومیت بد و تاسف بارش یادمه مخصوصا بازی که تعويضي تو الکلاسيکو وارد بازی شد و اولین توپ رو وارد دروازه ویکتور والدز کرد .اون بازی نوید یک بازیکن بزرگ به هواداران رئال و اسپانیا داد اما مصدومیت یک ساله همه چیز خراب کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج