۸۱۲۴۷۷
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

کی‌روش در بین پنج مربی برتر جام ملت‌ها

فاکس اسپورت پنج مربی برتر جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد که نام کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آن دیده می‌شود.

ایسنا: ‌به نقل از فاکس اسپورت، کم کم به شروع بازی‌های جام ملت‌های آسیا نزدیک می‌شویم و در این بین فاکس اسپورت در گزارشی پنج مربی برتر جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد که در آن کارلوس کی‌روش در رده پنجم قرار دارد.

این‌ در حالی است که آلبرتو زاکرونی، سرمربی امارات در رده نخست حضور دارد. هکتور کوپر ، سرمربی ازبکستان، مارچلو لیپی سرمربی چین، اسن گوران اریکسون سرمربی فیلیپین در رده‌های دوم تا چهارم هستند.

* کارلوس کی‌روش

کی‌روش به خاطر سال‌ها حضور در کنار آلکس فرگوسن در منچستریونایتد شناخته شده است. این مربی در منچستریونایتد پست‌های مختلفی را تجربه کرد. از مشاور سرآلکس گرفته تا فراهم کردن مصاحبه‌های بعد از بازی و همین طور انجام کارهای تاکتیکی.

کی‌روش در اولدترافورد شخصیت بسیار قابل احترامی است. او هم‌چنین هدایت بازیکنان بزرگی هم‌چون کریستیانو رونالدو، دیوید بکهام و زین الدین زیدان را عهده‌دار بوده است. او در سال ۲۰۱۱ هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را قبول کرد و توانست استعدادهایی نظیر اشکان دژاگه را به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران دعوت کند.

کی‌روش با درصد برد ۸۵.۷۰ ایران را به قدرتی قابل احترام نه تنها در آسیا،‌ بلکه در جهان تبدیل کرد. او امیدوار است که بتواند بعد از مدت‌ها تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را به قهرمانی جام ملت‌های آسیا برساند.

کی‌روش در بین پنج مربی برتر جام ملت‌ها

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      کی روش نیاز به تعریف و تمجید هم داشته باشه از سر الکس فرگوسن هست که در کتابش نوشته بهتریم مربی و شایسته ترین فرد برای جانشینی من است اما کی روش دنبال ماجراجویی بود رفت...و حیف که در مدت حضورش در ایران فقط براش حواشی درست کردند تهمت زدند و ....و کسی هیچ وقت نخواست واقعیتها را برای مردم بگه ...مصاحبه نمازی خیلی چیزها را روشن کرد ...نمیدونم بازم مخالفان منتقد و دشمن شاد کن فوتبالی روشون میشه از کی روش انتقاد کنند و تهمت بزنند ...واقعنکه

      پاسخ ها

      • m

        کدو مصاحبه نمازی،میشه لطفا لینکشو بزاری، نمتزی که همش با عقده ثر مورد کی روش حرف میزنه، سه ماه قبل از جام جهانی ایرانو ول کرد رفت این خیانت نیست،جالب اینه تز وطن پرستیم میده، تو ذوب آهن نشون داد چه گندیه،

    • بدون نام

      ریپ

      پاسخ ها

      • سعید

        از یه لنگی بیشتر از این هم انتظاری نمیره. بی ادب بی شخصیت

    • شهرام

      این اخبار چرند و محمل رو از کجا در میارن ؟

    • m

      زاکرونی بهترینه!!!؟؟؟؟من نمیدونم رو چه معیاری این نتایج رو اعلام میکنن، شاید فقط سابقشون تو آسیا ملاک بوده،وگرنه زاکرونی تو هر تیم ایتالیایی که بود خوب کار نمیکرد، میلانشو من کاملا یادمه که چقدر اعصاب خوردکن بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج